GP Donington

ik durf niks meer te roepen, tot nu toe verloopt het seizoen heel anders dan menig gedacht zo hebben :X :X

ik sta niet raar te kijken als er weer iets met val-partijen gebeurt..
 
full
 
Lorenzo was weer het snelste -O-

En toch jammer dan Barros niet meer meedoet in de gp's -O-
Maar in de Superbikes doet ie het ook niet verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
FF nog over Assen.

Edwards zei dat Hayden in Assen bewezen had dat die niet aan de leiding rijden kon. En dat Hayden als ie aan kop rijdt geen tempo aan kon geven.

Waar is Edwards zijn overwinning dan? Hayden 2005 @ Laguna Seca dacht dat ie daar wel bewezen had dat die aan de leiding kon rijden. *O*

Blijkt maar weer eens dat Edwards weer eens ergens over praat waar ie geen verstand van heeft |(
 
FF nog over Assen.

Edwards zei dat Hayden in Assen bewezen had dat die niet aan de leiding rijden kon. En dat Hayden als ie aan kop rijdt geen tempo aan kon geven.

Waar is Edwards zijn overwinning dan? Hayden 2005 @ Laguna Seca dacht dat ie daar wel bewezen had dat die aan de leiding kon rijden. *O*

Blijkt maar weer eens dat Edwards weer eens ergens over praat waar ie geen verstand van heeft |(

Lacuna Seca is zo'n geval appart... Die kun je niet eens meerekenen wil je objectief kijken naar zoiets.

Het feit dat Edwards een seconde kon dichtrijden naar leidende Hayden in 3/4 van een ronde, zegt voor mij dat Edwards gelijk had.
 
FF nog over Assen.

Edwards zei dat Hayden in Assen bewezen had dat die niet aan de leiding rijden kon. En dat Hayden als ie aan kop rijdt geen tempo aan kon geven.

Waar is Edwards zijn overwinning dan? Hayden 2005 @ Laguna Seca dacht dat ie daar wel bewezen had dat die aan de leiding kon rijden. *O*

Blijkt maar weer eens dat Edwards weer eens ergens over praat waar ie geen verstand van heeft |(

als je goed had geluisterd zeiden ze dat rossi dat ook over hayden heeft gezegd. Waar is rossi's overwinning dan? ehmmmmm......... genoeg volgens mij?? :Y
 
FF nog over Assen.

Edwards zei dat Hayden in Assen bewezen had dat die niet aan de leiding rijden kon. En dat Hayden als ie aan kop rijdt geen tempo aan kon geven.

Waar is Edwards zijn overwinning dan? Hayden 2005 @ Laguna Seca dacht dat ie daar wel bewezen had dat die aan de leiding kon rijden. *O*

Blijkt maar weer eens dat Edwards weer eens ergens over praat waar ie geen verstand van heeft |(

Geloof dat Edwards een uitgebreider palmares heeft dan Hayden. 2 keer wereldkampioen WSB word je niet als je er geen verstand van hebt...
 
Geloof dat Edwards een uitgebreider palmares heeft dan Hayden. 2 keer wereldkampioen WSB word je niet als je er geen verstand van hebt...

:^

Zeker als je ziet wat ie daar uit heeft moeten vechten! :}

Hayden kan geen tempo rijden, dat zag je maar aan dat stukje dat Colin ff dicht reed! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan