Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me niet voldoende, zeker niet zonder extreme hellingshoek :N

idd.. een beetje grind kan helemala geen kwaad in een bocht, tenzij je een behoorlijke hellingshoek hebt idd.. bij het doorglijden zal je band zsm weer grip krijgen en rol je door.. bij hoge snelheid is de kans er dan weer op een highsider.. maar uitglijden? zeker met droog weer moet er iets extreems aan de hand zijn..

erg klote dit René.. hopelijk komt alles goed met het materiaal..
 
Ja, klopt.. Het kriebelt behoorlijk als ik ze weer rond hoor rijden. Ik hoor ze af en toe op de lekdijk het gas vol opentrekken, heerlijk wat een geschreeuw! :9~~
Mja, ik denk vaak zat aan je :/


Blijft gewoon ruk.
 
_O- _O- _O-
Je verkoopt zeker ook virusscanners? :')

http://www.winmatrix.com/forums/index.php?showtopic=19950 (Latest Anti-Virus Test Results - 2009 Editions! - Software News and Discussion)

2 gratis varianten die beter uit de testen komen dan de betaalde :+

tjah.. die discussies zullen altijd blijven bestaan, maar iets als 'gratis' bestaat niet he! Zeker in softwareland is gratis altijd beneden de maat vergeleken met 'betaalde' software.. in het geval van Xtra heb ik het over McAfee, een jaar lang een betaalde virusscanner voor 0,0 euro.. kadootje van de provider he.. wel gek dat een provider een 'betaald' softwarepakket bij z'n abo geeft terwijl er 'gratis' scanners in omloop zijn.. dat zet je toch wel even aan het denken, niet?! 8-)
Heeft er dus niets mee te maken wat ik wel of niet verkoop.. 1 virusscannertje meer of minder verkopen loop ik niet echt warm van.. ;)

Magoed.. ieder z'n heug en meug. :Y
 
@ Renee: Veel sterkte met het gedoe en gehannes met de verzekering. Niemand zit (en zeker niet aan het begin van het seizoen) daar op te wachten. Wel blij dat je zelf in orde bent!!!!

Als je dan leest dat er vandaag 4 motorrijders zijn omgekomen -O-
 
tjah.. die discussies zullen altijd blijven bestaan, maar iets als 'gratis' bestaat niet he! Zeker in softwareland is gratis altijd beneden de maat vergeleken met 'betaalde' software.. in het geval van Xtra heb ik het over McAfee, een jaar lang een betaalde virusscanner voor 0,0 euro.. kadootje van de provider he.. wel gek dat een provider een 'betaald' softwarepakket bij z'n abo geeft terwijl er 'gratis' scanners in omloop zijn.. dat zet je toch wel even aan het denken, niet?! 8-)
Heeft er dus niets mee te maken wat ik wel of niet verkoop.. 1 virusscannertje meer of minder verkopen loop ik niet echt warm van.. ;)

Magoed.. ieder z'n heug en meug. :Y

Waarom denk je dat ze providers dat aanbieden? Dealtje met mcafee...want het jaar daarna moet je het kopen.. Mcafee wint en de providers bieden je iets extra's en dus ook goed voor zichzelf...
Klantenwerving heet dat ;)
Waarom denk je dat Telfort je de 1e 6 maanden de helft van het abo geld laat betalen?
Omdat ze je graag korting geven? Nee ze willen je binnen slepen...simpel.
 
Laatst bewerkt:
Ja, klopt.. Het kriebelt behoorlijk als ik ze weer rond hoor rijden. Ik hoor ze af en toe op de lekdijk het gas vol opentrekken, heerlijk wat een geschreeuw! :9~~

erh.. morgen ga ik bellen voor m'n Sabre en klaar of niet klaar, ik ga hem op (laten) halen. Het kriebelt bij mij de hele winter al.. wordt er gek van, dus ik begrijp jou ook erg goed.. -O-

Maareuhm.. die velgen.. blingbling hoor.. ik heb dat ook met mijn auto gehad.. ik ging van 15" naar 17" en dat merk je inderdaad.. strakkere wegligging, lager profiel en dus minder rollen van de banden.. super! En ze zien er nog mooit uit ook.. die van mij passen ook erg goed bij de auto, net zoals de jouwe nu bij de Deen :Y

zo.. nu ff knallen (gamen) :W
 
Waarom denk je dat ze providers dat aanbieden? Dealtje met mcafee...want het jaar daarna moet je het kopen.. Mcafee wint en de providers bieden je iets extra's en dus ook goed voor zichzelf...
Klantenwerving heet dat ;)
Waarom denk je dat Telfort je de 1e 6 maanden de helft van het abo geld laat betalen?
Omdat ze je graag korting geven? Nee ze willen je binnen slepen...simpel.

:N In dit geval gaat het om xs4all.. die scanner kun je elk jaar opnieuw downloaden (nieuwe versie) en als je xs4all klant bent/blijft kun je dus elk jaar 'gratis' McAfee gebruiken.. grappige is dat die install ook werkt bij 'niet' xs4all-klanten en dus wil ik die nog wel eens bij particulieren erop knallen.. bij bedrijven 'verkoop' ik de pakketten alleen.. :Y

Ik kan mij nog een leuke discussie met een tweaker herinneren.. die had een leuke opmerking over bijvoorbeeld windows: Iemand klaagt dat Vista zo traag is op z'n PC, waarop de tweaker antwoordde 'Dan moet je maar een snellere PC kopen!'... ok.. later in de discussie over virusscanners.. 'mja' zegt een tweaker, 'ik gebruik nu een gratis virusscanner, want die is vele malen sneller en beter dan de betaalde variant, m'n PC is nu 2x sneller etc etc etc bla bla bla'.. zegt een noob 'Tja, moet je maar een snellere PC kopen..' :')
Get the point? _O-
Nu moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik tussen de 'experts' ook meestal de 'snelheid' als belangrijkste argument hoor.. tjah.. ik lach er altijd een beetje om. Er staan op internet 1001 tests (wel en niet objectief, want dat is niet na te trekken bij vele reviews) voor bepaalde stukken software, maar de praktijk leert het meest gelukkig.

Zelf draai ik nu een tijdje Avast! om ermee te testen.. en ik kan je melden.. die gaat er rap weer af.. troep! (Avira en AVG al gehad.. die hebben het 2 weken uitgehaald)
Laatst voor justitie nog een harde schijf moeten imagen.. zat ook vol met virussen en hoaksen.. Avast! gaat er mee om als een aap man.. ik denk zelf dat ik snel weer op Norton zit voor het échte werk.
 
:N In dit geval gaat het om xs4all.. die scanner kun je elk jaar opnieuw downloaden (nieuwe versie) en als je xs4all klant bent/blijft kun je dus elk jaar 'gratis' McAfee gebruiken.. grappige is dat die install ook werkt bij 'niet' xs4all-klanten en dus wil ik die nog wel eens bij particulieren erop knallen.. bij bedrijven 'verkoop' ik de pakketten alleen.. :Y

Ik kan mij nog een leuke discussie met een tweaker herinneren.. die had een leuke opmerking over bijvoorbeeld windows: Iemand klaagt dat Vista zo traag is op z'n PC, waarop de tweaker antwoordde 'Dan moet je maar een snellere PC kopen!'... ok.. later in de discussie over virusscanners.. 'mja' zegt een tweaker, 'ik gebruik nu een gratis virusscanner, want die is vele malen sneller en beter dan de betaalde variant, m'n PC is nu 2x sneller etc etc etc bla bla bla'.. zegt een noob 'Tja, moet je maar een snellere PC kopen..' :')
Get the point? _O-
Nu moet ik ook heel eerlijk zeggen dat ik tussen de 'experts' ook meestal de 'snelheid' als belangrijkste argument hoor.. tjah.. ik lach er altijd een beetje om. Er staan op internet 1001 tests (wel en niet objectief, want dat is niet na te trekken bij vele reviews) voor bepaalde stukken software, maar de praktijk leert het meest gelukkig.

Zelf draai ik nu een tijdje Avast! om ermee te testen.. en ik kan je melden.. die gaat er rap weer af.. troep! (Avira en AVG al gehad.. die hebben het 2 weken uitgehaald)
Laatst voor justitie nog een harde schijf moeten imagen.. zat ook vol met virussen en hoaksen.. Avast! gaat er mee om als een aap man.. ik denk zelf dat ik snel weer op Norton zit voor het échte werk.

Ja maar denk je nou echt dat xs4all gaat zeggen: hey ik heb hier een GRATIS virusscanner gevonden op internet en die geef ik jou ook gratis bij je abo...
|(
Tuurlijk niet, dat ziet niemand als iets extra's.
Wij draaien mcafee op de zaak en dat is echt baggerspul.
Een pc met 10 virussen erop...mcafee zegt na een full scan (en ja up to date DAT files) nee alles toppie in orde !
Ik draai malwarebytes op diezelfde machine (we wisten dat ze erop zaten) en die vind wat...en ineens zegt de mcafee on access scanner: hey ik heb wat gevonden....right :z :z :z
Avast ken ik niet...maar Avira is top spul. Voor bedrijven zou ik trend-micro of avira aanraden en zeker geen norton/mcafee.
Die lui hebben hun strepen al gehaald in het verleden en lijken steeds slordiger te gaan werken.

En tuurlijk wil Avira met hun gratis scanner ook mensen warm maken zodat veel er tevreden mee zijn en ze grote bedrijven orders binnen kunnen gaan slepen. Maar die hebben tenminste nog wat te bewijzen en dat merk je.

Maar ze gebruiken ook minder resources...mcafee zitten zoveel foutjes in patches.
Bij ons waren er in het hele pand trage pc problemen...bleek mcafee elke seconde zijn service te stoppen en te starten...
Dat is allemaal praktijk ;)
 
Hoe die was:
[afbeelding]

Hoe die nu is!
[http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JCZWLAB3.jpg (afbeelding)]

[http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7CNLJ474.jpg (afbeelding)]

Zeker een verbetering, niet? *D
M O O I ! ! !

(ja, ik ben OOK auto-gek).

ALS je iets met wegligging wilt wijzigen: even Fazero contacten (van het Gouda topic): die werkt bij Koni en zij hebben FSD dempers. Fazero heeft deze link gepost:
http://mixedminiclub.nl/start/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=55
 
Laatst bewerkt:
Ja maar denk je nou echt dat xs4all gaat zeggen: hey ik heb hier een GRATIS virusscanner gevonden op internet en die geef ik jou ook gratis bij je abo...
|(
Tuurlijk niet, dat ziet niemand als iets extra's.
Wij draaien mcafee op de zaak en dat is echt baggerspul.
Een pc met 10 virussen erop...mcafee zegt na een full scan (en ja up to date DAT files) nee alles toppie in orde !
Ik draai malwarebytes op diezelfde machine (we wisten dat ze erop zaten) en die vind wat...en ineens zegt de mcafee on access scanner: hey ik heb wat gevonden....right :z :z :z
Avast ken ik niet...maar Avira is top spul. Voor bedrijven zou ik trend-micro of avira aanraden en zeker geen norton/mcafee.
Die lui hebben hun strepen al gehaald in het verleden en lijken steeds slordiger te gaan werken.

En tuurlijk wil Avira met hun gratis scanner ook mensen warm maken zodat veel er tevreden mee zijn en ze grote bedrijven orders binnen kunnen gaan slepen. Maar die hebben tenminste nog wat te bewijzen en dat merk je.

Maar ze gebruiken ook minder resources...mcafee zitten zoveel foutjes in patches.
Bij ons waren er in het hele pand trage pc problemen...bleek mcafee elke seconde zijn service te stoppen en te starten...
Dat is allemaal praktijk ;)

Ik ben met je eens dat McAfee niet perfect is.. maar de enige manier om op dit moment iemand van een 'gratis' goede scanner te voorzien is middels de aangeboden install van xs4all...

Norton prefereer ik absoluut boven elke andere op dit moment en kan alleen daarover zeggen dat hun virusondersteuning perfect is.. als je als bedrijf een probleem hebt is 1 telefoontje naar Symantec genoeg. NOD32 is overigens ook erg goed, maar die UI is wat ingewikkelder voor simpele gebruikers.. en van zowel NOD32 en die van Norton, is er géén gratis versie te verkrijgen.. vraag mij wel af waarom niet eigenlijk, maar ik denk dat het antwoord er al is :+
 
Loesje = Els:

G E F E L I C I T E E R D

(Nog héél veel jaren, maar wél in een betere gezondheid).
 
Laatst bewerkt:
Loesje = Els:

G E F E L I C I T E E R D

(Nog héél veel jaren, maar wél in een betere gezondheid).
:^





full


en drie dikke zoenen :9
 
Tijd gaat weer hard, maar het is weekend :P
 
Laatst bewerkt:
Ik ben met je eens dat McAfee niet perfect is.. maar de enige manier om op dit moment iemand van een 'gratis' goede scanner te voorzien is middels de aangeboden install van xs4all...
:N Ben ik het niet mee eens.
Ik was altijd fan van Mcafee tot pak em beetje jaartje terug. Gratis virusscan die echt goed is: Avira antivir (scoren altijd goed in tests).
AVG is ook nie slecht...en is ook gratis....mcafee scoort altijd beduidend minder dan oa deze 2.
 
Ik zag geen remlicht.Snap ik... ik zag Rene alleen niets fouts doen (geen remlicht.. schakelen deed hij vlak voor de bocht etc...).
Jammer dat je het niet op camera hebt zulke dingen... zou een hoop ophelderen :) (misschien heb ik wat over het hoofd gezien)
Ach ja...t kan zoveel zijn....misschien net iets te hard/snel ingestuurd...asfalt is ook nog niet echt lekker warm volgens mij...en die combi is soms ook gripverlies.

Zo ben ik ook een keer gegaan, 6 man voor me zonder problemen en ik wel liggen.....zag ook nix op het asfalt liggen dus zal uiteindelijk wel iets geweest zijn wat ik anders deed dan de rest :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan