Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijf je plakken dead-eye ? :+

@phoentje, balen man, net alles weer voor elkaar en dan dit d'r nog bij. -O-
Sterkte met je spierpijn en de afhandeling van deze schade.
 
Net terug van wintersport (ok, ok, gisteren om 9:30 waren we al in nederland, moest nog ff mn medepassagiers afdroppen en pitten).

Heerlijk de auto vol in de begrenzing gereden in frankrijk :)

We zaten daar in chalets, serieus AAN de piste, zo geweldig... Heerlijk geskiet daar, nog paar filmpjes gemaakt van een collega die voor het eerst snowboarde (hij kreeg daar 2x 2 uur les)

Was echt te mooi, effe een makkelijke piste gepakt:
 
Laatst bewerkt:
Net terug van wintersport (ok, ok, gisteren om 9:30 waren we al in nederland, moest nog ff mn medepassagiers afdroppen en pitten).

Heerlijk de auto vol in de begrenzing gereden in frankrijk :)

We zaten daar in chalets, serieus AAN de piste, zo geweldig... Heerlijk geskiet daar, nog paar filmpjes gemaakt van een collega die voor het eerst snowboarde (hij kreeg daar 2x 2 uur les)

Was echt te mooi, effe een makkelijke piste gepakt:

Gaaf! ziet er goed uit ook dat filmpje.
Ik wil ooit ook nog wel snowboarden leren :Y
 
Gaaf! ziet er goed uit ook dat filmpje.
Ik wil ooit ook nog wel snowboarden leren :Y
Zeker gaan doen man! Ik ben dit jaar (gedwongen) gaan skiën, ivm mijn knieen, als ik 1 dag snowboard kan ik de volgende dag amper lopen, geen idee hoe het komt, maar heb echt irritante pijntjes dan... Gelukkig ging die collega boarden dus ik kon er nog soort van van genieten *O*

Verder was het echt een topweekend... Wat een avonturen, even kort de heenreis:

1) In frankrijk ging olie lampje knipperen, resultaat: 3(!!!) liter olie in het blok. (We reden gemiddeld 160-180 heen, blijkbaar trekt een 207 1.4 liter motortje dat niet zo 1,2,3).
2) Op 100 km afstand van de piste etc wilden we een hotel zoeken (was 23:00) om 01:00 tot de conclusie gekomen dat het een gehucht was en we maar doorreden.
3) Om 01:30 reden we de auto vast op een haarspeld bocht, de rechter voorband en de linker achterband stonden los van de grond (helaas geen foto's gemaakt, was te erg in paniek). Na wat duw werk kregen we de auto los, aan de rechter onderkant zit een vieze schaafwond, een dezer dagen nog ff langs de garage om ernaar te laten kijken.
4) Om 02:00 +- reden we BIJNA een hert aan, fucking beest sprong uit het niets voor de auto, gelukkig deed de ABS het.
5) Om 02:30 waren we in het gebied waar we de volgende dag chalet's hadden. Wij daar rondlopen, alles was dicht, dus we dachten: dat wordt in de auto pitten. Zien we opeens 2 dames lopen, wij eropaf, blijken het nederlandse studenten te zijn die daar werkten... Ja ze wisten wel iets, maar eerst moesten we ff mee, dus wij mee: shotjes in het café waar ze werkten (YETI-bar)... Wij halfbezopen terug met hun, auto ff naar de kamer gereden en daar wat andere bezigheden gedaan geslapen

Volgende ochtend om 09:30 verzamelen en alles werd uitgelegd, wij vertelden alles aan de overige collega's en we kregen de nodige complimenten omdat ze het zo mooi vonden zoals we onze kamer hadden ingereden geregeld
 
Laatst bewerkt:
M O O I ! ! !

(ja, ik ben OOK auto-gek).

ALS je iets met wegligging wilt wijzigen: even Fazero contacten (van het Gouda topic): die werkt bij Koni en zij hebben FSD dempers. Fazero heeft deze link gepost:
http://mixedminiclub.nl/start/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=55
Mooi verhaal, misschien iets voor in de toekomst.
Xzibit langs geweest? :+ ;)
Nee, dan had er waarschijnlijk 22" Phat Chrome onder gezeten... _O-

@Els: gefelicitaart!!
 
Zeker gaan doen man! Ik ben dit jaar (gedwongen) gaan skiën, ivm mijn knieen, als ik 1 dag snowboard kan ik de volgende dag amper lopen, geen idee hoe het komt, maar heb echt irritante pijntjes dan... Gelukkig ging die collega boarden dus ik kon er nog soort van van genieten *O*

Verder was het echt een topweekend... Wat een avonturen, even kort de heenreis:

1) In frankrijk ging olie lampje knipperen, resultaat: 3(!!!) liter olie in het blok. (We reden gemiddeld 160-180 heen, blijkbaar trekt een 207 1.4 liter motortje dat niet zo 1,2,3).
2) Op 100 km afstand van de piste etc wilden we een hotel zoeken (was 23:00) om 01:00 tot de conclusie gekomen dat het een gehucht was en we maar doorreden.
3) Om 01:30 reden we de auto vast op een haarspeld bocht, de rechter voorband en de linker achterband stonden los van de grond (helaas geen foto's gemaakt, was te erg in paniek). Na wat duw werk kregen we de auto los, aan de rechter onderkant zit een vieze schaafwond, een dezer dagen nog ff langs de garage om ernaar te laten kijken.
4) Om 02:00 +- reden we BIJNA een hert aan, fucking beest sprong uit het niets voor de auto, gelukkig deed de ABS het.
5) Om 02:30 waren we in het gebied waar we de volgende dag chalet's hadden. Wij daar rondlopen, alles was dicht, dus we dachten: dat wordt in de auto pitten. Zien we opeens 2 dames lopen, wij eropaf, blijken het nederlandse studenten te zijn die daar werkten... Ja ze wisten wel iets, maar eerst moesten we ff mee, dus wij mee: shotjes in het café waar ze werkten (YETI-bar)... Wij halfbezopen terug met hun, auto ff naar de kamer gereden en daar wat andere bezigheden gedaan geslapen

Volgende ochtend om 09:30 verzamelen en alles werd uitgelegd, wij vertelden alles aan de overige collega's en we kregen de nodige complimenten omdat ze het zo mooi vonden zoals we onze kamer hadden ingereden geregeld

Kort de heenreis zei je? :')
Goed om te lezen dat het geslaagd was ;)
 
Laatst bewerkt:
Kort de heenreis zei je? :')
Goed om te lezen dat het geslaagd was ;)
haha, nou ja, ik heb een soort van heenreis-trauma, denk dat ik de volgende keer vlieg... sta je daar om 01:30 in de middle of fucking nowhere met 2 banden in de lucht... nu kan ik erom lachen, maar toen: :( ;( :r |( |( |( |(

Xtra, wat is er gebeurd? *gaat vorige pagina's lezen*
 
Laatst bewerkt:
@ phoentje: damn man, wat een klapper, of ziet het er spectaculairder uit dan het was? Sterkte met herstel (zo te lezen valt het gelukkig met jou mee!), ook zonde van de motor man... :/
 
Laatst bewerkt:
Ook maar effies 2x Büse Belluno laten aanrukken via Motozoom. Blijkt dat grietje aan de telefoon ook hier uit het dorp te komen...

Boot ligt er inmiddels ook weer in dus het wakeboarden/BBQ-en/bier drinken/kut roepen kan beginnen.

Zal hier eerdaags een topic voor aanmaken of wellicht makkelijker gewoon hier... Zeg het maar X.

Wakeboarden kan trouwens alleen doordeweeks dus dat kan nog wel eens lastig plannen worden. In de weekenden alleen na 18:00.


Wie hebben er hier nog meer een boot/duikpak???

-Xtra
-Sunny ( *D )
-Little Bear (meen ik opgevangen te hebben)???
-Toos
-...???


edit: Honda2CV (uit het firestorm-topic, oudgooier) heeft een zeilboot en wilde wellicht ook wel mee.
 
Laatst bewerkt:
Ook maar effies 2x Büse Belluno laten aanrukken via Motozoom. Blijkt dat grietje aan de telefoon ook hier uit het dorp te komen...

Boot ligt er inmiddels ook weer in dus het wakeboarden/BBQ-en/bier drinken/kut roepen kan beginnen.

Zal hier eerdaags een topic voor aanmaken of wellicht makkelijker gewoon hier... Zeg het maar X.

Wakeboarden kan trouwens alleen doordeweeks dus dat kan nog wel eens lastig plannen worden. In de weekenden alleen na 18:00.


Wie hebben er hier nog meer een boot/duikpak???

-Xtra
-Sunny ( *D )
-Little Bear (meen ik opgevangen te hebben)???
-Toos
-...???


edit: Honda2CV (uit het firestorm-topic, oudgooier) heeft een zeilboot en wilde wellicht ook wel mee.
Wakeboarden.... Nog nooit gedaan, maar lijkt me zeker vet om een keer te proberen 8-)
 
Ook maar effies 2x Büse Belluno laten aanrukken via Motozoom. Blijkt dat grietje aan de telefoon ook hier uit het dorp te komen...

Boot ligt er inmiddels ook weer in dus het wakeboarden/BBQ-en/bier drinken/kut roepen kan beginnen.

Zal hier eerdaags een topic voor aanmaken of wellicht makkelijker gewoon hier... Zeg het maar X.

Wakeboarden kan trouwens alleen doordeweeks dus dat kan nog wel eens lastig plannen worden. In de weekenden alleen na 18:00.


Wie hebben er hier nog meer een boot/duikpak???

-Xtra
-Sunny ( *D )
-Little Bear (meen ik opgevangen te hebben)???
-Toos
-...???


edit: Honda2CV (uit het firestorm-topic, oudgooier) heeft een zeilboot en wilde wellicht ook wel mee.

Op 't moment nog een Flying Junior (2 persoons zwaardzeilbootje) maar helaas even geen ligplaats dus ding moet de deur uit (iemand interesse?)
Tevens een shorty wetsuit dus laat de zomer maar komen. Begonnen met Snowboarden, maar waterskïen/wakeboarden is ook erg gaaf 8-)
Doordeweeks geen probleem vanaf hier ;) binnenkort m'n kleine bootjes vaarbewijs maar eens gaan halen })
 
Laatst bewerkt:
Thanks jongens, voor alle felicitaties!! *O* :}
Op naar de 30 :9 :')


Loesje = Els:

G E F E L I C I T E E R D

(Nog héél veel jaren, maar wél in een betere gezondheid).


Hoe weet jij dat toch altijd *D


*O* GOOODMEUNING!! *O*

@ Els; goed, je zit er vast niet op te wachten maarja....kan me niet beheersen....komtie......*kuch*......

*O* *O* *O* *O* ♪ ♪♪
LANG ZAL ♪ZE ♪♪ LEVEN 3x♪♪
♪IN ♪DE ♪♪♪♪GLOOORIEEEEEJAAAAH 3 x!!!♪ *O* *O* *O* *O*

Hiep hiep en nog vele jaren!! :Y

*O* *O* :} Dank je wel!! *O* *O*
 
Ook maar effies 2x Büse Belluno laten aanrukken via Motozoom. Blijkt dat grietje aan de telefoon ook hier uit het dorp te komen...

Boot ligt er inmiddels ook weer in dus het wakeboarden/BBQ-en/bier drinken/kut roepen kan beginnen.

Zal hier eerdaags een topic voor aanmaken of wellicht makkelijker gewoon hier... Zeg het maar X.

Wakeboarden kan trouwens alleen doordeweeks dus dat kan nog wel eens lastig plannen worden. In de weekenden alleen na 18:00.


Wie hebben er hier nog meer een boot/duikpak???

-Xtra
-Sunny ( *D )
-Little Bear (meen ik opgevangen te hebben)???
-Toos
-...???


edit: Honda2CV (uit het firestorm-topic, oudgooier) heeft een zeilboot en wilde wellicht ook wel mee.

Geen boot/duikpak :N
maar wil wel keertje wakeboarden en bbq-en is ook altijd goed 8-)
Waterskieën was ook erg gaaf maar moet nog veel leren :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan