GP 500 in XP

The Doctor

Die hard MF'er
17 nov 2001
450
0
Zoals andere mensen hier in dit forum ben ik helemaal gek van het spel GP500. Het probleem is dat ik het niet goed draaiend krijg in XP. Ik heb namelijk last van slechte graphics d.w.z dat de kuipen van de racers zwart zijn (het lijken wel machines waarmee voorjaarstesten worden gehouden) en ook de helmen van rijders zijn zwart. Als je een burnout maakt, wordt heel het beeld zwart. Bij het afsluiten van het spel, crasht het spel, wat kan ik doen? Iemand een oplossing? Ik wil spelen !!!
 
Zoek even op het forum naar gp500 update of iets dergelijks.
Er is een update van 11mb, en daarmee werkte het bij mij perfect...

Ook nieuwste drivers installeren van je videokaart...
 
Nu het we het toch over games hebben. Krijg met geen mogelijkheid Motocross Madness 2 onder XP aan de wandel. Ik krijg een Microsoft scherm en dan nog wat en dan plof, weer terug naar XP. Iemand enig idee?
 
nou ik kon op het forum het bestand: GP500 update niet vinden van 11 mb :( Op gp500racing.com heb ik ook niks kunnen vinden.
 
Staat Motorcross Madness II nog ergens :?
Kheb het namelijk nog steeds niet... en ik wil het graag testen :P
 
Zoek in het GP500forum naar mijn nick.
ik heb daar de ergens de solution staan voor GP500 onder XP, met alle bestanden.
 
Oke J.W. tot nu toe heb ik weinig resultaat geboekt, op het gp500 forum heb ik ook weinig kunnen vinden, de crack van gamecopyworld had ik al gebruikt en ik kan gp500 opstarten, maar hij crashed nog steeds en ik heb waardeloze graphics, ik las op het forum dat er een .exe bestand zou zijn van 11mb ofzo wat kan ik nu nog doen? Help me! I\'m going crazy! ;(
 
Staat Motorcross Madness II nog ergens :?
Kheb het namelijk nog steeds niet... en ik wil het graag testen :P

Okay, kheb nu MCM II, maar uhm verder dan het opstartscherm kom ik niet. Hij vraagt om mijn videodriver, dan om mijn joystick, dan krijg ik groot \"Microsoft\" in beeld, dan nog iets en dan ben ik weer terug op mijn desktop. Heb ik een crack nodig... Moet ik starten met iets anders dan met MCM2.exe :?
 
Nee Helldesker...

Volgens mij heb ik het al een paar keer gespeeld onder XP. Ik heb al wel gemerkt dat je de goede crack van mcm2.exe moet hebben!!! Ik heb er een paar geprobeerd, en een deed het maar...ik geloof de versie van J.W...

Aangezien ik XP inmiddels een paar keer heb geinstalleerd, zal ik binnenkort MCM2 opnieuw installeren en jullie laten weten hoe en wat :)

Zal ff zoeken naar die update...
 
Oke J.W. tot nu toe heb ik weinig resultaat geboekt, op het gp500 forum heb ik ook weinig kunnen vinden, de crack van gamecopyworld had ik al gebruikt en ik kan gp500 opstarten, maar hij crashed nog steeds en ik heb waardeloze graphics, ik las op het forum dat er een .exe bestand zou zijn van 11mb ofzo wat kan ik nu nog doen? Help me! I\'m going crazy! ;(

Ik heb paar keer een solution daar gepost.
En bij een van die keren heb ik daar ook die 11mb er bijgezet.
Weet het nog want ik was toen ff de sheriff op dat forum :P
 
Thanks man, ik heb het eindelijk gevonden :> Het spel crashed iig niet meer alleen heb ik nog last van slechte graphics maar dit is te wijten aan geen goede drivers voor de videokaart, ATI sucx!
 
Okay, kheb nu MCM II, maar uhm verder dan het opstartscherm kom ik niet. Hij vraagt om mijn videodriver, dan om mijn joystick, dan krijg ik groot \"Microsoft\" in beeld, dan nog iets en dan ben ik weer terug op mijn desktop. Heb ik een crack nodig... Moet ik starten met iets anders dan met MCM2.exe :?
Vraagt ie naar een joystick???
Heb zelf MCM2 nog niet onder XP getest, maar in ME geen moeilijke vragen, maar direct lopen...
Vreemd....
 
Snap ik geen bal van hoor...

Ik had eerst ook een GF 1 SDR, nooit problemen...

Nu XP met een GF3 ( :9~ ), en nog steeds geen problemen :)

Ik gebruik de 22.80 detonator drivers...
 
Willen jullie lachen?
Ik heb nog een
title.gif
in de doos liggen.

Heb hem al 3 weken ofzo, maar nog steeds niet ingebouwd |(
 
Tis fijn dat iedereen zulke leuke Geforces heeft, maar daarmee doet mijn ( en dat van nog minstens 3 anderen.) MCM2 het niet mee... We gebruiken wel alle 4 dezelfde MCM2, dus misschien dat het daar aan ligt.

Ik heb een VERS geinstalleerde WinME en MCM2 knalt er dus ZONDER foutmelding oid gewoon spontaan uit na het 2de scherm ( 1ste scherm = Micro$oft in grote letters...)

Dus geef me een andere MCM2 oid...
 
Terug
Bovenaan Onderaan