GP Estoril Portugal 15 oktober

Wie wint de GP van Estoril??

  • Marco

    Stemmen: 2 2,7%
  • Valentino

    Stemmen: 50 66,7%
  • Loris

    Stemmen: 8 10,7%
  • Dani

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nicky

    Stemmen: 4 5,3%
  • Casey

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 11 14,7%

  • Totaal aantal stemmers
    75
rossi heeft zich al jaren lang bewezen. op de overduidelijke manier!
:^
noem eens iemand op die rossi zou kunnen verslaan zonder mechanische problemen.
biaggi niet, gibernau niet, capi niet, hayden niet en ook geen pedrosa.
Ik schat Capirossi, Pedrosa en Nakano qua rijden op een (bijna) gelijk niveau. Het sterkste punt van Rossi (en zijn team) is het kunnen ontwikkelen van een motor. Hier is volgens mij geen rijder + team te vinden van gelijk niveau.
zoals jullie kunnen merken ben ik er van overtuigt dat rossi op dit moment gewoon de beste is!
:}
Ik kan Rossi ook echt waarderen om z'n rijden en ontwikkelen, maar ik vind Rossi naast de baan een beetje irri, al die poespas na een race is aan mij niet besteed. Geef mij maar rijders zonder poespas zoals Nakano, Capirossi e.d.
 
Ik schat Capirossi, Pedrosa en Nakano qua rijden op een (bijna) gelijk niveau. Het sterkste punt van Rossi (en zijn team) is het kunnen ontwikkelen van een motor. Hier is volgens mij geen rijder + team te vinden van gelijk niveau.

Dus Als nakano idd naar het Honda team komt, zal hij iig 1 race winnen!
 
:^Ik kan Rossi ook echt waarderen om z'n rijden en ontwikkelen, maar ik vind Rossi naast de baan een beetje irri, al die poespas na een race is aan mij niet besteed. Geef mij maar rijders zonder poespas zoals Nakano, Capirossi e.d.
ik begrijp wat je bedoelt, ik heb het in andere topic,s ook gezegt dat ik weet dat rossi zonder camera,s een heel ander ventje is!
maar ik weet zoiezo dat nakano, biaggi en capi niet van het niveau als rossi hebben.
alhoewel capi echt een van zijn beste seisoenen gereden heeft dit jaar!
en idd rossi+burgess kunnen samen een giga goeie bike ontwikkelen, maar dat hoort zo iemand ook te kunnen.

in 2004 was de yamaha duidelijk de mindere machiene dan de honda.
tuurlijk had de yamaha goeie stuurwerk
maar zoiezo gibernau en biaggi op top materiaal als honda...
maar goed dat is mijn menig.
als rossi 6 keer kampioen kan worden komt dat gewoon niet met de wind meej!!!!
:}
 
Terug
Bovenaan Onderaan