GP Brno

En wie gaat er winnen in Brno?

  • Rossi

    Stemmen: 31 52,5%
  • Melandri

    Stemmen: 5 8,5%
  • Hayden

    Stemmen: 6 10,2%
  • Pedrosa

    Stemmen: 5 8,5%
  • Edwards

    Stemmen: 1 1,7%
  • Capirex

    Stemmen: 8 13,6%
  • Stoner

    Stemmen: 1 1,7%
  • Iemand anders

    Stemmen: 2 3,4%

  • Totaal aantal stemmers
    59
yep het klinkt hard ,maar het word tijd dat er is een keer een anderen nummer 1 word ,zekers voor de motorsport :]
Dat ben ik wel met je eens, maar als Pedrosa nu al de nummer 1 wordt, gaat het weer saai worden de komende jaren.

Jammer hoor, eerst een tijdperk Doohan, daarna een tijdperk Rossi, daarna een tijdperk Pedrosa...

Stuk voor stuk verschrikkelijk goede coureurs, maar de spanning is wel een stukje minder als al in augustus duidelijk is wie het seizoen wint.

Gelukkig is het dit jaar een open strijd, met voorlopig nog 5 kanshebbers. :} :} :}

(En ik blijf maar hopen op Capirossi of Melandri, het kan nog!)
 
Dat ben ik wel met je eens, maar als Pedrosa nu al de nummer 1 wordt, gaat het weer saai worden de komende jaren.

Jammer hoor, eerst een tijdperk Doohan, daarna een tijdperk Rossi, daarna een tijdperk Pedrosa...

Stuk voor stuk verschrikkelijk goede coureurs, maar de spanning is wel een stukje minder als al in augustus duidelijk is wie het seizoen wint.

Gelukkig is het dit jaar een open strijd, met voorlopig nog 5 kanshebbers. :} :} :}

(En ik blijf maar hopen op Capirossi of Melandri, het kan nog!)
hee dat is zelden.
we hebben hier een echte gp fan
 
ik lees net dat iemand vindt dat Rossi dat laffe snotjong op zijn plaats zette..
persoonlijk denk ik dat rossi het gevoel had dat pedrosa sneller was en hem daarom alla seconde terug pakte, want als pedrosa na een inhaal actie even los was gekomen en zijn eigen rondjes kon rijden was hij waarschijnlijk weggereden.
pedrosa is toch vanaf 9 naar het achterwiel van rossi gereden terwijl rossi van kop vertrok.
Hayden mag wel koploper zijn maar in pedrosa zijn schaduw staat hij nu toch al,pedrosa is 3 keer niet over de streep gekomen en staat toch 2e ( jaja rossi is 10 keer niet over de streep gekomen en staat 3e)

Weet het niet. Denk dat het een pure prestigestrijd was van Rossi, wellicht in de hoop dat Pedrosa een fout zou maken en crashen. Tenslotte staat Pedrosa ook riant voor Rossi in de titelstrijd. En inderdaad, Rossi heeft dit seizoen al meerdere malen laten zien hoe je van een plek ergens achteraan naar de kop toerijdt. Wanneer hij niet zo vaak machinepech had gehad, had hij riant aan kop gestaan, dat moet iedereen hier wel met me eens zijn. Maar dat heefttie wel, en dan krijgen we deze discussies *D
Voorlopig vind ik het een mooi seizoen!
 
als pedrosa sneller was, waarom hield ie rossi dan niet meer bij :?
Ok, in de 250 was ie wel heel erg goed, maar denk dat de 500 wel beetje moeilijker te rijden was dan de huidige motoren
 
als pedrosa sneller was, waarom hield ie rossi dan niet meer bij :?
Ok, in de 250 was ie wel heel erg goed, maar denk dat de 500 wel beetje moeilijker te rijden was dan de huidige motoren

Als Rossi zo goed was waarom heeft hij dan niet gewonnen???
 
Ach.. als het Stoner was geweest die nu zo in het kampioensschap stond, was hij volgens iedereen het talent, en pakte hij het kampioenschap nog makkelijk.
Het is gewoon zo dat vrijwel niemand Pedrosa mag...
Ik iig wel, hulde aan Pedrosa, de beste rookie sinds jaren...
*O* *O* *O* *O* *O*
 
Ach.. als het Stoner was geweest die nu zo in het kampioensschap stond, was hij volgens iedereen het talent, en pakte hij het kampioenschap nog makkelijk.
Het is gewoon zo dat vrijwel niemand Pedrosa mag...
Ik iig wel, hulde aan Pedrosa, de beste rookie sinds jaren...
*O* *O* *O* *O* *O*

Ja idd, we moeten blij zijn met zo'n talent!

En ook Stoner is een groot talent hoor! Word dit jaar alleen een beetje overschaduwd door Pedrosa, maar dat betekent niet dat Stoner geen super debuut seizoen heeft gehad, want hoeveel coureurs kunnen zeggen dat ze in het eerste jaar met nog maar een paar races te gaan op de 6e plaats staan...
 
Laatst bewerkt:
Ja idd, we moeten blij zijn met zo'n talent!

En ook Stoner is een groot talent hoor! Word dit jaar alleen een beetje overschaduwd door Pedrosa, maar dat betekent niet dat Stoner geen super debuut seizoen heeft gehad, want hoeveel coureurs kunnen zeggen dat ze in het eerste jaar met nog maar een paar races te gaan 6e staat...

Volgens mij zijn dat er nog wel wat...

Stoner is zeker getalenteerd. Het is alleen jammer dat hij zo'n crashkoning is. Daarmee verspilt hij zoveel punten... Was echt jammer dat het mis ging in Laguna Seca.
 
Volgens mij zijn dat er nog wel wat...

Stoner is zeker getalenteerd. Het is alleen jammer dat hij zo'n crashkoning is. Daarmee verspilt hij zoveel punten... Was echt jammer dat het mis ging in Laguna Seca.

Vertel mij maar eens wie dat voor elkaar gekregen hebben...
Ik zou er zo snel niet 1 kunnen verzinnen. (Ja, Hayden misschien?)

Maargoed, ik volg de GP's ook pas vanaf 2000 ofzo, ben nog niet zo heel oud(19), daarvoor was het voor mij nog niet echt te volgen en interreseerde het me nog niet zo als nu.

En idd jammer dat hij soms te gedreven is en zichzelf onderuit rijd.. Verder vind ik het een mooie coureur om te zien rijden.
 
Vertel mij maar eens wie dat voor elkaar gekregen hebben...
Ik zou er zo snel niet 1 kunnen verzinnen. (Ja, Hayden misschien?)

Maargoed, ik volg de GP's ook pas vanaf 2000 ofzo, ben nog niet zo heel oud(19), daarvoor was het voor mij nog niet echt te volgen en interreseerde het me nog niet zo als nu.

1995 - Capirossi - 6e.
1997 - Aoki - 3e.
1998 - Biaggi - 2e.
2000 - Rossi - 2e.
2001 - Nakano - 5e.
2003 - Hayden - 5e.
2003 - Bayliss - 6e.
2004 - Edwards - 5e.
2006 - Hier kan je Pedrosa en (nu nog) Stoner invullen.
 
1995 - Capirossi - 6e.
1997 - Aoki - 3e.
1998 - Biaggi - 2e.
2000 - Rossi - 2e.
2001 - Nakano - 5e.
2003 - Hayden - 5e.
2003 - Bayliss - 6e.
2004 - Edwards - 5e.
2006 - Hier kan je Pedrosa en (nu nog) Stoner invullen.

Ok, dan heb ik niks gezegd...

Toch vind ik dat Stoner een ijzersterk debutantenseizoen rijd :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan