WD 40 staat erom bekend overal goed in te zijn, maar feitelijk is het het net niet.WD40 staat op een veel te hoog voetstuk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
WD 40 staat erom bekend overal goed in te zijn, maar feitelijk is het het net niet.WD40 staat op een veel te hoog voetstuk
Je moet ze zo zuur mogelijk maken, eigenlijk is het dan etsen.Ik heb vaak zat met wd40 op een rvs uitlaat staan knoeien maar het heeft nog nooit die bruine aanslag verwijderd.
WD40 is precies nergens goed in. het kan veel dingen een beetje, misschien.WD 40 staat erom bekend overal goed in te zijn, maar feitelijk is het het net niet.
Eens, denk dat je met citroensap of iets dergelijks ook al goeie resultaten kunt behalen.Je moet ze zo zuur mogelijk maken, eigenlijk is het dan etsen.
Ga ik ook eens proberen.WD40 is precies nergens goed in. het kan veel dingen een beetje, misschien.
edit: dat lieg ik, het is best goed in mn wielen schoonmaken als er weer kettingvet en remstof op zit.
Ochtendurine schijnt een wondermiddel te zijn.Je moet ze zo zuur mogelijk maken, eigenlijk is het dan etsen.
Wel daarna starten en goed warm laten worden. Dan werkt het sneller.Ochtendurine schijnt een wondermiddel te zijn.
Ochtendurine schijnt een wondermiddel te zijn.
Ik heb een RVS afzuigkap van Siemens, en het bijzondere is dat een magneet er ook aan vast blijft zitten.Goeie gok, maar ze noemen explisiet verhitting... Uitlaten die zomaar bruin worden, ik ga het niet tegenspreken, maar dan is uitlaatRVS ander RVS dan Trapleuning, spatborden en liftinterieur-RVS... maakt niet uit, schoon is schoon, vuil is vuil
Das rvs met een hoog ijzergehalte. Dat gaat ook eerder roesten dan 304.rvs.Ik heb een RVS afzuigkap van Siemens, en het bijzondere is dat een magneet er ook aan vast blijft zitten.
Eens! Er lijken alleen twee definities te zijn van 'bruine verkleuring'. Wat jij en ik bedoelen is dat een gepolijste uitlaat een goudkleurige gloed krijgt van de warmte. Dit gebeurt na 1 ritje al en blijft daarna heel lang stabiel als je een mooiweerrijder bent.Bruine verkleuring hoort bij RVS dat warm wordt, je kan het weg polijsten maar het komt weer terug.
Alleen van azijnpissersOchtendurine schijnt een wondermiddel te zijn.
304 is ook nog niet heel bijzonder.Das rvs met een hoog ijzergehalte. Dat gaat ook eerder roesten dan 304.rvs.
Ik heb het niet ontkend heh, Rustyco is een mer dat staat voor zijn middelen.Nogmaals wd 40 droogsmeermidddel geeft geen verkleuring meer op de uitlaat en het rustyco, of wat de andere heren zeggen, wc eend gebruiken, ik heb het het maar 1 keer hoeven doen in 1 seizoen en hij bleef er strak uitzien, normale wd40 werkt idd niet omdat het niet tegen die hitte kan probeer het en u zult versteld staan