Goodson luchtfilter

Knukkel

MF veteraan
21 jun 2004
2.599
0
Weet iemand waar ze Goodson Air Cleaners verkopen en wat ze kosten?
Ik ben benieuwd naar de prijs van deze (Goodson Top Ridge):

full
 
Tnx! Net ff gebeld en ga even denken of het budget technisch te verantwoorden is...
 
................ want, quanta costa?

195 euri, maar omdat hij op een oude Linkert carburateur moet, moet er nog een verloopstuk komen... kost iets van 40 euro extra. Vind ik toch ff teveel...
Ga maar even kijken of ik het zelf goedkoper om de US kan krijgen...
 
'K zou effe kunnen vragen bij de heren van Chica Cycles...

Moet zelf nog effe daarlangs voor een Goodson magneto cover.

;) ;) ;)
 
vind die filter die je nu hebt anders ook erg mooi hoor

Tja... je moet een beetje blijven prutsen he...

Wil anders misschien een kelk erop zetten, maar die zijn niet zomaar te krijgen voor een Linkert M-35.
Ga maar even zoeken op de motorsloop naar een mooi exemplaar en misschien dat een niet nader te noemen persoon hier uit de buurt (met een Tig las apparaat) een passende flens erop kan braden... ;)
 
Hoe groot is je koffer...? ben nog op zoek naar een Snap on gereedschapskar :+

Knukkel,
Kan je ueberhaupt ergens Snap-on kopen anders als via een dealer?
Op ebay is het veelal America en marktplaats heeft nagenoeg niets.
Ik heb offerte gevr. voor de gereedschapcar in de aanbiedingfolder op de site maar die komt op grofweg 1000euro ex btw. (incl. topchest)

Ik hoop goedkoper te kunnen slagen op een beurs als in de autotron in November maar ik ben er al bang voor dat het mucho dineros gaat kosten.

Slow
 
Knukkel,
Kan je ueberhaupt ergens Snap-on kopen anders als via een dealer?
Op ebay is het veelal America en marktplaats heeft nagenoeg niets.
Ik heb offerte gevr. voor de gereedschapcar in de aanbiedingfolder op de site maar die komt op grofweg 1000euro ex btw. (incl. topchest)

Ik hoop goedkoper te kunnen slagen op een beurs als in de autotron in November maar ik ben er al bang voor dat het mucho dineros gaat kosten.

Slow

Hey... ik had ook een dealer om de prijzen gevraagd, maar heb niks terug gehoord!
Van de week nog wel geboden op de duitse Ebay voor deze jongen, maar niet gewonnen:
misc


Is weggegaan voor € 374, maar kreeg vandaag een emailtje van Ebay dat je de verkoper eraf hadden getrapt wegens 'redenen die ze niet nader konden noemen'... ben dus achteraf blij dat ik niet had gewonnen/betaald :)

1000 euri ex btw is een hoop geld... Ik ga ook even op Motosale babbelen, maar vrees de prijzen... Vestig m'n hoop maar een beetje op Ebay...
 
Ik lig hier helemaal warm te worden van die Snap-on praatjes...
Zou je mij evt. ook op de hoogte willen houden van koopjes die je voorbij ziet komen? Zou het erg op prijs stellen.

Als je echt een fetish hebt voor Snap-on dan MOET je de episode "toolbike" van American Chopper kijken. Ik denk dat ze zwaar gesponsord zijn door Snap-on speciaal voor die aflevering.
Ik heb hem evt. voor je (.avi).

Ik ga vrijdag a.s. naar de kijkdag van de Kruisinga veiling. Ik verwacht niet veel Snap-on maar wellicht kan ik wel een brug wegkapen.

Zie je op de motosale!
gr
S
 
Ik lig hier helemaal warm te worden van die Snap-on praatjes...
Zou je mij evt. ook op de hoogte willen houden van koopjes die je voorbij ziet komen? Zou het erg op prijs stellen.

Als je echt een fetish hebt voor Snap-on dan MOET je de episode "toolbike" van American Chopper kijken. Ik denk dat ze zwaar gesponsord zijn door Snap-on speciaal voor die aflevering.
Ik heb hem evt. voor je (.avi).

Ik ga vrijdag a.s. naar de kijkdag van de Kruisinga veiling. Ik verwacht niet veel Snap-on maar wellicht kan ik wel een brug wegkapen.

Zie je op de motosale!
gr
S

Ik heb het resultaat van een paar Ebay zoekopdrachten (Panhead, Snap on chest, goodson filter) toegevoegd aan m'n favorites en kijk elke dag ff wat er voorbij komt. Als het interessant is voeg ik het toe aan de watchlist. Bieden doe ik zo laat mogelijk (gebruik voor de nachtelijke USA veilingen een progje dat automatisch in de laatse seconden biedt). Zo heb ik heb ik al veeeel teveel geld uitgegeven...
Shippen van een chest vanuit de US wordt duur, dus hou Duitsland maar in de gaten...

Kijk... die .avi moet ik natuurlijk gewoon hebben. Heb je toevallig een FTP server?? Anders kunnen we misschien iets doen tijdens de choppert meeting??
(heb zelf ook wel wat ruilmateriaal...)

 
Knukkel,

Je hoeft geen speciale adapter voor je linkert te kopen.
Naar keuze krijg je back plate voor je carb er gewoon bij.

Waarschijnlijk heeft L&L ze niet voor linkert op voorraad liggen.
Wacht dan tot ze weer een bestelling plaatsen, kost het jou ook geen extra verzendkosten.

Je kan ze ook bij Cyril Huze kopen
store.cyrilhuze.com/CyrilHuze/accessories/Details.asp?ProductID=10209
Maar gezien de prijzen (269 $ tot 299 $ !) is dat niet echt aan te raden. (+ verzenden etc)
 
Knukkel,

Je hoeft geen speciale adapter voor je linkert te kopen.
Naar keuze krijg je back plate voor je carb er gewoon bij.

Waarschijnlijk heeft L&L ze niet voor linkert op voorraad liggen.
Wacht dan tot ze weer een bestelling plaatsen, kost het jou ook geen extra verzendkosten.

Je kan ze ook bij Cyril Huze kopen
store.cyrilhuze.com/CyrilHuze/accessories/Details.asp?ProductID=10209
Maar gezien de prijzen (269 $ tot 299 $ !) is dat niet echt aan te raden. (+ verzenden etc)

Klopt, die €40 was voor de 'extra' bestelling.
De goedkoopste die ik in de in de US zag was $189, maar daar kwam nog wel de adaptorplaat bij en shipping bij. Dan maakt het uiteindelijk weinig tot niets meer uit met L&L. Ik denk er nog ff over... Het idee om een kelk te fabrieken lijkt me ook wel wat.

Zag trouwens jouw brommer op de klantenpagina staan van die Goodson site staan!
(meneer v/d W ;) )
 
Bieden doe ik zo laat mogelijk (gebruik voor de nachtelijke USA veilingen een progje dat automatisch in de laatse seconden biedt). Zo heb ik heb ik al veeeel teveel geld uitgegeven...

Euh, knukkel welk progje gebruik je?
Ik heb het wel eens overwogen te gaan gebruiken, maar ik koop alleen maar van ebay.de en daar kun je toch ook je max. bod aangeven zonder dat dat meteen geboden wordt?
Stel er staat een item op waarvoor dan €10,- geboden wordt. Ik wil er max €20,- voor betalen en biedt dat dus ook, mijn bod wordt dan €10,50 (als ik de hoogstbiedende ben). Indien er dan iemand komt die als max bod €15,- opgeeft wordt de biedprijs €15,50 (mijn bod dus). Als er iemand komt die als max €25,- opgeeft, gaat de prijs direct omhoog naar €20,50 en heb ik het nakijken.....

Wat is dan het voordeel van zo'n progje????
 
e-bay doet jouw bod steeds gelijk verhogen als er iemand over heen gaat.

als die andere het zelfde doet, de prijs wordt dus opgedreven en zit je dus binnen no time aan je max.

dat prog wat knukkel bedoelt biedt pas in de laatste seconden, zodat de ander lang de hoogste bieder denkt te zijn terwijl jij nog op t laatst overheen gaat.


toch???
 
Euh, knukkel welk progje gebruik je?
Ik heb het wel eens overwogen te gaan gebruiken, maar ik koop alleen maar van ebay.de en daar kun je toch ook je max. bod aangeven zonder dat dat meteen geboden wordt?
Stel er staat een item op waarvoor dan €10,- geboden wordt. Ik wil er max €20,- voor betalen en biedt dat dus ook, mijn bod wordt dan €10,50 (als ik de hoogstbiedende ben). Indien er dan iemand komt die als max bod €15,- opgeeft wordt de biedprijs €15,50 (mijn bod dus). Als er iemand komt die als max €25,- opgeeft, gaat de prijs direct omhoog naar €20,50 en heb ik het nakijken.....

Wat is dan het voordeel van zo'n progje????

Gijs hep gelijk.

Ik gebruikte Bidslayer, maar die is expired. Er zijn een groot aantal programma's en ik ben een beetje aan het 'benchmarken'. Google maar eens op 'Ebay sniping' ofzo.

Als je erg vroeg biedt, zul je bijna nooit winnen, tenzij je natuurlijk een erg hoog bedrag biedt...
Het idee achter 'snipen' is dat je zó laat biedt (5-10 sec voor sluiting) dat men niet meer kan uitvogelen wat je maximum bod is en kan overbieden. Als je vroeg bied gaat de prijs langzaam omhoog vanwege ander bieders. Of een bekende van de verkoper biedt bijvoorbeeld een absurd hoog bedrag welke later wordt teruggetrokken, maar jou maximale bod is dan wel bekend.
Ook vezeil je niet in een 'biding war', waarbij je steeds tegen elkaar op blijft bieden -> verkoper is lachende derde...

En misschien is het ook wel bijgeloof, maar voor m'n gevoel werkt het :9
 
[offtopic]

Ik zit weer ff op de duitse Ebay te kijken enne... 'interessant' hoe ze alles vertalen...
Ik zeg: Werkzeugschrank, Krähenfüße Satz, Gewindenachschneideset, Druckluft-Schlagschrauber, Drehmomentschlüssel, Druckluft-Ratsche...

[/offtopic]
 
Terug
Bovenaan Onderaan