Gooische Hooligans Deel 42, 't rubber onder houden!

Geen poll dit keer :N

  • saai

    Stemmen: 21 75,0%
  • goed plan

    Stemmen: 7 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deel 4: 223 dagen, 22 uur en 4 minuten (11,21 posts/dag)

_O-
Dan kun je makkelijk bijlezen na 3 weken vakantie :+
 
Deel 4: 223 dagen, 22 uur en 4 minuten (11,21 posts/dag)

_O-
Dan kun je makkelijk bijlezen na 3 weken vakantie :+
:^ Denk dat ze die TS gewoon heel lief vonden :Y
-edit- Haha, wel leuk om even die foto's uit de OP daar te kijken....Zijn genoeg members verloren gegaan ;)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon het aantal posts per pagina verhogen joh :+

Nee eehh, vanmorgen een rampenoefening in Bussum gedraaid en kon dus ff niet meelezen '(

Veel erger: op de een of andere manier was deeltje 41 op mijn notificatielijst terecht gekomen. Toen ik daarnet mijn pda aandeed, had ik 242 berichten dat er een nieuw bericht was in het vorige topic. En dan moet ik nog blij zijn dat er een slotje op ging, anders waren het er vast nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer geweest. |( |( |(

Wel op de :] naar Bussum, dat weer wel :9
 
Nou... ik keek thuis nog eens goed, en me bokkie is ook beetje scheef. Ketting komt er tegenaan. Dus rij er liever niet op totdat dat weer goed is. B| -O- '(
dat maakt niet uit, slijt ie IETSJE harder, dat scheelt hooguit 1000 km qua afstand die je met die ketting set kunt rijden... Had ik op mn gs ook.
 
dat maakt niet uit, slijt ie IETSJE harder, dat scheelt hooguit 1000 km qua afstand die je met die ketting set kunt rijden... Had ik op mn gs ook.
Jij moet een bedrijf starten met diagnose-op-afstand man....kun je rijk worden. Zonder te zien precies weten wat er aan de hand is...knap!

:P
 
Jij moet een bedrijf starten met diagnose-op-afstand man....kun je rijk worden. Zonder te zien precies weten wat er aan de hand is...knap!

:P
B|
Ze zegt toch 'EEN BEETJE'...
Zal wel niet zo heel erg...
Op mn gs was mn halve bok afgesleten erdoor _O-

Maarja, dan een geaccepteerd antwoord:
niet rijden motogirl, en nieuwe kettingset kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :9~ :9~ :9~
 
B|
Ze zegt toch 'EEN BEETJE'...
Zal wel niet zo heel erg...
Op mn gs was mn halve bok afgesleten erdoor _O-

Maarja, dan een geaccepteerd antwoord:
niet rijden motogirl, en nieuwe kettingset kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :9~ :9~ :9~~


Hmzzzz... ga ik toch voor de middenweg... ff niet rijden, alleen nog naar Ro, me bok fixen en vroem vroem... daar gaat MotoGirl weer hoor! :Y
 
@ BM, bedankt voor info's. Ik neem gewoon de tijd om het te herstellen en dan fysio doen. Net als vorige keer. Later deed ik oefeningen bij mijn sportschool, met goede resultaat. Tot die donderdag.

@ Oh! Ik zou maar goed over nadenken voor het deelnemen op het circuit. Want je motor is ca 50% voorgefinanceerd. Mocht je die fraaie fiets TL rijdt, blijf je altijd betalen voor iets wat niet meer in je bezit hebt.

Bijna nieuwe motor is makkelijk voor verzekeraar om TL te verklaren, want opbrengst van wrak is relatief hoog en met verschil van schadebedrag is soms goedkoper om geheel nieuwe motor te betalen.

Mijn motor heeft alleen optische schade, niks krom of verbogen. Op losse onderdelen na (voetrem en steppies).
 
@ BM, bedankt voor info's. Ik neem gewoon de tijd om het te herstellen en dan fysio doen. Net als vorige keer. Later deed ik oefeningen bij mijn sportschool, met goede resultaat. Tot die donderdag.

@ Oh! Ik zou maar goed over nadenken voor het deelnemen op het circuit. Want je motor is ca 50% voorgefinanceerd. Mocht je die fraaie fiets TL rijdt, blijf je altijd betalen voor iets wat niet meer in je bezit hebt.

Bijna nieuwe motor is makkelijk voor verzekeraar om TL te verklaren, want opbrengst van wrak is relatief hoog en met verschil van schadebedrag is soms goedkoper om geheel nieuwe motor te betalen.

Mijn motor heeft alleen optische schade, niks krom of verbogen. Op losse onderdelen na (voetrem en steppies).
Jep, heb besloten dat ik alleen deelneem aan zulke sessies als ik hem verzekerd krijg, wat ik dus wss niet krijg, maarja, zaterdag ff als ik tijd heb naar univé etc bellen. Die schijnen het wel te dekken.
Motor is overigens gewoon helemaal betaald, teveel gedoe met dat uitgesteld betalen etc, dan de renteopbrengst maar niet :]
 
Voor het eerst vakantiegeld gekregen overigens.... dat had ik me blijkbaar iets teveel geromantiseerd.

Vakantie geld = iedere maand geld afstaan..... na 12 maanden -> bedrag.... -> belasting graait er lustig op los (voor de mensen met uitkering die ook op vakantie willen ofzo :?) en hop! zo heb je nog maar ietsjes meer dan de helft over.

Welkom bij de werkenden denk ik dan maar :')
 
Voor het eerst vakantiegeld gekregen overigens.... dat had ik me blijkbaar iets teveel geromantiseerd.

Vakantie geld = iedere maand geld afstaan..... na 12 maanden -> bedrag.... -> belasting graait er lustig op los (voor de mensen met uitkering die ook op vakantie willen ofzo :?) en hop! zo heb je nog maar ietsjes meer dan de helft over.

Welkom bij de werkenden denk ik dan maar :')

Ja het is niet allemaal rozengeur en manenschijn :P
13e maand is net zo :/
 
Voor het eerst vakantiegeld gekregen overigens.... dat had ik me blijkbaar iets teveel geromantiseerd.

Vakantie geld = iedere maand geld afstaan..... na 12 maanden -> bedrag.... -> belasting graait er lustig op los (voor de mensen met uitkering die ook op vakantie willen ofzo :?) en hop! zo heb je nog maar ietsjes meer dan de helft over.

Welkom bij de werkenden denk ik dan maar :')
Zie jewel dat goeie doelen automatisch al betaald worden. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan