GP Donington

Revz

MF veteraan
23 mei 2003
6.180
34
Wat zal de GP van Donington Park brengen na de twee "veldslagen" in Assen en Barcelona?

bg2Aerial.jpg
 
Mij in ieder geval :Y

Ik sta dit weekend als baco in Coppice Corner, de lange bocht die je links onder ziet. 8-)

[me]Villie neemt Doelpaal mee![/me]
 
Als baco zelfs? :o
Hoe krijg je dat voor elkaar?

[me]Revz wil dat ook wel. :P [/me]
 
Mij in ieder geval :Y

Ik sta dit weekend als baco in Coppice Corner, de lange bocht die je links onder ziet. 8-)

[me]Villie neemt Doelpaal mee![/me]
Ik ben er niet bij...helaas :P
Ik ben wel op de Nurburgring dit weekend, dus ik hoef niet te treuren *D
MAar veel plezier Villie ;)
Zal ik dan ook NU al maar ff een top5 in elkaar flansen:
1. Edwards
2. Hayden
3. Pedrosa
4. Melandri
5. Rossi :? (zou ie t wel redden...)zoniet Nakano :Y
En jullie allemaal, wat zijn jullie verwachtingen???
 
Hoop niet dat hayden weer wint, of uberhaupt op podium komt.. ik heb niks tegen hayden hoor! Maar dan neemt hij wel zo'n fucking grote voorsprong op de rest.. O-)
 
1. Rossi
2. Edwards
3. Stoner

Dit zou echt te gaaf zijn..
Rossi wint natuurlijk alleen als ie een stuk fitter is als ie in Assen was, maar k ga er wel vanuit dat dat het geval zou zijn.. Áls ie fit is wint ie.. ;)
 
oh trouwens.. k zie net op crash.net dat rossi eigenlijk een maand nodig heeft om te herstellen..en dus maar 1 week heeft..
Hij zal niet volledig fit zijn..

Daar gaat me Top 3-tje dan waarschijnlijk.. '(
 
Donington!! *D

Prachtig cicruit!

Ik zeg
1. Rossi (Toch soort van thuisbaan voor hem en als ik hem zaterdag op Assen zag rijden, denk ik dat ie hem hier gewoon pakt)
2. Melandri *D
3. Hayden

Daarachter Stoner, Pedrosa, Edwards, Nakano, Hopper en denk dat Capirossi hier ook tussen zal rijden, in tegenstelling tot Assen waar hij het gewoonweg niet aankon door zijn blessures...
 
Ik hoop echt dat Stoner Pedrosa voorblijft en weer eens een podiumplek pakt :Y :Y
 
- Michel Fabrizio vervangt Toni Elias op de Fortuna Honda RCV211.

- Chaz Davies rijdt in Donington op de Honda van Arie Molenaar in de 250cc, als vervanger van de geblesseerde Arnaud Vincent.\

- Het Duitse talent Georg Frohlich rijdt dit weekend ook. Hij komt uit op de Malaguti van het Ajo Malaguti Corse Team, als vervanger van de geblesserde Alexis Masbou.

- Hector Barbera rijdt wel weer in de 250! *O*
 
rossi wint m wel zondag

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/384527/eb7765fa3113ba054b3ebc5f2ec90c32 (Herschaalde kopie van rossi hond.jp)​
 
Rossi -46 putnen achter, ben benieuwd of ie weer iets speciaals kan doen met dat nummer

1. Rossi
2. Edwards
3. Stoner
4. Hayden
5. Vermeulen
 
Mij in ieder geval :Y

Ik sta dit weekend als baco in Coppice Corner, de lange bocht die je links onder ziet. 8-)

[me]Villie neemt Doelpaal mee![/me]

ikke jaloers
O-) :X

Ik hoop dat pedro weer een beetje goed presteert en gun edward ook wel een podiumplekje die arme jongen
 
Terug
Bovenaan Onderaan