GP donington

Goede wedstrijd van Biaggi :}

Rossi-fan??

:+


Mooie race weer, ook een leuke uitloopronde van Rossi: donut, rolling burn-out en dan een staande wheelie :}

Edwards reed ook heel goed, wil toch wel wat zeggen als je Gibernau achter je laat :}

250cc, minder leuk om te zien, maar wel heel knap van Pedrosa.
Als hij zo doorgaat wordt het Rossi 2 :}
 
nee Edwards fan

Dat van Biaggi-fan was bedoeld voor Patrick@ErZes, en bovendien ironisch.

Maar jij had dus een goede dag, Edwards die Gibernau achter zich houdt :}

280042.jpg
 
Rossi-fan??

:+


Mooie race weer, ook een leuke uitloopronde van Rossi: donut, rolling burn-out en dan een staande wheelie :}

Edwards reed ook heel goed, wil toch wel wat zeggen als je Gibernau achter je laat :}

250cc, minder leuk om te zien, maar wel heel knap van Pedrosa.
Als hij zo doorgaat wordt het Rossi 2 :}

mooie race? het was net zo saai als de 250 ervoor dacht ik :?
enige lichtpuntje was edwards, maar die reed ook niet spectaculair ofzo...
het was gewoon een treintje, net als in de 250.

[me]Aniki is weer eens vrij op zondag en ziet meteen een saaie race :(
[/me]


ook zo balen van Abe zeg... dat gun je die jongen toch niet '(
 
SHIT

Ik was helemaal vergeten dat de race dit weekend al was.

Heeft iemand mischien een link voor mij waar ik de motogp race als nog kan downloaden?
Aangezien ik zelf niet meer overweg kan op de motogp site.
 
rossi again the best !
knap van edwards die 2de plek voor zijn teamgenoot die hij volgens dat bordje wss moest gaan voorlaten B|


maken ze ook nog ff een nummertje in de paddock(46 & 45) beetje van i fucked you today })

Ik denk dat je bedoeld "switch"? Daar bedoelen ze een knop op de motor mee, om zo het motormanagement aan te passen welke de banden min of meer zou sparen.
 
hij heeft toch wel succes bij de wijven,heb je ze nie horen schreeuwen op de straten van loden tijdens de introductie ....'valentino i love youuuuuuuuu' :z

't heeft wel wat vind ik,toen ie zen eerste 2 jaar in de gp's reed (125) was zen haardos nog eens zo erg en dan had hij ook nog zo'n mager lichaampke me zo'n apekoppeken ,was echt hilarisch
 
hij heeft toch wel succes bij de wijven,heb je ze nie horen schreeuwen op de straten van loden tijdens de introductie ....'valentino i love youuuuuuuuu' :z

't heeft wel wat vind ik,toen ie zen eerste 2 jaar in de gp's reed (125) was zen haardos nog eens zo erg en dan had hij ook nog zo'n mager lichaampke me zo'n apekoppeken ,was echt hilarisch
geef mij maar gibenau,of max :P ,er rijdt wel meer lekkers mee 8teraan geloof ik..


maar rossi rijdt knap... :P
 
zie je wel,Rossi is eigenlijk FAN van Max!!


:}






...ben blij dat er eindelijk niet meer zo over max-rossi gezeikt wordt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan