GP Brno ! 4-6 Augustus

Wie wint de GP van Brno

  • Rossi

    Stemmen: 26 44,1%
  • Marquez

    Stemmen: 13 22,0%
  • Vinales

    Stemmen: 2 3,4%
  • Pedrosa

    Stemmen: 7 11,9%
  • Lorenzo

    Stemmen: 3 5,1%
  • Crutchlow

    Stemmen: 1 1,7%
  • Dovi

    Stemmen: 5 8,5%
  • Ianonne

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zarco

    Stemmen: 2 3,4%
  • Folger

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Toch wel waanzinnig van Appie eerst met ouwe zooi laten rijden en dan zeggen dat tie niet voldoet...

Tja zo zeg je het goed ja.

Maar ik denk dat het Lowes niet eens zo verkeerd uitpakt. Dat Aprilia Motogp verhaal lijkt niet echt een succes te worden.
En door al het geschuif her en der zijn er betere opties voor Lowes.
 
Zo heel veel teams met een vrij zitje zijn er niet meer en ik betwijfel of Lowes bij die teams hoog op het verlanglijstje staat...
 
Ja dat is nu precies de kunst van de groten: Crashen als het kan en als je al de controle tijdens de wedstrijd verliest, dat je dan toch schadevrij je weg kan vervolgen. Marquez kan dat. En in de F1 zijn Schumacher en Vettel daar goede voorbeelden van.
:Y Over Marquez zeiden de engelse commentatoren een keer dat "He bounces well".
Helemaal omdat toendertijd Pedrosa bij elk onschuldig schuivertje wel iets brak.
 
Klopt maar de ene schuiver is bij wijze van spreke tientjeswerk en de andere is een complete motorrevisie.. gemiddeld genomen denk ik dat 100.000 wel de schadepost is per crash.

Is best makkelijk na te gaan. Totaal kosten aan onderdelen delen door het aantal crashes per rijder.
 
Helaas zal die rekensom toch heel lastig worden om het exact te krijgen, al geloof ik wel dat de gemiddelde kosten van een crash een ton zijn.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze bij aprilia vooraf niet wisten dat lowes er een behoorlijk aantal ging opfrommelen aangezien hij dat in de moto 2 ook al regelmatig deed ;)

Ik denk dat aleix het gewoon "te goed" doet en dat het daarom lijkt alsof lowes heel erg tegenvalt.. terwijl het e.e.a. wel te verklaren is lijkt mij ( rookie, minder materiaal, blessure etc )
 
Terug
Bovenaan Onderaan