Gooit Hanson met stront?

Heeft Hanson gelijk?

  • Hanson heeft gelijk

    Stemmen: 3 25,0%
  • Hanson heeft geen gelijk

    Stemmen: 7 58,3%
  • heb geen idee waar je het over hebt

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12

280 km/h R-6

Die hard MF'er
19 jan 2004
761
2
LIEREN
Hanson maakt zich wel erg belachelijk met het interview in moto 73.
Door Veneman af te zeiken, Hanson beweert dat Veneman zo'n dwarsligger is nou van de buitenkant af is dit wel het laatste wat ik zou denken.

En in het WK ss in Oschersleben reed Barry super dit kon Jan ook niet verdragen hoewel ik me wel weer kan voorstellen dat een aantal heren het er niet mee eens waren dat Barry en Jarno in Oss niet getraint hadden en wel aan de start waren verschenen.
 
waar er 2 vechten hebben er 2 schuld, maar Hanson lijkt me idd uit dit interview wel gefrustreerd over komen
 
Niemand Moto 73 gelezen?
Niemand houdt zich met motoren bezig enkel met off-topic, maar daar is het winter voor.

Heb Moto73 niet gelezen dus geen oordeel, maar laat ik zeggen dat ik Hanson eerder een strontgooier vind. Beetje zielig lijkt me dit verhaal. Benieuwd naar het hele verhaal.
 
Klinkt echt gezellig hoe die lui met elkaar om gaan |(

Lijkt wel een soapie. Niet echt reclame voor de motorsport.
 
Ik vind het jammer als het zo is.

Laat ze het op het circuit lekker uitvechten.
 
...Hanson is the best... 8-)
In ieder geval in 2004.......

Ik heb het interview na de eerste paar regels gelaten voor wat het is. Hij gooit idd met modder en da's een beetje flauw als de andere partij zich niet kan verweren...
 
Als je een sport beoefent waar het testeseron tijdens westrijden en trainingen je oren uit spuit is het natuurlijk moeilijk om dit buiten die wedstrijden om weer helemaal onder controle te krijgen. Ik schat dat Hanson wel een beetje raar wordt aangekeken door in het ONK mee te doen. Daarnaast valt Veneman als mens helemaal niet zo tegen maar is ie op de baan bikkelhard. Rossi lijkt ook zo lief en aardig maar is op de baan bikkelhard naar anderen toe. Ik vind het logisch dat Barry met een mindere Suzuki ook andere dingen (wel binnen de grenzen) in de strijd gooit. Maar die Honda's zijn gewoon te goed.
Het artikel maakt voor mij duidelijk waarom Hanson o.a. de echte top nooit heeft gehaald. Zijn mentale hardheid is niet goed genoeg.
Ik vind dat Moto 73 in dit geval ook een artikel van Barry moet plaatsen om zijn kant van het verhaal kwijt te kunnen.
 
Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, maar een ding staat voor mij vast: op die Honda was Veneman kampioen geworden, en veel eerder in het seizoen dan Hanson dat deed dit jaar.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken, maar een ding staat voor mij vast: op die Honda was Veneman kampioen geworden, en veel eerder in het seizoen dan Hanson dat deed dit jaar.

precies dat denk ik ook. Veneman is de betere rijder maar die suzuki is de beperkende factor. Je kunt dat ding blijven tunen tot je een ons weegt maar er zit gewoon niet meer in.
 
Dit verhaal gaat al 2 seizoenen lang zo, het is eigenlijk gewoon een logisch gevolg van de gebeurtenissen dit seizoen. Beide rijders zijn op de baan absoluut geen lieverdjes. Hanson heeft net zo goed vuile acties uitgehaald als Veneman en Janssen.

Het verhaal Janssen in Tolbert is trouwens gewoon een race-ongeluk geweest. Janssen probeerde nog te corrigeren maar dat lukte niet. Je gaat, zeker niet op een straten circuit, expres iemand van de baan rossen, het is geen autosport!
Vervolgens is Hanson, de schat, Janssen aan gaan vallen, waardoor er 3 baco's nodig waren om Hanson z'n tegenstander niet tegen de vlakte te meppen.

Echte kampioenen dragen hun verlies en zetten zich over dit soort actie's heen. Being supreme, you can turn your back to the enemy.
 
Ik heb het verhaal met verbijstering gelezen en krijg er spontane braakneigingen van. Ik ben het eens dat Moto73 eigenlijk ook een interview met Barry moet plaatsen maar kan me levendig indenken dat Barry zich niet tot dergelijke vuilspugerij wil verlagen.
 
Op het circuit: jawel

Naast de baan lijkt het een heel aardige jongen, maar op het circuit kun je hem beter niet in de weg zitten. Maar zoals ik al zei, dat zelfde geldt voor Hanson
 
Terug
Bovenaan Onderaan