Goudkleurige voorvork TL1000S

Timyzf-r1

MF'er
21 mei 2004
83
2
Noord-scharwoude
Hallo, mijn naam is Tim, en ben me aan het voorbereiden om een tl1000s om te bouwen naar streetfighter/naked.
Nu wil ik hier graag een gouden voorvork in. Ik ben bekend met de conversie tabel van tl1000.nl en daar deze vraag ook gesteld.

Ik kan niet zelf spacers ed maken om bv gsx-r voorvorken passend te krijgen. Tevens is voor mij een remmen upgrade niet het allerbelangrijkste. Ben geen enorme hardrijder ofzo. Tevens wordt dit mijn 1e project.
Wat is dan wijsheid...op zoek naar bv een hayabusa voorvork die als het goed is 1 op 1 te wisselen is of de huidige voorvork laten anodiseren? Of zijn er nog andere mogelijkheden?

Ik hoor het graag.

Mvg Tim
 
Je gaat een streetfighter bouwen, maar wilt liever niets aanpassen of custom maken?

Ik zou gewoon een vork zoeken en die dmv nieuwe pen in de kroonplaten passend maken, of als dat niets in je huidige vork laten kleuren.
 
Je gaat een streetfighter bouwen, maar wilt liever niets aanpassen of custom maken?

Ik zou gewoon een vork zoeken en die dmv nieuwe pen in de kroonplaten passend maken, of als dat niets in je huidige vork laten kleuren.

Ik wil zeker wel wat aanpassen en custom maken, echter is dit mijn eerste project dus begin wat voorzichtig.
 
Als ik zie wat ze soms voor oude usd vorken durven vragen zou ik die je nu hebt aanpakken. Mooiste is andere veren er in en wat aan de demping doen. Twee buiten poten laten anodiseren kost de wereld niet lijkt me. Maar dat kun je ongetwijfeld vooraf bepalen door te bellen naar een goeie anodiseerder.
 
Bij jou om de hoek, in Schermerhorn of Stompetoren (ik haal die 2 altijd door elkaar, eerste dorp rechts na de afrit bij de ranzijn), zit een bedrijf genaamd Ko-ar. Zij doen aan anodiseren en leveren echt topwerk, ook voor motoren.

Zou er eens een belletje aan wagen of gewoon langsrijden
 
Ik heb de originele vork laten zitten in mijn naked TL1000R en er buizen omheen gemaakt en deze rood laten anodiseren (in jou geval dan Goud).
Voor mijn Naked TL1000S ga ik het zelfde doen in het goud.
 

Bijlagen

  • 00a3.jpg
    00a3.jpg
    315,9 KB · Weergaven: 21
Terug
Bovenaan Onderaan