Gp dempertje op brommer

I (L) Gixxer

MF'er
22 jul 2006
62
0
marum
Ten eerste effe voorstellen bij me eerste post :D

naam: Erik Reitsma
Woonplaats: Marum

Ik zag een project hier van een streetfighter... Die meneer had het idee om een Gp pijpje te maken ( buigen zeg maar ) nou leek mij dit ook mooi op me brommer...

Heb een oude pijp liggen, Maar ik heb dan toch een Stukje nodig van een einddemper van het grote spul ( motors :9 )

hebben jullie misschien verder tips en dingen waar ik om moet denken ?

Tenzij de meneer achter het idee dit niet op prijs stelt wens ik hiervan op de hoogte gesteld te worden :) \

En sorry .. maar op andere forums wouden ze er niks van weten :?

Gr. Erik
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste effe voorstellen bij me eerste post :D

naam: Erik Reitsma
Woonplaats: Marum

Ik zag een project hier van een streetfighter... Die meneer had het idee om een Gp pijpje te maken ( buigen zeg maar ) nou leek mij dit ook mooi op me brommer...

Heb een oude pijp liggen, Maar ik heb dan toch een Stukje nodig van een einddemper van het grote spul ( motors :9 )

hebben jullie misschien verder tips en dingen waar ik om moet denken ?

Tenzij de meneer achter het idee dit niet op prijs stelt wens ik hiervan op de hoogte gesteld te worden :) \

En sorry .. maar op andere brommerforums wouden ze er niks van weten :?

Gr. Erik

Dat stukje doet het hem, jij gaat hier vrienden maken! :+

[me]Asteroid9 haalt even bier en chips....[/me]
 
hehe :}

Ik hoop het ... Ben echt verliefd geworden op het gebrul van een geile 4 cilinder !!! })

Ben helemaal aangestoken door me broer .. echt ! ...

1 woord : Yoshimura ... zegt genoeg denk ik ;)
 
Ten eerste effe voorstellen bij me eerste post :D

naam: Erik Reitsma
Woonplaats: Marum

Ik zag een project hier van een streetfighter... Die meneer had het idee om een Gp pijpje te maken ( buigen zeg maar ) nou leek mij dit ook mooi op me brommer...

Heb een oude pijp liggen, Maar ik heb dan toch een Stukje nodig van een einddemper van het grote spul ( motors :9 )

hebben jullie misschien verder tips en dingen waar ik om moet denken ?

Tenzij de meneer achter het idee dit niet op prijs stelt wens ik hiervan op de hoogte gesteld te worden :) \

En sorry .. maar op andere brommerforums wouden ze er niks van weten :?

Gr. Erik
ik ben bang dat ik die meneer was,poe dat klinkt wel oud ik ben net 21 jaar maar goed.
deze meneer steld dat wel op prijs dat je zo'n dempertje wilt maken.
maar.....en nu komt het

als je zecht brommertje denk ik al snel aan een 2-takt.wil je aleen zo'n dempertje gaan maken of ook je bochten van de uitlaat gaan veranderen.
dit moet je namelijk niet doen bij een 2-takt omdat hij dan in een heel ander toerental gebied het maximaale vermogen kan gaan geven.
maar aleen de demper(tje)kan je gemakkelijk doen


nog een picsie dan maar?

full

[teminste ik denk dat je die van mij bedooeld]
 
ja die demper bedoel ik ...

Ik heb zelf nog een originele pijp liggen .. daar boor ik de begrenzing uit ... en dan wil ik op 1 of andere manier de naden uit me pijp lassen ... Lijkt ook nergens op '( en dan uit de bocht het pijpje tegemoet komen :)

edit: En ja .. ik heb een 2 takt 50 cc Aprilia RSje :)

Moet ik maar iets anders als meneer zeggen dan ?

( moet me kleine bekkie maar niet opentrekken .. anders ben ik helemaal niet meer welkom hier :9 )
 
ja die demper bedoel ik ...

Ik heb zelf nog een originele pijp liggen .. daar boor ik de begrenzing uit ... en dan wil ik op 1 of andere manier de naden uit me pijp lassen ... Lijkt ook nergens op '( en dan uit de bocht het pijpje tegemoet komen :)

edit: En ja .. ik heb een 2 takt 50 cc Aprilia RSje :)

Moet ik maar iets anders als meneer zeggen dan ?

( moet me kleine bekkie maar niet opentrekken .. anders ben ik helemaal niet meer welkom hier :9 )
noem me maar snotneus _O- _O- alles is in ieder geval beter als meneer :W
 
ten eerst mijn brommer })

oeps .. check bijgeleverde link ofzoiets :9

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/393396/7436d0fda008525fdb10a33b5f611b16 (dsc02329_868.jpg)​
 
ja .. echt .. ik heb zitten kwijlen bij je project snotneus .. woonde je maar in de buurt .. dan had ik ook een fighter :9 })

Foto van me broer ze motor wil nie lukken .. ( te groot )

maar zou het ene beetje lijken ?

hehe ... dat is mij iets te extreem .. heb niks tegen die Ultra hoge lekkere kontjes en turbo's :9
 
ja .. echt .. ik heb zitten kwijlen bij je project snotneus .. woonde je maar in de buurt .. dan had ik ook een fighter :9 })

Foto van me broer ze motor wil nie lukken .. ( te groot )

maar zou het ene beetje lijken ?
_O- he pas op je woorden he ;)
hahaha meneer hou kom je er op.

al was je me buurjongen,ben bang dat je toch echt zelf je fighter moest gaan maken hahaha.maar ja ik heb een beetje een tik van aparte dempertjes.hierna heb ik al weer plannen voor een ander dempertje.maar die zal ik later wel laten zien (de mal licht er al)
maar ik denk dat het heel goed staat zo'n apart dempertje op je brommert

en vraagen zijn altijd welkom hier.zijn altijd lui die je kunnen helpen
 
Oke .. effe goed articuleren :9

Jij gaat bezig aan een nieuw dempertje

oud dempertje gaat weg ...

Oud dempertje komt bij mij terecht ?

hehe O-)

( zat maar te stangen hoor .. Knutsel het liefst zelf aan me eigen brommer .. was ook een project .. Ken elk moertje :9 :) )
 
Oke .. effe goed articuleren :9

Jij gaat bezig aan een nieuw dempertje

oud dempertje gaat weg ...

Oud dempertje komt bij mij terecht ?

hehe O-)

( zat maar te stangen hoor .. Knutsel het liefst zelf aan me eigen brommer .. was ook een project .. Ken elk moertje :9 :) )
denk dat je er naast zit

is een nieuw dempertje

zijn zelfs nog 2 dempertjes

dempertje gaat dus niet weg

je hebt niks aan dit dempertje want de binnen diameter is veel en veel te grood

begrepen?


hahaha zijn we nu aan het chatten ? :z
 
Oke oke .. sorry hoor Meneer :o :9

maar wat was Jij ongeveer kwijt voor dan Kustom dempertje ?

nou ja chatten :9

volgens mij ben Jij gewoon de enigste die aardig genoeg is :9
 
Oke oke .. sorry hoor Meneer :o :9

maar wat was Jij ongeveer kwijt voor dan Kustom dempertje ?

nou ja chatten :9

volgens mij ben Jij gewoon de enigste die aardig genoeg is :9
poe wat was ik kwijt...dat is nogal moeilijk te zeggen
heb een plaat aluminium gehaal die normaal ik € 32,- was maar ik had maar € 20,- bij me dus hij was € 20,- hahahaha
maar dat was dus een hele grote plaat van zo'n 2m bij 1m grood

dat stukje wat ik gebruikt heb is zo klein.
het eindstuk komt van een oude yoshimura demper van een vriend van mij af die ik heb gehad

denk tot nu toe € 2,- :)
en het aluminium lassen kost me niks.
heb het binnenwerk gemaakt van een oude koffie trommel die ik ook al gratis had gekregen.

kortom het kost je geen drol al besteed je het uit word het nog niet gek duur denk ik


oja over dempertje gesproken })

full

ik aardig?of hebben we het nou niet over de zelfde fighterfan _O-
snotneus :W
 
Dat is ook verrekte geil snotje :9 :} :} :} :} :} :}

Maar ik denk dat dat een beetje veel lawaai maakt op me bromtol :9

( weet het wel zeker }) )

Maar dat kost geen drol dus !! *O* *O* *O*

Yeah :9

Nou nog een ouwe einddemper vinden -O-
 
maar je zij toch dat je een oud dempertje had lichen
een motor eindstuk heb je niks aan :N


nee .. ik had een oude pijp liggen van me brommer .. de bocht zeg maar ..

Maar ik zoek het mondstukje achter aan zeg maar .. die zo doet :o

_O-

En het :o -stukje van me oude demper .. .. dat wordt denk ik te klein .. denk ik .. gok ik :9


Kan het proberen *D zal morgen effe zien .. schijt aan zondag :9 lekker aan de bier tussen een beest van een motor en een puppy van een brommer
 
nee .. ik had een oude pijp liggen van me brommer .. de bocht zeg maar ..

Maar ik zoek het mondstukje achter aan zeg maar .. die zo doet :o

_O-

En het :o -stukje van me oude demper .. .. dat wordt denk ik te klein .. denk ik .. gok ik :9
koop je gewoon een oud schade 2-takt dempertje voor een tientje of zo.echt geloof me dat zijn de kosten niet hoor :N
en als je vragen hebt weet je me hier te vinden of je mailt me maar (kan je vinden in me profiel)
 
oke oke ... hartstikke bedankt ... weet ik eerst even genoeg ...


Ik spreek je denk ik wel weer ... Blijf je project bewonderen en ik blijf dromen aan een :

gsxr-750 Srad '98
Dyna kit
Chromen Yoshi ...

Wat een beest .. door de dyna ... houd een R1 em moeilijk bij :o *O*
 
nee .. ik had een oude pijp liggen van me brommer .. de bocht zeg maar ..

Maar ik zoek het mondstukje achter aan zeg maar .. die zo doet :o

_O-

En het :o -stukje van me oude demper .. .. dat wordt denk ik te klein .. denk ik .. gok ik :9


Kan het proberen *D zal morgen effe zien .. schijt aan zondag :9 lekker aan de bier tussen een beest van een motor en een puppy van een brommer
de zondag is ook hier op het forum de dag dat mensen tot leven komen. :z op roel na.die is de hele week dronken :z

maar vind het allemaal p-rima en gezelig maar morgen weer een dag.....ik ga pitten.morgen vroeg naar het strand om daar vervolgens verder te relaxen



groetjes de snotneus :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan