GP-droomteam-competitie-2010

Ingeschreven *O*
Het zijn alleen wel weer 5 teams geworden -O-
Kon nou geen keuze maken wat naar mijn mening het beste team zou zijn, dus dan allemaal maar inschrijven.
 
GP-droomteam-competitie-2010
<hr>

We zijn er weer met het droomteam competitie spel voor 2010.

Hier organisaeren we een soort van subcompetitie, de enige echte loopt natuurlijk via http://www.wacosoft.nl/motor/

Daar kun je je inschrijven voor de echte competitie en meedoen voor de prijzen, hier krijg je een idee hoe je het doet vergeleken met andere leden van motor-forum.

Hier kun je een handig excel bestand downloaden die Bandito Bob weer in elkaar heeft gezet

droomteam 2010 XLS programma om je team samen te stellen

Als je dan je team hier post zal ik een lijst met deelnemers gaan maken, met hun team( pas versturen als de inschrijving gesloten is om je BMW niet te hoeven delen. ;)

Ik zal dan na iedere race zo snel mogelijk een tussenstand produceren ( als Bandito Bob zijn exel kwaliteiten daar weer voor in wil zetten).

Ik wens alvast iedereen veel succes.

Heb je ook een xls die de punten kan berekenen aan het einde van de race? :D
 

Nouja, in het artikel in je link staat:
"As soon as the operation was over, the Catalan began his rehabilitation process with great determination and under the guidance of Ricard Huélamo, director of sports physiotherapy at the Telkon Medical Centre – raising hopes of a return to action in time for the first race at Losail in Qatar in less than a fortnight's time.""

Misschien hoeft hij dus niet eens een race te missen...
 
Heb je ook een xls die de punten kan berekenen aan het einde van de race? :D

Voor de software om alles goed bij te kunnen houden zorgt bandito Bob voor. Ik hou het dan bij mbt invullen , sorteren e.d. en plaats hier de tussenstanden en uitslag per race.

Vaak nog sneller dan wacosoft ;) ( maar prestaties uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.)
 
Voor de software om alles goed bij te kunnen houden zorgt bandito Bob voor. Ik hou het dan bij mbt invullen , sorteren e.d. en plaats hier de tussenstanden en uitslag per race.

Vaak nog sneller dan wacosoft ;) ( maar prestaties uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.)
Inderdaad ja, ik zal het (zeer) binnenkort ff maken/aanpassen. Als ik hem af heb mail ik je hem.
Prettig paasweekend.
 
[me="pork"]is dit jaar ook weer van de partij :) [/me]
Hopend op een beter "overall result" dan vorig jaar! :$
 
Zo dit jaar ook maar weer 2 teams ingestuurd.

Van mij mag het alweer beginnen.

Bob en chief mooi dat jullie het dit jaar ook weer bijhouden
 
Tis hier geen datingsite!! :+

heb ik vaker gelezen hier

Ik bespaar jullie het klikken op profiel/hyves, dit is het slachtoffer:

731340437_5_CyC7.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan