Goldwing topic

Zo ga ik wel een eindje komen, dank!
En ja hoor Ruud, ik selecteer op het trekkende voertuig :)

Image zal me helemaal aan m'n oud hollandse reet roesten,

jackasse.jpg


* ter illustratie * ;p

M'n huidige motor (vfr '92) was ook niet bepaald m'n droommotor ,
maar.. pas er op met m'n ruime 2 meter , en heeft de mono-achterbrug a la "ik wilde eigenlijk een duc maar pas er niet op"
Bevalt geweldig dat ding, gaat ook zeker niet (in) geruild worden.

Het is een lang-termijn plan hoor, misschien kom ik er binnenkort één tegen, en anders wacht ik wel tot de winter aanbiedingen.
( of die Pacific coast die k ook nog eens wil bekijken )

Moet zeggen , die Goldwings zijn veel betaalbaarder als ik dacht, dacht dat ze allemaal "vanaf 20 ruggen" waren.. maar een snelle spiekronde op marktplaats verder valt dat heel erg mee allemaal.
 
hoi ik ben leo en ik denk er over een goldwing te kopen alleen heb ik een vraag hij moet door t laantje heen naar de tuin is een laantje van 120breed genoeg
bij voorbaat dank leo
 
hoi bigleo

Heb zelf een goldwing 1500 en deze is op zijn breedste punt van spiegel naar spiegel 110 m
dus je hebt nog 10cm over :) :}
De 1100 en de 1200 zijn een stukkie smaller of je moet een zijspan willen :?
 
Dan moet t wel passen als ik Bowser01 zo hoor!
Mare, moet je niet nog een bocht maken ergens? of is het alleen maar recht door zo naar zijn plekkie toe?

Je kunt ook met een proef rit even langs huis rijden..
 
Ik heb mijn Goldwing alweer te koop staan. :+

Dus als je nog een perfecte gl1500 Aspencade zoekt laat gerust weten. ;)
 
Dat is snel, bevalt de Goldwing niet ?


Ach het rijdt prima, lekker soepel, vreselijk comfortabel...

...

Maar zo saai... :+ En ondanks dat ie boven verwachting wendbaar is, blijft het toch 400 kilo wat je moet heen en weer gooien.

Ik ben er nog te jong voor denk ik, dus ga maar eens een V-max proberen denk ik.. ook leuk. :)
 
wat plaatjes van mijn goldwing k2 uit 78

vorig jaar gekocht, blok vastgelopen, ander blok erin, gl1100 carbs en nog altijd aan het verbouwen

voor
20120714-160131.jpg


en na
20130609-125933.jpg


meer info hier
 
Laatst bewerkt:
Even oppoetsen dit topic. Een maatje van mij heeft een mooie groene GL 1500 te koop met een ton op de teller.
De prijs is alleszins acceptabel, zo rond de 4750,-. Het is een prachtige motor die goed is onderhouden. Er zit een splinternieuwe achterband op.
Mocht er interesse zijn dan graag een PB en dan kun je meer info krijgen.
91pa.jpg

h2wr.jpg
 
Een 1200 met ruim een ton op de teller. Geen alledaagse Wing maar wel een blikvanger..
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig mannen,
Ga zo door, en als we mekaar ergens tegen komen zwaaien hoor.
Praatje maken kan natuurlijk altijd toch.
1100, en 1200 heb ze allemaal staan hier.
de 1100 met span en aanhanger.
Willen jullie foto's zien nou dan lees ik het wel.
Ga naar mijn website en kijk op de bikealbums
JAJA ik weet het nog een oude website maak niet uit geen tijd voor een andere te maken en geen zin.
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: Heeft iemand van jullie heeeel toevallig nog 278mm remschijven en klauwen (dubbele zuigers) van een goldwing liggen met een bracket die past op de voorvork poten van een Honda cx500c ??
Of weet iemand die deze verkoopt ?

Hoop hier in het goede topic te zitten btw :+
 
oprotten OMA :)

Beste kenners,

Wat vinden jullie GL1200 interstate uit 1984 tegenwoordig waard, in redelijke staat (wel wat poets / opknapwerk) met circa 30.000 km's? ca. € 2000 - € 2500 ?
 
Even oppoetsen dit topic. Een maatje van mij heeft een mooie groene GL 1500 te koop met een ton op de teller.
De prijs is alleszins acceptabel, zo rond de 4750,-. Het is een prachtige motor die goed is onderhouden. Er zit een splinternieuwe achterband op.
Mocht er interesse zijn dan graag een PB en dan kun je meer info krijgen.
[afbeelding]
[afbeelding]

Nog even een kickje. Met het nieuwe seizoen in het vooruitzicht. Goedkoop rijden op een mooie en goed onderhoude Wing.
 
oprotten OMA :)

Beste kenners,

Wat vinden jullie GL1200 interstate uit 1984 tegenwoordig waard, in redelijke staat (wel wat poets / opknapwerk) met circa 30.000 km's? ca. € 2000 - € 2500 ?

Voor dat geld mag er wel poetswerk aan zitten maar eigenlijk geen opknapwerk. Voor dat geld zou je een hele nette moeten kunnen kopen.
 
...............

Van niet wingers hoor ik alleen maar "auto op 2 wielen" of "bankstel op wielen"
Ik kan er wel om lachen, ieder z,n meug toch?
Toen ik 19 was lag ik ook lang uit op zo,n buikschuiver :Y

Laatste week ook op een bankstel met 2 wielen gezeten en hem gekocht, donderdag a.s. haal ik hem op en lever mijn FJR en mijn R 1100 RT in :Y
FJR en de BMW reed ik graag, toffe motoren allebei :] alleen heb ik een rugklachtenprobleem. Helaas kon ik daarom de FJR niet meer rijden (nek), de BMW wel maar ik wilde iets anders dus ben ik op zoek.
Het zit echt als op mijn bank thuis _O- en rijden gewoon :]
full
 
Ik heb sinds afgelopen zomer een mooie GL1100 uit '81 *O*
Nu merk ik dat ik zo nu en dan de luchtvering van de voorvork wat bij moet pompen (maandelijks ongeveer, dat is bij mij zo'n 1000km).
Is er hier iemand die ook een vergelijkbare fiets heeft en me kan vertellen of ik daar iets mee moet?
(De achtervering heeft ooit iemand gewone springveren opgezet -O- Daar moeten volgens mij tzt ook maar weer luchtveren onder)

Maar man... wat een heerlijke machine :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan