GP Droomteam Competitie 2007

Het excel-sheetje is:

  • Handig om tot de rijders keuze te komen.

    Stemmen: 21 70,0%
  • Ik zal hem eens downen om te kijken.

    Stemmen: 5 16,7%
  • gedowned, maar waardeloos!!

    Stemmen: 2 6,7%
  • Excel-sheetje????

    Stemmen: 2 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    30
Polletje dan maar :?
Als iedereen aangeeft dat hij/zij hem heeft gedownload krijg je een aardig beeld van wie er lui/onkundig is ;)
Ik heb hem iig net even gedownload "lui: 1" :+
Oke, polletje toegevoegd. Zo weet ik of het volgend jaar de moeite is....
 
Laatst bewerkt:
Nou mensen, ik denk dat ik al een redelijk team bij elkaar heb gezocht :Y .
Ik wacht nog ff de laatste testen af en dan schrijf ik in.

en nee...............ik hou alle rijders nog even geheim :P .
 
Nou ik zeker ook. Het was erg handig zo'n exel sheetje. :}
Ik en mijn vader hebben allebij al een team opgegeven dus laat de strijd maar beginnen.
Nu al opgegeven :o

Als 1 van de door jou gekozen rijders in de komende dagen een ernstige blessure oploopt ben je dus de klos -O-
 
Nu al opgegeven :o

Als 1 van de door jou gekozen rijders in de komende dagen een ernstige blessure oploopt ben je dus de klos -O-

Ja daar heb je wel gelijk in maar ik heb verder niet zoveel tijd de komende tijd en was er anders niet meer aan toe gekomen dus beter vroeg dan helemaal niet
 
Ik heb ook bedacht om toch maar met 2 teams mee te doen dus heb ik nog alle tijd om mijn tweede team op te zetten. (als ik er tijd voor vrij kan maken)
 
Sta vanaf vandaag ingeschreven en wel!

Yellow Shark en Racing Ralph

Er zijn nog wel testen gaande op Quatar van de 250/125. Wacht die zelf nog even af en dan nog op de valreep inschrijven. Hopelijk wat betere keuzes dan vorig jaar -O-

Iemand nog wat tips? Of kan iemand een waarzegster langssturen 8-) Het blijft toch altijd weer lastig om keuzes te maken :o
 
Testen zeggen nooit zoveel, maar wel handig om te weten wie er geblesseerd raakt. Ik heb al een team ingeschreven.
 
Ik had een beetje het idee dat ik dan misschien te laat ben met inschrijven op maandag. Dus neem de gok. En idd geblesseerden zit je altijd mee, kun je niks aan veranderen.
Testen geven mij weinig houvast. Ik kijk naar race resultaten en ervaring, daarnaast zet ik meestal een talentvolle rookie.
 
Handig Excel sheetje!

Wat is het wachtwoord? O-)

Wil namelijk de coureurs rangschikken op waarde.
 
Sta vanaf vandaag ingeschreven en wel!

Yellow Shark en Racing Ralph

Ha, ik zat nog te denken om Racing Ralph te nemen als naam.
Ik kwam er op toen ik mijn MTB aan het schoonmaken was.
Als achterband heb ik een Schwalbe Racing Ralph :)
full
 
Ik zit nog te wachten op uitslagen van de laatste training van de 125cc, maar ik lees net dat het vandaag niet doorging vanwege een zandstorm. :?
Nu maar hopen dat ze morgen nog wel kunnen rijden.
En er niemand onderuit gaat vanwege zand op de baan. ;(
Daarna kijken of al mijn rijders nog gezond zijn en mijn team indienen.
Het was weer een hele puzzel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan