Gooiers naar de Eifel, nog een keer!

Gooiers naar de Eifel! Maar wanneer ?!

  • 1 - 4 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8 - 11 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 15 - 18 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22 - 25 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • 29 juli - 1 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 - 8 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12 - 15 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 19 - 22 augustus

    Stemmen: 3 20,0%
  • 26 - 29 augustus

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 - 5 september

    Stemmen: 12 80,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Lankho09 gelieve de OP aan te passen...
Aangezien het afgelopen weekendje Eifel iedereen zo goed bevallen is, hier vast een animopeiling voor een herhaling. Let wel, dit gaat over een weekend. Mochten er nog dagtripjes plaatsvinden dan kunnen die ook best in de OP. Gelieve even een weekend te noemen waar je voorkeur naar uit gaat. Kopiëren en datum en naam toevoegen zonder quotes svp. Alles geheel vrijblijvend natuurlijk. Heb er hieronder al een paar neergezet waarvan ik uit het huidige topic opmaakte dat ze dat weekend wouden, maar dat is puur om de aftrap maar even te geven. :)

24-26 Juni:
- Gillettino
- Thacutiboy
- Kato/Girl ... vieren vakantie in Frankrijk

;)
 
Ik ga waarschijnlijk zo7 t/m do11 augustus nog een keertje, met Dj_Barthezz of hoe die zich hier ook heeft aangemeld, moet nog het een en ander regelen maar eerst me tentamens maar voorbereiden en afhandelen volgende week :)

Als er iemand dan mee wil laat het maar horen :+
 
Voordat Oma langs komt hier... :o

Ik kreeg net van mijn ouders n adres in de handen gedrukt van een hotel, gerund door Nederlanders, wat op 10 km afstand van de Eifel ligt, voor motorrijders, op het kaartje alleen al leuk :)
Verder is er de mogelijkheid tot het regelen van een 3de overnachting gratis bij ze :Y

Motorhotel Eifel Moezel Hunsruck
 
Leuk adres hoor! Vanuit die locatie is het ook nog mogelijk om naar Luxemburg of Belgie te gaan.

Staat nu in mijn favorieten :P *D
 
Kwestie van vastleggen dus :Y

TS kan de OP (laten) aanpassen.
Noem een deadline dat iedereen nog even moet bevestigen of ze meegaan en regelen met Maas *D

Lankho, als je daar geen zin in hebt, dan wil ik dat wel op me nemen, hoor. Dan maak ik een nieuw topic :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan