GP in Qatar???????

HIER een filmpje van MotoGP.com over de aanleg van de baan in Qatar. Ongelloflijk dat daar een GP vereden gaat worden. Ken je de beelden van uitgestrekte woestijnen in de Dakar-rally? Zo ziet het er ongeveer uit, maar dan nog troostelozer.

Voor de mods: het filmpje is gratis dus in dit geval mag er gelinkt worden lijkt mij.
 
HIER een filmpje van MotoGP.com over de aanleg van de baan in Qatar. Ongelloflijk dat daar een GP vereden gaat worden. Ken je de beelden van uitgestrekte woestijnen in de Dakar-rally? Zo ziet het er ongeveer uit, maar dan nog troostelozer.

Voor de mods: het filmpje is gratis dus in dit geval mag er gelinkt worden lijkt mij.
Ken het gebied goed en ook de sjeik die het in de hand heeft!
Kan je verzekeren dat het AF zal zijn, als je geld hebt kan alles!!
Ook de gewone man in Qatar heeft centen( betalen bv. geen belastingen).
En dat van die pitspoezen etc.. , geloof me ze zullen er zijn, die man is zeker( en ook zijn omgeving) geen fundamentalist!!
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:13 schreef spyro het volgende:Ken het gebied goed en ook de sjeik die het in de hand heeft!
Kan je verzekeren dat het AF zal zijn, als je geld hebt kan alles!!

De werkzaamheden zulen ongetwijfeld klaar zijn als de datum daar is, maar of het een sfeervolle GP zal zijn met veel motorfans langs het circuit.........
 
waarschijnlijk word het wel een enorm geile baan om op te rijden , maar sfeer zal de 1e 10 jaar wel missen (
Waait er ook niet veel zand op de baan enzo
lijkt me ook niet echt prettig.
 
De werkzaamheden zulen ongetwijfeld klaar zijn als de datum daar is, maar of het een sfeervolle GP zal zijn met veel motorfans langs het circuit.........


Heb een tijdje terug een artikel gelezen over een cross try out GP die ze gehouden hebben en daar was toch wel redelijk wat volk

Ik ben vorig jaar nog in Quatar geweest voormijn werk en ik kan je garanderen: iedereen is daar oliemiljonair, nooit zo een proper en welstellend land gezien...het is er alleen pokke heet, zeker in combinatie met een pak en een vest |(
 
ik heb daar 7 weken gezeten voor mijn werk... :r :r :r :r :r
echt geen flikker te beleven daar :Z :Z :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan