GP Jerez

:^ Pedrosa rijd op techniek, omdat zijn lichaam niet sterk genoeg is om dingen te doen met een motor die een Capirossi en Hayden bijv. wel kunnen.

Respect voor dit kleine manneke die zijn fiets op techniek zo beheersen kan, prachtig om naar te kijken!

Capirossi is even groot als Pedrosa. Pedrosa moet gewoon nog uithoudingsvermogen en spiermassa bij kweken. Als hij 30 ronden vol had kunnen houden dan had hij de race gewonnen :Y
Maar goed, zoals ik al zei, je kijkt voor het racen, niet voor de uitloopronde
 
Capirossi is even groot als Pedrosa. Pedrosa moet gewoon nog uithoudingsvermogen en spiermassa bij kweken. Als hij 30 ronden vol had kunnen houden dan had hij de race gewonnen :Y
Maar goed, zoals ik al zei, je kijkt voor het racen, niet voor de uitloopronde

Ik zeg ook niet dat hij op techniek rijd omdat hij klein is, dat is puur opmdat hij veel spierkracht tekort komt.

Maargoed, waar ik eigenlijk op doelde is dat Pedrosa een van de best technische rijders is van het hele GP veld, als je ziet hoe strak hij die fiets over de baan stuurt.
Ik zie dat weinig andere hem nadoen en dan met die zeer technische rijstijl zo snel rond gaan, ik vind het prachtig om te zien.
Dat gezeur dat ie er geen show van maakt na de race, I don't care als je de race kijkt zie ja al genoeg van hem.
 
@guz....nee guz, geen foto van mij hier, ik weet niet hoe oud jij bent maar ik heb zo´n vermoeden dat je de 20 niet red....geestelijk in ieder geval niet, prutsertje.....en wat betreft de GP, what the f**k is er met Melandri? iedereen had meer verwacht van ´m
:Y
 
@guz....nee guz, geen foto van mij hier, ik weet niet hoe oud jij bent maar ik heb zo´n vermoeden dat je de 20 niet red....geestelijk in ieder geval niet, prutsertje.....en wat betreft de GP, what the f**k is er met Melandri? iedereen had meer verwacht van ´m
:Y

Is een 5e plaats zo slecht dan als je als 7e gekwalificeerd staat vooraf aan de race.
toch een progressie van 2 plaatsen t.o.v. zijn startplaats.

De Ducati's en de Repsol Honda's zijn het hele weekend de betere geweest, het enige wat je Melandri kan aanrekenen is dat zijn teamgenoot het voor elkaar krijgt om van achteruit toch nog voor hem te eindigen, verder heeft hij een degelijke race gereden naar mijn mening.
 
Van Melandri mag ik toch wel verwachten dat hij meedoet om de winst, het verschil in rondetijden was wel erg fors, en voor een titelkandidaat vond ik ´m wat mat...z´n positionereing was niet zo slecht maar Elias mag inprincipe nooit zoveel sneller zijn op dezelfde motor
 
Ik zeg ook niet dat hij op techniek rijd omdat hij klein is, dat is puur opmdat hij veel spierkracht tekort komt.

Maargoed, waar ik eigenlijk op doelde is dat Pedrosa een van de best technische rijders is van het hele GP veld, als je ziet hoe strak hij die fiets over de baan stuurt.
Ik zie dat weinig andere hem nadoen en dan met die zeer technische rijstijl zo snel rond gaan, ik vind het prachtig om te zien.
Dat gezeur dat ie er geen show van maakt na de race, I don't care als je de race kijkt zie ja al genoeg van hem.

:^ Helemaal mee eens! Pedrosa zijn rijden straalt een strakheid uit die alleen Rossi ook uitstraalt :Y Deze twee heren zouden het elkaar nog moeilijk kunnen gaan maken de rest van het seizoen *D

Van Melandri mag ik toch wel verwachten dat hij meedoet om de winst, het verschil in rondetijden was wel erg fors, en voor een titelkandidaat vond ik ´m wat mat...z´n positionereing was niet zo slecht maar Elias mag inprincipe nooit zoveel sneller zijn op dezelfde motor

Melandri kan al sinds de wintertests geen goede set up voor zijn voorvork vinden. Daarom gaat hij niet zo hard als hij zou willen ;)
En Elias... tja, dat is ook een groot talent. Evenals Pedrosa en Stoner en alle andere rookies. Deze jongens zijn de toekomst *O* *O* *O*
 
Capirossi is even groot als Pedrosa. Pedrosa moet gewoon nog uithoudingsvermogen en spiermassa bij kweken. Als hij 30 ronden vol had kunnen houden dan had hij de race gewonnen :Y
Welnee. Capirossi was het hele weekend al veruit de snelste man. Het was heel knap van Dani dat hij er naartoe kon rijden. Maar toen zette Loris nog een paar tandjes erbij. Hij controleerde de race. Heeft niks met de conditie of spierkracht van Pedrosa te maken.
 
Maar toen zette Loris nog een paar tandjes erbij. Hij controleerde de race. Heeft niks met de conditie of spierkracht van Pedrosa te maken.

Hij zette geen tandjes bij, Pedrosa zakte af. Kijk maar naar de rondetijden.
De tijden die Capirossi in het begin reed, kon Pedrosa makkelijk volgen. Op het eind reed Capirossi niets sneller dan in het begin, Pedrosa reed langzamer.
 
Ik vond het uberknap van Pedrosa hoor, maar ook van stoner. Btw: wat heeft die stoner een mooie motor :9~ .

Maar ik vind het namelijk wél jammer dat Pedrosa zo apatisch is. Hij lachte wel even inderdaad, maar je zou zijn emoties toch 100 keer groter verwachten na zo'n wereldprestatie.
 
hoe dan ook, het is zeker knap van pedrosa...maar op de-een-of-andere manier gok ik meer op stoner voor de toekomst...


stoner is ook het nieuwe talent voor de toekomst volgens jeremy burgess [teambaas rossi]
 
Hoop dat Lorenzo volgend jaar in de Motogp gaat rijden. :Y Hij en Pedrosa mogen elkaar niet. Kunnen mooie duels worden tussen hem en Pedrosa. En als Lorenzo wint zie je tenminste een blij iemand. *D
 
Goed gedaan van Hugo *O*

Jammer dat hij in de eerste bocht naar buiten gedrukt werd, en dat hij daardoor door 6 man ingehaald werd, maar toch een sterke race gereden :}

Go Hugo *O*
 
hoe dan ook, het is zeker knap van pedrosa...maar op de-een-of-andere manier gok ik meer op stoner voor de toekomst...


stoner is ook het nieuwe talent voor de toekomst volgens jeremy burgess [teambaas rossi]

Stoner verwacht ik idd ook veel van :Y Al denk ik na afgelopen weekend toch wel dat Pedrosa een maatje groter is dan al die andere ( jonge ) jongens :}
 
Totatle racetijd was 15 seconde langzamer als vorig jaar, dus wat dat betreft valt het nog wel mee met de prestaties van capi en dani...
 
Totatle racetijd was 15 seconde langzamer als vorig jaar, dus wat dat betreft valt het nog wel mee met de prestaties van capi en dani...

:?

Denk dat je vorig jaar niet echt met dit jaar kan vergelijken.
Gezien weersomstandigheden etc. etc. etc.
 
Ik vond het uberknap van Pedrosa hoor, maar ook van stoner. Btw: wat heeft die stoner een mooie motor :9~ .

Maar ik vind het namelijk wél jammer dat Pedrosa zo apatisch is. Hij lachte wel even inderdaad, maar je zou zijn emoties toch 100 keer groter verwachten na zo'n wereldprestatie.

Moet je nog ff wachten tot ie wereldkampioen is.. ;) 8-)
 
Hoe dan ook....het is weer *O* want het nieuwe seizoen is begonnen. Rossi blijft wat mij betreft de beste, maar gaat veel tegenstand krijgen van verschillende mensen. Het vervelende is alleen dat ie één constante tegenstander nodig heeft. Als Rossi namelijk niet valt o.i.d. finished ie altijd bij de eerste 3. Als er dan enkele rookies of wat dan ook zijn die het maar op een paar circuits goed doen, heeft ie alsnog weinig dreiging. Maar voorlopig moet ie 22 punten goedmaken op Capirossi. Kortom....Rossi is mega gemotiveerd denk ik zo. Nu maar kijken hoe ie met die druk omgaat. Nog 2 weken .......en wij zullen zien *O* *O*

De verslaggever vergeleek Pedrosa met Biaggi en daar zat best wat in. Die rred ook zo verschrikkelijk clean zijn lijnen, zonder al teveel wheelspin en andere wilde akties. Helaas reed ie alleen in zijn laatste seizoen wat minder hard :X
 
Hij zette geen tandjes bij, Pedrosa zakte af. Kijk maar naar de rondetijden.
De tijden die Capirossi in het begin reed, kon Pedrosa makkelijk volgen. Op het eind reed Capirossi niets sneller dan in het begin, Pedrosa reed langzamer.
Capirossi zelf: "Ik besloot een goed ritme te rijden en de banden niet te veel te belasten. In de laatste zes of zeven ronden ging ik er weer vol tegenaan en ik kon weer een voorsprong pakken." (zie racesport.nl)

Dusssss.....

Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat Pedrosa ook toegaf dat hij moe was. Maar hoofdzaak was dat Capirossi zijn banden spaarde om de laatste paar ronden nog even te knallen. Pedrosa wist dat ook en besefte dat hij daar niet tegenop kon. Heel verstandig trouwens.
 
Capirossi zelf: "Ik besloot een goed ritme te rijden en de banden niet te veel te belasten. In de laatste zes of zeven ronden ging ik er weer vol tegenaan en ik kon weer een voorsprong pakken." (zie racesport.nl)

Dusssss.....

Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat Pedrosa ook toegaf dat hij moe was. Maar hoofdzaak was dat Capirossi zijn banden spaarde om de laatste paar ronden nog even te knallen. Pedrosa wist dat ook en besefte dat hij daar niet tegenop kon. Heel verstandig trouwens.

als dat daadwerkelijk zo is heeft bridgestone echt de aansluiting te pakken en verwacht ik de ducs heel veel voorin! Ik verwacht dat Rossi het wel eens heele moeilijk kan gaan krijgen! ik verwacht heam al zeker neit iedere wedstrijd op het podium de rest heeft nu eindelijk aansluiting. en Rossi is ook maar gewoon een mens met zijn beperkingen dus als hij die yamaha niet lekker aan het sturen krijgt is het verhaal ook gewoon over voor Rossi voor wat betreft zijn dominantie! Wat ik zeg ik heb het idee dat dit nu al het geval is. maar geod volgende week maar eens weer kijken. In de testen gisteren op Jerez wasa het ook "slechts"een 7e plek
 
Terug
Bovenaan Onderaan