Goudkleurige koelvloeistofleidingen

Mauzy

MF'er
22 jul 2008
168
0
Zuid-Limburg
Hallo,

Voor een project waar het uiterlijk ook bij meetelt, ben ik op zoek naar goudkleurige koelvloeistofslangen, of sleeves die ik erover kan schuiven of iets anders soortgelijks.. Schijnt alleen moeilijk te vinden te zijn, of letterlijk 1.150 euro te kosten -O-

Verschillende sites bieden wel leidingen aan in camouflageprint of allerlei kinky kleurtjes, maar nergens is goud te vinden :/

Is er iemand die me hiermee kan helpen? Alle zinnige tips zijn welkom :j ! Ik ben anders al het denken aan blanke leidingen, blanke koelvloeistof met daarin een kleurstof, maar of dat zo goed gaat werken weet ik ook niet :N
 
Samco maakt geen gouden slangen naar mijn weten:

samco_sport_colors.jpg


Heb je een voorbeeld van die gouden slangen? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor een look je nastreeft :)
Heb het eigenlijk nog nooit gezien.
 
Een voorbeeld van de gouden slangen heb ik niet helaas, ik zag het ook alleen nog maar voor me in een mooi visioen :j De bedoeling is om de boventoon van de motor helemaal wit te houden en aan te vullen met matgouden details.. :j

Samco had ik ook al contact mee opgenomen, maar zij leveren niets behalve het assortiment wat op de foto van chopper te zien is -O-

Intapen zal hoogst waarschijnlijk de beste optie worden, als ik een mooie tape uit kan halen die de temperaturen aan kan, en de weersinvloeden..

Koelvloeistof is ook te krijgen in een (vrijwel) kleurloze samenstelling, de nieuwe Fiatjes 500 rijden hier standaard mee.. Alleen weet ik nog niet precies de samenstelling verder.. En of het geheel met een kleurstof wel goed te krijgen is.. -O-
 
Laatst bewerkt:
Als ze in allerlei kleurtjes geleverd kunnen worden, zijn ze dus verfbaar en dan kun je toch ook even een busje matgoud er langs halen?
Ik bedoel, er zijn allerlei matgouden lakken te kijgen, ga eens naar een autopimpshop.


De kleur silicone die gebruikt wordt maakt de kleur toch?
Want zo een flexibele slang gaat toch meteen de "spuitbussen" verf met vellen vanaf.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan