GP Droomteam competitie 2008

Zo ik heb ook een keuze gemaakt. in iedere klasse wel een paar goeie rijders die zeker voor wat punten gaan zorgen.

Toch erg leuk dit! je kijkt toch op een andere manier naar de races
 
Zo, onze 4 teams zijn ingeschreven.

Nou maar eens kijken wie er het meeste verstand van heeft in het gezin! :$

Ik heb alle inschrijfgelden betaald, dus die YZF-R1 moeten ze wel aan mij afgeven!

De eer van het winnen is natuurlijk het belangrijkst! Dat begrepen ze ook wel. O-)
 
Heb ook weer een team ingeschreven na 3 jaar niet meegedaan te hebben... *O*

Maarre, who the hell is Matthew Hoyle??
[me="Ninjabiker"]had nog maar 2 ton over voor een hekkesluiter![/me] -O-
 
Laatst bewerkt:
mmz gezien de testen van 125 en 250 heb ik een goeie keus gemaakt.
Ben benieuwd wat de resultaten van de races zijn.
 
Gaat er nog iemand een 2009 topic aanmaken, had begrepen dat iemand anders het over ging nemen en de punten bij ging houden??

Mocht dit niet zo zijn wil ik wel een lijst bijhouden van de teams, alleen de punten heb ik geen beschikking over......
 
Je zou vandaag de hele dag nog kunnen inschrijven, maar het is nu verlengd t/m donderdag..

Ja, kwam ik ook net op tijd achter _O- Zojuist mijn 4e team ingeschreven. Moet toch wel wat tussen zitten *O*

Enne.... Wordt toch wel dringend tijd voor het 2009 topic :j
 
Laatst bewerkt:
Je 8e team?! _O- Wat dacht je? Hoe meer teams, hoe meer kans? :+

Nee joh, just kidding 8-) Vind er 4 al meer dan genoeg, het blijft toch gokwerk, en je kunt je eigen gek blijven maken.

Denk alleen wel dat simon de meest gekozen coureur wordt. Nu maar afwachten of hij het waarmaakt.
 
Laatst bewerkt:
Misch een hele domme vraag, maar wat bedoelen ze nu precies met snelste ronde bij de puntentelling? is dat met de races of met de trainingen?

greets
 
Misch een hele domme vraag, maar wat bedoelen ze nu precies met snelste ronde bij de puntentelling? is dat met de races of met de trainingen?

greets

Niet in de training. Want je krijgt al extra (geloof 5) punten als je op pole staat.
Het gaat hier om snelste ronde in de race, waar je ook nog eens 5 punten voor krijgt. :Y
 
zo, heb ook maar 4 teams ingeschreven :P

2939aead289bad2691ffb49a5d68f9b8
 
Nou, eens kijken of we hiermee dit jaar kunnen scoren.
Ik wacht nog maar even met een plekje uitruimen in de garage :X

ItaliGP
MotoGP
127 Casey Stoner
136 Mika Kallio
250cc
240 Hector Barbera
252 Lukas Pesek
125cc
360 Julian Simon
394 Jonas Folger

iBr@ToR´s toppers

MotoGP
199 Jorge Lorenzo
104 Andrea Dovizioso
250cc
217 Karel Abraham
235 Raffaele De Rosa
125cc
360 Julian Simon
394 Jonas Folger

YdP
MotoGP
146 Valentino Rossi
136 Mika Kallio
250cc
263 Mike di Meglio
235 Raffaele De Rosa
125cc
360 Julian Simon
394 Jonas Folger

Hmm, ik denk dat er een hoop teams zijn met Jonas Folger... Zou wel eens de verassing kunnen worden van dit seizoen :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan