GP Estoril Portugal 15 oktober

Wie wint de GP van Estoril??

  • Marco

    Stemmen: 2 2,7%
  • Valentino

    Stemmen: 50 66,7%
  • Loris

    Stemmen: 8 10,7%
  • Dani

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nicky

    Stemmen: 4 5,3%
  • Casey

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 11 14,7%

  • Totaal aantal stemmers
    75
Nou, ik vond wel dat die Hayden helemaal kapot maakte ;) _O-

Maar als je goed heb opgelet, begon Rossi slomer te rijden toen Hayden was gevallen. Anders had die wel een nog groter gat geslagen en was die voor de overwinning gegaan.
 
tja, ik zie het ook niet als kapot maken, hij zegt alleen dat hij meer had aan ewards dan hayden aan pedrosa.
en daar is nietas aangelogen.

Edwards en pedrosa krijgen alletwee vast nog wel een kadootje van rossi :)
 
Nou, ik vond wel dat die Hayden helemaal kapot maakte ;) _O-

Maar als je goed heb opgelet, begon Rossi slomer te rijden toen Hayden was gevallen. Anders had die wel een nog groter gat geslagen en was die voor de overwinning gegaan.
ik geloof dat we jouw interpretaties maar moeten negeren.... of is je engels zo slecht?
 
Wat zou Rossi eraan hebben om Hayden een trap na te geven?????
Wat die smurf Hayden heeft aangedaan is al erg genoeg wat een klootzak zeg ongelovelijk dit.

Denk dat het wel een gelopen race is,in dat interview met Hayden meende ik te horen dat Rossi zeker Hayden zal opzoeken in de laatste race en er achter zal gaan "hangen" en zonodig er voorbij gaan.

En mocht die smurf tussen hum in komen te rijden weet Rossi daar wel raad mee dat hebben we al eens gezien.

Maar goed diegene met de meeste punten is de kampioen ut zal mij benieuwen.















yamaha,yamaha,yamaha,yamaha,yamaha :+ :+ ;)
 
Hoop dat Rossi het word .Hayden alsjeblieft niet,die loopt ook al de hele tijd te klootviolen over z,n koppeling,heeft het beste van het beste de Andere Honda rijders hoor je niet,maar alleen meneer Hayden, is ook een echte Yank wat dat betreft
 
dat van die koppeling geloof ik best, anders kwam ie wel beter weg bij de starts en werd ie niet buitenom gereden door Nakano in Brno

Maar Rossi is gewoon de enige die elke race weer voor het podium kan rijden, sinds Brno is de Yam weer ok, en kijk de resultaten, allemaal podiums en telkens boven Hayden gefinished
 
T-shirt voor Hayden?

81554506v4_240x240_Front.jpg


_O- _O- _O-

En voor een heleboel mensen hier die denken dat ze iets van racen begrijpen maar het eigenlijk nog niet snappen (want DAMN wat worden hier idiote dingen gezegd) zou ik zeggen lees eens een tijdje mee op http://blogger.xs4all.nl/daisy/archive/2006/10/16/134306.aspx (Kropotkin thinks), een werkelijk uitstekende weblog over de motoGP. :}
 
Hoop dat Rossi het word .Hayden alsjeblieft niet,die loopt ook al de hele tijd te klootviolen over z,n koppeling,heeft het beste van het beste de Andere Honda rijders hoor je niet,maar alleen meneer Hayden, is ook een echte Yank wat dat betreft

ehm.. hij heeft het nieuwste van het nieuwste en dat hoeft niet perse het beste van het beste te zijn.
 
ehm.. hij heeft het nieuwste van het nieuwste en dat hoeft niet perse het beste van het beste te zijn.


Kan wel zo zijn maar hoeveel wedstrijden loopt die al over de koppeling te klagen,je gelooft toch niet dat zo,n Gigant als Honda er maanden over doet om dat probleem op te lossen,nee toen hij in Laguna Seca won was alles Perfekt en als het ff tegen zit heeft die last van z,n koppeling.
En weet je waarom Nakano zo populair is bij de meeste,dat ventje hoor je niet klagen die gaat er gewoon voor
 
het blijft toch van de zotte, die verafgoding van Rossi, veel fans hebben echt oogkleppen op als het om hem gaat, ze denken dat ie god is en zelfs met een kreidler kan winnen. |(

en idd, ik ben geen Rossi fan ;)

echte fans wil ik hiermee niet aanvallen, maar ik heb de indruk dat overal waar ik kom en ik ook vaak discussies heb daaromtrend, dat er veel zogenaamde meelopers zijn, die voor Rossi zijn omdat ie de beste is.

Als je vervolgens zegt ik ben niet voor rossi nee, dan kijken ze je aan en zeggen, ja maar hij is toch de beste, das vooral komisch in motorzaak waar ik vaak kom, die doen ook veel scootahs en daar is het een veel gehoorde uitspraak
 
Laatst bewerkt:
ik heb geen oog kleppen op.
en ik weet dat rossi leuk en aardig doet in de camera maar zodra de camera,s weg zijn is hij totaal anders.
maar aan de andere kant moet dat ook!
mensen moeten een soort zwak voor je krijgen, dan hebben ze dat ook sneller in de race.

en idd, ik ben een rossi fan O-)
 
het blijft toch van de zotte, die verafgoding van Rossi, veel fans hebben echt oogkleppen op als het om hem gaat, ze denken dat ie god is en zelfs met een kreidler kan winnen. |)

en idd, ik ben geen Rossi fan ;)

Je hoeft ook geen Rossi Fan te wezen,en je hoeft hem ook niet te verafgoden,maar noem me nu dan 1 motorrijder die beter is, en al zoveel gepresteerd heeft als Rossi,Rossi hoeft niets meer te bewijzen dat heeft die al gedaan
 
ik wil niet zeggen dat rossi geen grote is, maar het is hem ook wel altijd voor de wind gegaan, afgezien van dit jaar waarin ie echt de beste is kwa rijden, hij heeft in voorgaande jaren vaak het voordeel gehad van zwakkere tegenstanders, iets waar bijv. ook doohan vaak over werd aangevallen.

ikzelf ben voor capirossi zoals soms ook wel opvalt waarschijnlijk en ik ben van mening dat die op vergelijkbaar materiaal zekjer niet onder hoeft te doen voor Rossi.


Mijn uberheld ;) kwa gp's blijft Eddie Lawson :} :} daar helpt geen Rossi aan ;)

maar ik wil hier geen rel ;) ontketenen, het valt me alleen vaak op, ook bij de diverse gp's die ik bezoek en ik ken zelfs lui die een rossi cap hebben en overal waar ze het willen de naam rossi roepen ,zonder dat ze ooit een race gezien hebben :z


maar nogmaals, echte fans, voel je niet aangesproken.
 
De kampioen is degene met de meeste punten na de laatste geblokte vlag. Ik vind het alleen wel opmerkelijk dat zelfs Hayden indirect toegeeft dat Rossi de betere rijder is. In het interview na de race zegt hij over Valencia 'We all know Valentino' en doet hij alsof dit zijn enige kans zou zijn om ooit wereldkampioen te worden. Als hij echt denkt Rossi te kunnen verslaan heeft hij toch nog genoeg kansen in de komende jaren? Eigenlijk zegt hij dus zelf al: dankzij alle pech van Rossi dit jaar had/zou ik kampioen kunnen worden.
Maar laten we eerst maar eens zien wat er in Valencia gebeurd, Rossi kan nog uitvallen of een slechte wedstrijd rijden. It ain't over 'till it's over...
 
T-shirt voor Hayden?

http://images.cafepress.com/product/81554506v4_240x240_Front.jpg ((Afbeelding))

_O- _O- _O-

En voor een heleboel mensen hier die denken dat ze iets van racen begrijpen maar het eigenlijk nog niet snappen (want DAMN wat worden hier idiote dingen gezegd) zou ik zeggen lees eens een tijdje mee op http://blogger.xs4all.nl/daisy/archive/2006/10/16/134306.aspx (Kropotkin thinks), een werkelijk uitstekende weblog over de motoGP. :}


helemaal mee eens! sommige van deze forumbezoekers lijken meer benzine in hun tank te hebben dan hersenen in hun pan... :N
 
helemaal mee eens! sommige van deze forumbezoekers lijken meer benzine in hun tank te hebben dan hersenen in hun pan... :N

Ik denk inderdaad dat de gemiddelde hersenpan geen inhoud van 18 liter heeft...
 
T-shirt voor Hayden?

http://images.cafepress.com/product/81554506v4_240x240_Front.jpg ((Afbeelding))

_O- _O- _O-

En voor een heleboel mensen hier die denken dat ze iets van racen begrijpen maar het eigenlijk nog niet snappen (want DAMN wat worden hier idiote dingen gezegd) zou ik zeggen lees eens een tijdje mee op http://blogger.xs4all.nl/daisy/archive/2006/10/16/134306.aspx (Kropotkin thinks), een werkelijk uitstekende weblog over de motoGP. :}


geweldig shirt


leuke text ook '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan