Gopro op de beurs?

V-nix is idd niet duur.

Heb nog nooit een GoPro beursaanbieding gezien :N
Maar goed, stel dat 'ie daar 25,- goedkoper is, heb je er dan een kaartje á 17,50 plus de parkeer-ellende en tijd voor over?
 
Ik ben sowieso op de beurs elk jaar :P dus dat is te verwaarlozen dan. Maar V-nix is inderdaad niet zo duur, en ze hebben hem nu op voorraad (paar dagen terug niet) en zie het alweer gebeuren dat als ik de beurs afwacht en ze hebben hem daar niet, dat de camera dan op v-nix is uitverkocht en ik weer moet wachten ;)

Vorige jaren was ik niet aan het kijken naar een camera dus kan me ook niet herinneren of ze op de beurs stonden of niet
 
Ik ben sowieso op de beurs elk jaar :P dus dat is te verwaarlozen dan. Maar V-nix is inderdaad niet zo duur, en ze hebben hem nu op voorraad (paar dagen terug niet) en zie het alweer gebeuren dat als ik de beurs afwacht en ze hebben hem daar niet, dat de camera dan op v-nix is uitverkocht en ik weer moet wachten ;)

Vorige jaren was ik niet aan het kijken naar een camera dus kan me ook niet herinneren of ze op de beurs stonden of niet

Je geeft zelf ook het antwoord al een beetje haha ;)
Ga op je gevoel af, dat is vaak de juiste keuze.
 
ja je hebt gelijk, maar altijd ff navragen of er mensen zijn die wellicht wel aanbiedingen hebben gezien :) Ga trouwens voor de HERO 3 denk ipv de 2 :) de white is edition is maar 20 euro duurder
 
ja je hebt gelijk, maar altijd ff navragen of er mensen zijn die wellicht wel aanbiedingen hebben gezien :) Ga trouwens voor de HERO 3 denk ipv de 2 :) de white is edition is maar 20 euro duurder

Klopt.
Maar de motorbeurs heb ik voornamelijk het gevoel van gekregen dat de aanbiedingen vooral gelden op oudere spullen of overjarige modellen.
Gezien je voor de HERO 3 gaat zal de kans zeeer gering zijn dat deze in de aanbieding is op de motorbeurs. Gewoonweg doordat deze pas vrij recent in de handel is gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Bij TeamHWW hebben ze een item gemaakt over de GoPro camera's. Wellicht handig om te bekijken als je een keuze wil maken tussen verschillende camera's.

teamhww.nl


Oh Thanks!! ff kijken.


De hero 3 white is wel een beetje een ''genaaid'' model.. die schijnt slechter te zijn dan de 2
 
GOed dat ik dit zo lees.. ik stond op het punt de hero white te kopen! Zo zie je maar weer je betaalt voornamelijk voor het naampje. Tevens las ik in reviews dat ze gewoon de oude technologie van stal hebben gehaald, beetje jammer dit.

Ik ben overigens nog steeds gevoelig voor deze manier van marketing en leg er nu 100€ extra voor neer. zucht!
 
welke editie ga jij nu nemen? Ik krijg voor 18:00 een mail van V-nix met een leuk pakket (accesoires voor motoren) en de hero silver. Kijken hoe duur ik dan uitkom..

Dit las ik op tweakers

de HD HERO (199,-) heet nu HERO3 white edition
de HD HERO2 (299,-) heet nu HERO3 Silver edition
de HD HERO3 (399,-) is nieuw

klopt aardig al vraag je het mij..
 
Oh uiteraard is de hero3 wel ietsjes beter met wat dingen he.. kleiner en er zit wifi op etc :) maar qua video specs is het dus als dit lijstje hierboven
 
Als ik jou was zou ik niet eens naar de Hero 3 kijken. Enigste Hero 3 edition die het waard is is dan weer de Black Edition voor wat.. 450 euro?

Gewoon de Hero 2 met een leuk accessoire pakket kopen (outdoor edition o.i.d.), veel voordeliger.

Edit: Ook heel interessant is de Drift HD Ghost ;-)
 
Laatst bewerkt:
klopt, maar de hero2 wordt niet meer gemaakt dus ben bang dat op langer termijn de accesoires etc verdwijnen en dan zou ik met een 3 langer vooruit kunnen. Ook heeft de 3 de wifi en dat wilde ik anders meteen bij de 2 hebben :)
 
Ik persoonlijk neem de hero 2... net gebeld met x-sportsworld.com over een prijsje, maar ze gaven aan tijdens de beurs een actie te hebben voor de hero3 modellen. Ik bel dus een dag voor de beurs nog eens om wat korting te fixen die anders op de beurs zou krijgen.

Ja, de hero 3 silver is kleiner en de wifi is voor mij de keuze geweest. Ik wil niet in sauerland knooien dat het beeld zwaar kut is. Dit kan je eenvoudig opvangen met de app en zie je rpeceies wat je filmd. Geniaal al zeg ik het zelf.
 
Ik persoonlijk neem de hero 2... net gebeld met x-sportsworld.com over een prijsje, maar ze gaven aan tijdens de beurs een actie te hebben voor de hero3 modellen. Ik bel dus een dag voor de beurs nog eens om wat korting te fixen die anders op de beurs zou krijgen.

Ja, de hero 3 silver is kleiner en de wifi is voor mij de keuze geweest. Ik wil niet in sauerland knooien dat het beeld zwaar kut is. Dit kan je eenvoudig opvangen met de app en zie je rpeceies wat je filmd. Geniaal al zeg ik het zelf.

Let er wel ff op dat de app nog niet geheel compleet is.
Camera richten kan wel, beelden terug kijken (nog) niet.
Er blijkt ook verschil te zitten of je deze op Android of iOS draait.
Dit is wat ik gehoord/gelezen hebt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan