Gooi en Vechtstreek deeltje 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je niet Renate Verbaan?
Renate%20Verbaan%20FHM%20Oktober%202004%2006.jpg



gevalletje anorexia, leuk koppie maar meer ook niet :N
 
Morgenochtend deel 39 maken *O*


Ik hoorde vanmiddag dat mijn kleine meiske morgennacht naar Tunesie vliegt.
Ook niet verkeerd :N
 
Jezus, kwam net met mn pa aan bij de bloedbank... Waren we een dag te vroeg (we konden om en om de komende 2 weken niet, dus tsja, dan ga je vandaag maar toch?) - mochten we niet doneren... Ze meenden het nog ook... Per direct mijn 'abonnement voor gulheid' opgezegd. Wat een stakkers zeg... Dat ik daar mn tijd aan heb lopen verspillen.


Ik vind het niet meer dan terecht dat ze jouw gezondheid bovenaan stellen.

Kennis van mij is ooit is van zijn stokje gegaan achter het stuur omdat hij het bloed toch eigenlijk niet zo goed kon missen... Ook te vroeg geprikt. Daarom zijn ze daar tegenwoordig zo mega streng mee.

Mijn bloed willen ze helemaal niet meer hebben trouwens, dus ik ga me er niet druk om maken. :+
Vind het wel jammer dat jij opzegt omdat ze om jouw gezondheid denken.


@ Bart: Ik zal binnenkort ff een nieuw accu-tje regelen, en dan mag je hem wel ff lenen!
 
Laatst bewerkt:
:}

Dat wordt een hele echte circuit fiets man :P

Een racer zal het nooit worden maar deze kerel zei wel dattie een hoop stormpies tegen komt en dat er met wat ingrepies toch leuk mee te sturen valt.

Hij heeft meteen de standaard vering aangepakt. Alles stond te veel opgeschroeft om de te slappe voorkant te compenseren maar sloeg nog steeds door. Nu voor en achter de veervoorspanning omlaag en voor een likkie olie erbij.

Gevolg: ben wederom verliefd op m'n fietsie... Stuurt een stuk minder geforceerd en slaat ook niet meer door.
 
Een racer zal het nooit worden maar deze kerel zei wel dattie een hoop stormpies tegen komt en dat er met wat ingrepies toch leuk mee te sturen valt.

Hij heeft meteen de standaard vering aangepakt. Alles stond te veel opgeschroeft om de te slappe voorkant te compenseren maar sloeg nog steeds door. Nu voor en achter de veervoorspanning omlaag en voor een likkie olie erbij.

Gevolg: ben wederom verliefd op m'n fietsie... Stuurt een stuk minder geforceerd en slaat ook niet meer door.
Klinkt heel positief, dat wordt leuk in Eifel! :Y
 
Een racer zal het nooit worden maar deze kerel zei wel dattie een hoop stormpies tegen komt en dat er met wat ingrepies toch leuk mee te sturen valt.

Hij heeft meteen de standaard vering aangepakt. Alles stond te veel opgeschroeft om de te slappe voorkant te compenseren maar sloeg nog steeds door. Nu voor en achter de veervoorspanning omlaag en voor een likkie olie erbij.

Gevolg: ben wederom verliefd op m'n fietsie... Stuurt een stuk minder geforceerd en slaat ook niet meer door.
Zo zie je maar wat een klein beetje kennis al niet kan doen.

Klinkt goed :Y
 
*O* *O* ♪♪Goodmóóóóórnin'!!!!!♪♪ *O* *O*
♪♪ *O* ♪♪ ♪♪ *O* ♪♪
 
Laatst bewerkt:
Goede avond allemaal!

Vanochtend terug gekomen vanuit Down Under. Na een lange reis van meer dan 24u was ik stiekem ook wel weer blij om thuis te komen. Wel een vreemd gevoel, allemaal zo bekend, maar toch "niet van mij"...

Nadat ik 's middags nog met een vriend mn eerste Nederlandse biertjes op een terras gedronken heb was het tijd voor belangrijkere zaken; motor uit de schorsing halen, verzekeren en ophalen :Y :]

Motor stond bij een kennis in een afgesloten loods onder een zeil. Accu had ik thuis aan de lader, dus het starten ging zonder problemen. Daarna even een tijdje stationair laten lopen en een stukje door het dorp gereden.

Enige dingen die ik kon merken waren
- geen dashboard verlichting
- geen achterlicht (wel remlicht)
- reageert nog niet altijd even goed op de acceleratie; houdt soms een beetje in.
- remschijfen zijn nog beetje glad, vanwege de vaseline... heb het al proberen te ontvetten

Morgen ga ik zelf nog even kijken naar de lichten. Zal Ro ook even bellen om waarschijnlijk een afspraak te maken voor onderhoud. Eerst nog maar even lekker rustig ermee rijden :]
Welcome back ! Nog moeite met rechts rijden nu? ;)

Mornin' all :W
 
Goede avond allemaal!

Vanochtend terug gekomen vanuit Down Under. Na een lange reis van meer dan 24u was ik stiekem ook wel weer blij om thuis te komen. Wel een vreemd gevoel, allemaal zo bekend, maar toch "niet van mij"...

Nadat ik 's middags nog met een vriend mn eerste Nederlandse biertjes op een terras gedronken heb was het tijd voor belangrijkere zaken; motor uit de schorsing halen, verzekeren en ophalen :Y :]

Motor stond bij een kennis in een afgesloten loods onder een zeil. Accu had ik thuis aan de lader, dus het starten ging zonder problemen. Daarna even een tijdje stationair laten lopen en een stukje door het dorp gereden.

Enige dingen die ik kon merken waren
- geen dashboard verlichting
- geen achterlicht (wel remlicht)
- reageert nog niet altijd even goed op de acceleratie; houdt soms een beetje in.
- remschijfen zijn nog beetje glad, vanwege de vaseline... heb het al proberen te ontvetten

Morgen ga ik zelf nog even kijken naar de lichten. Zal Ro ook even bellen om waarschijnlijk een afspraak te maken voor onderhoud. Eerst nog maar even lekker rustig ermee rijden :]
Welkom thuis :)

Tijd vliegt hè?
 
Morgenochtend deel 39 maken *O*


Ik hoorde vanmiddag dat mijn kleine meiske morgennacht naar Tunesie vliegt.
Ook niet verkeerd :N

Zo die neemt het ervan telkens :) Gelijk heeft ze! :Y

Een racer zal het nooit worden maar deze kerel zei wel dattie een hoop stormpies tegen komt en dat er met wat ingrepies toch leuk mee te sturen valt.

Hij heeft meteen de standaard vering aangepakt. Alles stond te veel opgeschroeft om de te slappe voorkant te compenseren maar sloeg nog steeds door. Nu voor en achter de veervoorspanning omlaag en voor een likkie olie erbij.

Gevolg: ben wederom verliefd op m'n fietsie... Stuurt een stuk minder geforceerd en slaat ook niet meer door.

*O*
Goed om te horen man! *D
 
GoedeMorgen Gooi :W

[me="Michel"]heeft al een klote-ochtend achter de rug.[/me]

Alles inpakken, grote rugtas met laptop, broek en schoenen. Peentjes zwetend buiten de poort met de motor...wil dat kreng niet starten. Accu te leeg -O-
1e paasdag teveel met lichtinstellingen lopen klooien denk ik :X
Motor weer terug de schuur in en hangt nu aan de druppellader, hopen dat hij vanmiddag wel start want hij moet vanmiddag naar Ro :Y
Dus ben op het trapfietsje weer :P
 
was aanduwen niet mogelijk?

-O- balen man :/

Niet geprobeerd, had geen zin om te gaan rennen in die outfit en het nog warmer te krijgen :+
Zal aan Ro wel even vragen of hij de accu kan testen, de optimate test geeft nog aan dat hij goed is. Maar vind hem wel snel leeg aan, wil ik in de Eifel niet hebben :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan