GoRider Biker Extensa SE vragen

Hendrike

Rookie
27 mrt 2016
6
0
Groningen
Hallo allen,

Nieuw op het forum, en al een tijdje aan het proberen mijn Extensa SE zo optimaal mogelijk te kunnen gebruiken. Ben na heel wat zoekwerk en 'a little help from my friends' een heel eind gekomen, maar ik heb nog een paar vragen en hoop dat jullie mij hierbij wat verder zouden kunnen helpen. :]

Allereerst krijg ik mijn aanwijzingen pas heel laat. Ze staan wel keurig aangegeven, maar via mijn headset (Salut) hoor ik ze pas ca 100-200m van tevoren. Best laat als je 130 rijdt... Waar kan ik dat instellen?

Ten tweede; is er ook een manier om het afmelden van alle waypoints uit te zetten? Elk vlaggetje wordt benoemd, en op het scherm zie ik de bijbehorende 'aanwijzingen', wat soms wat verwarrend werkt en afleidt.

Overigens echt su-per-fijn dat er op dit forum flink wat gebruikerservaringen te lezen zijn (meeste volgens mij van de Biker III variant en Excalibur), maar ik vond het behoorlijk ingewikkeld om uit te zoeken hoe ik bv routes kon inladen op mijn navi. Bij het omzetten naar de .kml extensie kreeg ik er gratis 1000 waypoints bij. Daar wordt een route rijden erg ingewikkeld van, omdat de extensa vervolgens de meest 'gunstige' route tussen de waypoints ging berekenen; weg route. Uiteindelijk ben ik daar uit gekomen, maar kon toen niks erover vinden. Dus; blij met dit forum!! :-)
 
Vooral die eerste zul je veel aan hebben,de Gorider draait volgens mij ook Igo,daar kun je dus de Motorcycle edition op zetten.
 
Motorcycle edition klinkt erg goed, helaas werkt de link niet meer en schijnt Horriza al tijdje niet online te zijn geweest... Heb vraag voor de link daar geplaatst, hoop dat ik het nog kan uitproberen linksom of rechtsom :-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan