Goooooedenavond, nieuw lid hier! Met meteen probleem :)

De motorzaak die ik hem nu heb na laten kijken vertrouw ik volledig. De rest van de motor is prima in orde, dus daar ga ik dan ook vanuit.
Als het goed is is die woensdag klaar dus dan kan ik eindelijk weer rijden!
Niet om je op stang te jagen maar ga er maar niet van uit dat de rest wel goed is,..

Zelfs jij had je bedenkingen bij de verkopende partij want je bracht hem niet daar voor een onderhoudsbeurt.
 
Ik zag eens bij een dealer die nu dat dealerschap kwijt is, een ´speciale´ Speed Triple geadverteerd staan. Voetsteunen zwart, stuur, nog flink wat andere onderdelen zwart die allemaal aan de buitenkant zitten, speciale spiegeltjes. Ik heb daar niets mee, maar nu was er in die tijd wel een ´scene´ rond Speed Triples met veel zwarte parts.

Maar iemand die ook in dit topic de boel niet vertrouwd (zelfs na reparatie van de voorvork) raadde me aan om maar eens goed naar val schade aan de voorvork te kijken. Het is, vooral voor een dealer, makkelijk om spiegeltjes en voetsteuntjes te vervangen, maar een hele USD vork loopt wel in de papieren. En inderdaad...
 
Wat is dat nou voor onzin? Gewoon die garage noemen, zodat een ander niet in dezelfde val trapt.
 
Toch is van twee fietsen er een 'nieuwe' maken, best een ander verhaal dan (blijkbaar niet erg zichtbaar of merkbaar) kromme voorpoten.

Ik heb het topic waar naar getefereerd werd even snel door gelezen. Het is inderdaad een ander verhaal.
Maar het blijft een nachtmerrie als je zulke dingen tegen komt. Dat hebben beide verhalen gemeen ;)
Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst van de rechtzaak voor Marky.
Als ik in het huidige topic lees over kromme voorpoten dan riekt dat toch naar een schade fiets. Daarom moest ik als eerste aan gwiedert zijn verhaal denken.

Hopelijk valt het voor TS van huidige topic allemaal mee. 🤞
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan