Gooi bende nummer 14!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat mijn ex ze daar (waar ze nu woont) niet mag hebben.
En de katten waren niet van mij.
ah ok, dat kan je ook hebben :X

mijn dochter deed dat anders, mam ze kunnen wel bij jou logeren hè :?
ligt er eentje naast me half op het toetsenbord en eentje voor de monitor
kan je wel vertellen dat het behoorlijk lastig is met de muis hanteren die ergens achter/onder ligt. :X
maar ze zijn wel lief :Y Hoewel die ouwe kat van mij daar niet zo mee eens is :+
 
ik ga slapen :Z , morgen weer om half 5 op en na het werk direct door naar de hondenvereniging. *O* Dus moet een beetje fit zijn morgen.

Truste :W
 
ah ok, dat kan je ook hebben :X

mijn dochter deed dat anders, mam ze kunnen wel bij jou logeren hè :?
ligt er eentje naast me half op het toetsenbord en eentje voor de monitor
kan je wel vertellen dat het behoorlijk lastig is met de muis hanteren die ergens achter/onder ligt. :X
maar ze zijn wel lief :Y Hoewel die ouwe kat van mij daar niet zo mee eens is :+

Ach, ik heb mijn Duc nog *O*
 
ik ga slapen :Z , morgen weer om half 5 op en na het werk direct door naar de hondenvereniging. *O* Dus moet een beetje fit zijn morgen.

Truste :W
jij liever dan ik :X droom lekker ;)


[me=] ik ga eens ff kijken of mijn bank nog lekker ligt met een muziekje erbij :W [/me]
 
Laatst bewerkt:
ben wel benieuwd wat je in godesnaam er nog aan kan veranderen bedoel hij is aardig af vinnik!!
Nou ja, je hebt altijd weer van die gasten die in elk deeltje een nieuwe foto willen gebruiken :Y _O-

08094317b04d8065ce4a8aad97c7acf7
 
deze ook dicht maar :?

[me="Kofferrek"]is bang dat hij dadelijk één topic te veel op slot ketst :+[/me]
 
Oeh oeh, nu we toch een nieuw iemand hebben die de pineut is voor het topic...

Is het een idee om de links naar alle oude topics te bewaren in de openingspost ? (kunnen we lekker terug bladeren) :9


Oja, voor de updates:
Ik werd ingepland volgende week zaterdag, maar daar kan ik waarschijnlijk wel onderuit komen. Nog geen voorkeur voor tijd, zolang het maar niet vroeg is, doe wel mee met Nocer zijn warme choco met appeltaart en bitterballen maar niet met het avond eten !!
 
Oeh oeh, nu we toch een nieuw iemand hebben die de pineut is voor het topic...

Is het een idee om de links naar alle oude topics te bewaren in de openingspost ? (kunnen we lekker terug bladeren) :9


Oja, voor de updates:
Ik werd ingepland volgende week zaterdag, maar daar kan ik waarschijnlijk wel onderuit komen. Nog geen voorkeur voor tijd, zolang het maar niet vroeg is, doe wel mee met Nocer zijn warme choco met appeltaart en bitterballen maar niet met het avond eten !!

ja dus??? ga je wel of niet op de bank?? en hoevroeg is vroeg?? :P
 
Oeh oeh, nu we toch een nieuw iemand hebben die de pineut is voor het topic...

Is het een idee om de links naar alle oude topics te bewaren in de openingspost ? (kunnen we lekker terug bladeren) :9


Oja, voor de updates:
Ik werd ingepland volgende week zaterdag, maar daar kan ik waarschijnlijk wel onderuit komen. Nog geen voorkeur voor tijd, zolang het maar niet vroeg is, doe wel mee met Nocer zijn warme choco met appeltaart en bitterballen maar niet met het avond eten !!
Ja Lex, ga jij eens even netjes de historie neerplanten })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan