GP donington

#4

MF veteraan
28 feb 2004
5.442
228
Assen
Dit weekend is het al zo ver , de gp van donington :D

fp1
290771.jpg


De britten doen het goed op eigen bodem :)
 
Laatst bewerkt:
tada (hier stond niks :X )

291099.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ook verbaasde ik me over Capirossi en Edwards , hopen dat het morgen ook ongeveer zo blijft.
En hayden tja , tis een talent.Maar hij moet wat aan zn haar doen.
 
hoop dat Max morgen weer op de pole staat.
Op motoGP.com stond trouwens ook dat Max nog een beker van Rossi krijgt!

:]
 
hoop dat Max morgen weer op de pole staat.
Op motoGP.com stond trouwens ook dat Max nog een beker van Rossi krijgt!

:]

Wat zou jij doen als je denkt gewonnen te hebben. Mensen jouw de beker overhandigen en als je hem bij wijze van spreken al in je trofeenkast hebt staan en dan wordt je nog ff teruggezet en blijkt Biaggi ineens de winnaar.
Ik zou ook denken; f*ck them....die blijft mooi van mij!
En we weten natuurlijk ook allemaal dat Rossi gewoon veel beter was (en is ;) ) dan Biaggi dus ik vind het terecht dat hij hem niet afgeeft })

Overigens zou ik het wel tof vinden als Roberts of Melandri op pole komt te staan...., maar dat is niet zo waarschijnlijk :P
 
Ook verbaasde ik me over Capirossi en Edwards , hopen dat het morgen ook ongeveer zo blijft.
En hayden tja , tis een talent.Maar hij moet wat aan zn haar doen.
Als er iemand is die eens wat aan z'n haar moet doen dan is het rossi zelf. Of zoals ze het op de BBC zeiden:
'He should have his hair cut. That should be good for a kilo or two' :}
 
Wat zou jij doen als je denkt gewonnen te hebben. Mensen jouw de beker overhandigen en als je hem bij wijze van spreken al in je trofeenkast hebt staan en dan wordt je nog ff teruggezet en blijkt Biaggi ineens de winnaar.
Ik zou ook denken; f*ck them....die blijft mooi van mij!
En we weten natuurlijk ook allemaal dat Rossi gewoon veel beter was (en is ;) ) dan Biaggi dus ik vind het terecht dat hij hem niet afgeeft })

Overigens zou ik het wel tof vinden als Roberts of Melandri op pole komt te staan...., maar dat is niet zo waarschijnlijk :P
Als je vals speelt door onder de gele vlag in te halen moet je wel zo volwassen zijn om de beker aan de rechtmatige eigenaar terug te geven.

Ik vind dit arrogant gedrag van rossi. :r
dit zeg ik,ondanks dat ik verder niets op Rossi tegen heb. :)
 
En over dat beker-gedoe: jammer dat een groot kampioen als Max Biaggi gaat zitten mieren om een beker.
 
Ze rijden toch al weer sneller als gisteren dus het word zo te zien een leuke race met veel kanshebbers.
Alleen jammer van melandri , hoop dat ie vanmiddag nog wel kan kwalificeren.

motogp.com
Marco Melandri’s cruel run of luck continued at Donington Park on Friday morning when the Italian youngster was hit by Alex Hofmann in the first free practice, forcing him to drop his Yamaha in the Melbourne loop and breaking his thumb in the process.

After his spectacular crash at Sachsenring just five days earlier, the fall was the last thing Melandri needed at a circuit where he qualified on the front row last season, and the former 250cc World Champion could not hide his disappointment.

“Towards the end of the morning session I was on a fast lap and about to overtake Hoffman,” explained Melandri, who went on to provisionally qualify eighth fastest despite his injury in the afternoon.

“Unfortunately he didn’t see me and pushed me on to the grass, causing me to crash. Straight away I knew I had hurt my hand, but I was very disappointed when the X-ray showed I had fractured the bone at the base of my right thumb.

“I was worried before the start of this afternoon’s practice that it was going to cause me big problems, but in the end it wasn’t as bad as I had feared. Sure it hurts when I am braking, and a little less when accelerating out of right hand turns, but it could be worse. Now the big question is how it will be over race distance.

“Apart from that the day went well. The grip here, with the new tarmac, is much better and the bike is working well. I’d say this is the first time we haven’t had to work too hard to get a good set-up.”

Melandri’s Race Engineer Guy Coulon was happy with his rider’s effort, but also expressed his concern about the youngster’s chances in the race. “Despite his injury, Marco managed to put in a good day’s work. The big question mark now is how many laps he can ride.

“Fortunately the track is much less bumpy than before, which makes it a little easier for him. In terms of set up, there isn’t much we can do to help him, except try and make the bike as easy to ride as possible, and that is what we will be concentrating on doing tomorrow.”
 
jammer dat Rossi zo kinderachtig is om die beker te houden.

heeft niets met max te maken.

Begrijp je dan niet dat Rossi Biaggi precies heeft waar ie hem hebben wil? Voor de neutrale toeschouwer is het nu weer net alsof Biaagi de grote zeikerd is die als een kind zeurt om een beker.

Wetende dat dat ding bij Rossi staat had Biaggi beter kunnen zeggen: "het boeit me niet waar die beker is, het gaat om de punten waar ik recht op had en die heb ik gekregen", op die manier had ie Rossi niet het plezier gegeven dat ie nu wel heeft.

Rossi's rol is op zich idd kinderachtig. Maar hij heeft het wel kunnen omdraaien dat het nu net lijkt alsof Biaggi de zeikerd is en niet hij.

Het is jammer dat Biaggi zich zo uit de tent laat lokken door Rossi.
 
en ik durf te wedden dat geen een hond er naar kijkt naar de tour!

Ik denk dat de Tour de France in Nederland toch een stuk populairder is dan de GP wegrace, hoe jammer wij dat misschien ook mogen vinden. Ik denk dat er dus wel degelijk veel mensen naar de tour kijken, meer dan naar een GP in ieder geval.
 
nicky hayden word gewoon met de dag sneller :) als die gozer zo verder gaat, zie ik hayden het echt nog ver schopen
ja hoor, pas als Rossi, Gibernau, Biaggi, Tamada gestopt zijn met motorrijden...

Hayden is de zwaarst overschatte coureur momenteel in de MotoGP: hij krijgt het beste materiaal van Honda, maar telkens rijden er rijders van satelietteams voor 'm. (Hetzelfde geldt overigens voor Baros.) Als Hayden echt zo'n groot talent zou zijn dan had ie al veel meer goede uitslagen gereden en zou ie in ieder geval elke race Gibernau en Biaggi een pak rammel geven...
 
Terug
Bovenaan Onderaan