goldwing verbouwen naar baggerstyle

zenabi

MF veteraan
15 sep 2008
1.261
0
Ruinen
Hoi , ik kan heel geschikt aan een goldwing 1200 komen ,maar vindt ze zo standaard niet zo mooi. Ben zelf erg gecharmeerd van de baggerstyle bij die grote harley's en goldwing heeft zelf ook een nieuw type in baggerstyle .Heeft iemand toevallig ook iedeen - plaatjes over de oudere type's in baggerstyle ?
 
Dit is id geen bagger style ,denk wanneer de topkoffer er of gaat je al behoorlijk in de buurt zit
 
Google... harley bagger...

Ok. En dan zie ik fietsen met koffers. Dat zou ik ook verwachten als "baggerstyle", een fiets met meer een gemiddelde ruimte aan koffers.


Wat kenmerkt de baggerstyle? Hoe herken ik een bagger?
 
Lastig uit te leggen ,maar bij de goldwing zal in iv de top koffer er af moeten ,en ander windscherm
 
Die lijkt er al wel op id ,wat mij het moelijkst lijkt is de voorkant Bij die gs is die koplamp zo'n vierkant ding
 
dat bedoel ik niet , Wil er dan eigenlijk een scherm voor op die korter is , op de aller nieuwste goldwing's vindt je die nu ook . Die goldwing op het plaatje , heb je daar nog meer gegevens van oa. plaatje van voorkant ?
 
dat bedoel ik niet , Wil er dan eigenlijk een scherm voor op die korter is , op de aller nieuwste goldwing's vindt je die nu ook . Die goldwing op het plaatje , heb je daar nog meer gegevens van oa. plaatje van voorkant ?
Even op het plaatje klikken, dan kom je op de Goldwing site. Deze fiets is van een van de leden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan