GP-droomteam-competitie-2010

Bedankt voor de felicitaties, de reden dat de finale nu heeft plaatsgevonden is dat BMW
de motor in 2010 op naam van de winnaar wilde hebben staan, omdat ze ook een 2010
model beschikbaar hebben gesteld.
De motor komt eerst nog op de beurs in Utrecht te staan, daarna krijg ik hem.
Dus tot die tijd staat ie op de balans en op naam van MotorMagazine.

Groetjes

MacMillan

Dan had die finale toch ook in Utrecht kunnen zijn als hij toch op naam van MM staat nu :?

Maar goed, dat worden 2 lange maanden denk ik ;)
 
Gefeliciteerd man.. Wat voorn vraag moest je uiteindelijk beantwoorden..?

Het waren 15 vragen, waarvan ik er 13 goed had.
Op 1 vraag moest ik gokken, ik blunderde bij de laatste vraag die eigenlijk gewoon wist
maar het foute bordje ophield.
Mijn tegenstander had denk ik wel 6 vragen fout.
Binnenkort kun je op de site van MotorMagazine het filmpje van de quiz zien.
 
Hm, de 2de prijs stond al gelijk te koop :/
tja, zo gaat dat ... Enige tijd geleden stond er hier een gsx-r 1000 in corona kleuren gespoten te koop, die had die gozer gewonnen bij een of andere prijsvraag. Alleen had hij nog geen motorrijbewijs. _O- Een kennis van me heeft hem toen gekocht voor iets van € 12.500,-, wat weinig is voor een nieuwe gsx-r 1000.
 
tja, zo gaat dat ... Enige tijd geleden stond er hier een gsx-r 1000 in corona kleuren gespoten te koop, die had die gozer gewonnen bij een of andere prijsvraag. Alleen had hij nog geen motorrijbewijs. _O- Een kennis van me heeft hem toen gekocht voor iets van € 12.500,-, wat weinig is voor een nieuwe gsx-r 1000.
:^ idd, als je een prijs wint waar je nix mee kunt..

Hij rijdt geen motor meer, vandaar dattie hem gelijk te koop zet.
Mijn prijs heeft me nog geld gekost, heb er Race ABS + DTC bij gekocht.
Maar daar klaag ik niet over hoor :+
:o ..zit dat er niet eens op :?


:+

Zoiets staat ook in de advertentie idd. Nou ja, voor dat geld krijg je de motor erbij ;)
 
Laatst bewerkt:
In HRC kleuren, rood, wit blauw dus.

Ik had ook gehoopt op een RSV4 -O-

De laatste testen zijn pas half maart, net voor de inschrijving dus voor mij nog even geen gepuzel ;)

Ow ja je hebt gelijk, t was nog vroeg toen ik t poste :$
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan