Gooi en Vechtstreek *39* | Eifel-tijd!

Lege accu van Michel?

  • Moet ie maar vaker rijden :')

    Stemmen: 13 50,0%
  • Aah, rot voor 'm _O-

    Stemmen: 7 26,9%
  • Honbah.....

    Stemmen: 6 23,1%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo :W Zometeen ff bijlezen.

vanmorgen een hele geile KTM zien staan bij X voor :W
En net ff voor mezelf een rugzak gekocht, toch net iets meer inhoud dan een tanktas.
10025131_710_FR.jpg

Ook nog ff een zonnebril op sterkte gekocht, ook wel handig op de motor af en toe. *O*
 
haha ja die heb ik ook })
Enne als je nou ff wacht...ik ben er vanmiddag ook, ga 16:00 van huis weg dus 16:30 daar :)
Kunnen we daarvoor nog ff toeteren en weggassen bij een bepaalde rotanwinkel in hilversum O-)


Als ik sommige verhalen moet geloven dan gaan mijn collega's in H'sum e/o erg losjes met hun discretionaire bevoegdheid om en op een verbaal voor onnodig claxoneren zit ik niet op te wachten :+
Misschien ben ik er nog als je in Zeist komt :W
 
Als ik sommige verhalen moet geloven dan gaan mijn collega's in H'sum e/o erg losjes met hun discretionaire bevoegdheid om en op een verbaal voor onnodig claxoneren zit ik niet op te wachten :+
Misschien ben ik er nog als je in Zeist komt :W

Zwaai jij even naar die lange toeter ik wel :Y
@LB mag ik ff je rijbewijs lenen? O-)
Misschien tot zo dan :W
 
Zo :W Zometeen ff bijlezen.

vanmorgen een hele geile KTM zien staan bij X voor :W
En net ff voor mezelf een rugzak gekocht, toch net iets meer inhoud dan een tanktas.
[afbeelding]
Ook nog ff een zonnebril op sterkte gekocht, ook wel handig op de motor af en toe. *O*

Zonnebril? je hebt toch een tokkievizier *D
 
Als ik sommige verhalen moet geloven dan gaan mijn collega's in H'sum e/o erg losjes met hun discretionaire bevoegdheid om en op een verbaal voor onnodig claxoneren zit ik niet op te wachten :+
Misschien ben ik er nog als je in Zeist komt :W

hey wil je dat e/o weglaten :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd of TT dat stukje nog gaat lezen :+
Ik ga weer afsluiten en heeeeeeel snel uit Woerden weg. :W (ben al te laat)
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor het welkom heten allemaal *O*

Rijden aan de rechterkant is opzich niet wennen. Alleen even goed opletten met bochten maken en wanneer je de weg weer opgaat dat je niet op de verkeerde helft begint |(

Vandaag even gekeken naar de verlichtings problemen van de motor. Heb ergens een kabelbreuk of slecht contact. Kon het zo snel niet zelf oplossen dus de motor gaat mooi naar Ro toe van de week :Y

Verwacht gewoon met de Mega meeting mee te kunnen gaan. Zal wel even dubbel checken of ik dan geen andere dingen heb (die ik evt kan afzeggen).

Binnenkort maar even ritje maken weer met jullie :]

Kan iemand mij snel en kort de dingen vertellen die het afgelopen half jaar gebeurd zijn hiero??
 
Ja die hoerige meeting ga ik nie meemaken denk ik... waarsch. de motor dan nog niet terug :(
Ga wel met de auto... lekker stoeltje mee biertje er bij en genieten van de maloten :D
 
zo, vandaag dan een definitieve dag gekregen: volgende week dinsdag. balen, maargoed, alsnog te gek.

net 17 euro betaald voor patat :/ zometeen etuh!!!

morgen weeeer @ limburg... :(
rijdtze vanaaf gooiers!
 
Naaf :)

Weer terug van Ro, remplaatjes zitten erop en het geluid is weg *O* *O* *O*
Was gezellig Gids (leuk om je even gesproken te hebben ook) en Achi *D

Nu even een happie eten

@X: jaja weer 30km erbij *O* :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan