GoPro Motorcycle Grand Prix of Germany

Heeft dacht ik ook jaren in Nederland gewerkt. Bij Yamaha Europa in Amsterdam /Schiphol?!
 
Wat een seizoen zeg. Je kunt er momenteel niets van zeggen. De enige frequente factor op dit moment is Petrucci.
 
En in juli nog steeds 4 titelkandidaten is ongekend.
 
ongelofelijk dat die mannen in de moto2 zaten af te wachten in het begin van de quali terwijl er een megabui(en daar had je geen buiienradar voor nodig)boven het circuit hing.
dan moet je juist volle bak gaan alsof het de laatste ronde is je kon duidelijk zien dat het een kwestie van minuten was.
aan het eind van de quali reden ze 2 sec sneller dan toen het veel droger was in het begin.
:z :z :? :N
 
Bo is juist een van de betere met slechte banden. Zeg niet dat hij geen nadeel heeft van zijn lengte. Maar wanneer iedereen problemen heeft maakt Bo wellicht kans tegen het einde.
Ja hij is vaak nog wel goed als de banden wat minder zijn, alleen hier met die nieuwe asfaltlaag en het lang op zijkant van de band rijden kan wel problemen geven. We zullen het wel zien morgen, is ook maar net hoe agressief je bent natuurlijk.
 
Ik zit er klaar voor en hoe en waar ....ff weekje ertussen uit , bungalow gehuurd Belgische Ardennen zit ik gewoon aan het circuit...geen francorschamps maar circuit Gedinne ....races kijken vanaf de bank op het circuit. :] :]
 
Ik ben er ook weer klaar voor, alleen dan thuis op de bank. Veel raceplezier allemaal,

Hopen dat Bo het weer goed doet, :] :t
 
Wow Loi haalt Bo nog even in net voor de finish, maar beiden een goede race gereden! :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er klaar voor en hoe en waar ....ff weekje ertussen uit , bungalow gehuurd Belgische Ardennen zit ik gewoon aan het circuit...geen francorschamps maar circuit Gedinne ....races kijken vanaf de bank op het circuit. :] :]

En op Spa zijn de Bikers' Classics met Guy Martin als gast. Zit je toch even verkeerd, relatief gezien dan.
 
Zeker weten, een mooi resultaat voor Bo! Wel jammer dat we het stuivertje wisselen tussen Bo en Bastiannini niet zo zagen..Heb genoten weer, *O* :)
 
Ik hoop voor Bo dat er tijden komen dat we niet meer naar redenen hoeven te kijken :)
Tja, hoor bij het motorracen natuurlijk. Zijn veel variabelen van invloed. Zie ook de swings van circuit per circuit bij de MotoGP. Zarco bijv pole op een natte baan in Assen en nu p19 op een natte baan in Duitsland.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan