GP Assen 2019

vermeulen m

Rookie
19 mrt 2011
11
0
Beste,

Met een groepje van 4 personen zijn we van plan om dit jaar het Moto-GP event bij te wonen.
We hebben reeds een hotel geboekt in Groningen.
Onlangs ontving ik een e-mail'tje dat de tickets voor het event beschikbaar zouden zijn.
Nu mijn vraag, waar ik best deze tickets aankoop?
Ik heb gezien dat er verschillende organisaties zijn de de tickets aanbieden.
Wij willen tickets voor zaterdag en zondag.

Groeten Miguel.
 
Dus als ik het goed begrijp, koop ik best de talud 3-daagse pas via de webshop van het tt-circuit? Dat zijn dan toegangtickets waarmee je op de schuine grasweides het gebeuren kan volgen?
Tis de eerste keer voor mij, vandaar de twijfel, en dat is zeker niet beter doordat ik ineens 4 tickets moet gaan aankopen 😁.
Alvast bedankt voor jullie respons.
Groeten Miguel.
 
Ja joh moet je doen 8)7
Taludkaart voor de zondag bij webshop TT-circuit € 48,- weekendpassepartout € 80,-
Dezelfde kaart via Global Tickets € 58,-, weekendpassepartout € 97,- :X

Ja ok, zo had ik niet gekeken, afgelopen jaar had ik de global tickets tribune, beviel prima, doelde daar eerder op! Maar je hebt gelijk, ripoff
 
Dus als ik het goed begrijp, koop ik best de talud 3-daagse pas via de webshop van het tt-circuit? Dat zijn dan toegangtickets waarmee je op de schuine grasweides het gebeuren kan volgen?
Tis de eerste keer voor mij, vandaar de twijfel, en dat is zeker niet beter doordat ik ineens 4 tickets moet gaan aankopen 😁.
Alvast bedankt voor jullie respons.
Groeten Miguel.
ik weet niet wat je wilt kopen, maar ik zou het zeker rechtstreeks bij het circuit doen!
 
Voilà, tickets besteld bij dutch-moto-gp. Com. €364 voor 4 personen, alle kosten in.
Webshop van tt-circuit verliep niet goed, site was niet veilig en er waren geen tickets beschikbaar voor vrijdag - zaterdag - zondag. Via dutch-moto-gp verliep dit prima.
Ziezo, dank u allemaal voor jullie respons.
Groeten Miguel.
 
Ik ga dit jaar eens niet voor de grazige groene weide/talud waar je vorig jaar een gratis zandstraal pakket bijgeleverd kreeg8)7
Heb het stiekem ook wel gehad met de mensen die 17m2 met zijn 2en bezet houden, iemand nog suggesties voor mooie plek met goed zicht (tribune)

mijn dank*D

ohja en iedereen nog de allerbeste wensen! (was even op sabbatical)8-)
 
Ik ga dit jaar eens niet voor de grazige groene weide/talud waar je vorig jaar een gratis zandstraal pakket bijgeleverd kreeg8)7
Heb het stiekem ook wel gehad met de mensen die 17m2 met zijn 2en bezet houden, iemand nog suggesties voor mooie plek met goed zicht (tribune)

mijn dank*D
Vanaf de Haarbochttribune overzie je een mooi stuk van de noordlus, de nieuwe Winterdijktribune geeft zicht op de Ramshoek, GT-bocht en een groot deel van het start=finish gedeelte. Daarnaast zie je aan de overkant een deel van de Veenslang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan