GP Jerez

als dat daadwerkelijk zo is heeft bridgestone echt de aansluiting te pakken en verwacht ik de ducs heel veel voorin! Ik verwacht dat Rossi het wel eens heele moeilijk kan gaan krijgen! ik verwacht heam al zeker neit iedere wedstrijd op het podium de rest heeft nu eindelijk aansluiting. en Rossi is ook maar gewoon een mens met zijn beperkingen dus als hij die yamaha niet lekker aan het sturen krijgt is het verhaal ook gewoon over voor Rossi voor wat betreft zijn dominantie! Wat ik zeg ik heb het idee dat dit nu al het geval is. maar geod volgende week maar eens weer kijken. In de testen gisteren op Jerez wasa het ook "slechts"een 7e plek

Ben benieuwd. Ik denk dat Rossi nog steeds de grote favoriet is voor de titel, maar wie weet... Michael Schuhmacher leek een tijdje terug ook onverslaanbaar...
 
Capirossi zelf: "Ik besloot een goed ritme te rijden en de banden niet te veel te belasten. In de laatste zes of zeven ronden ging ik er weer vol tegenaan en ik kon weer een voorsprong pakken." (zie racesport.nl)

Dusssss.....

Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat Pedrosa ook toegaf dat hij moe was. Maar hoofdzaak was dat Capirossi zijn banden spaarde om de laatste paar ronden nog even te knallen. Pedrosa wist dat ook en besefte dat hij daar niet tegenop kon. Heel verstandig trouwens.

Hij ging er weer vol tegenaan, dat zegt het al. Hij reed weer zoals in het begin van de race. Zijn rondetijden waren namelijk niet sneller dan in het begin. Pedrosa kon niet terug naar die tijden, dus dat zal waarschijnlijk met vermoeidheid en banden te maken hebben.

Verstandig inderdaad dat Pedrosa niet heeft gepushed om het bij te houden. Op zeker voor de 2e plek gaan.
Ik hoop dat Capi en Dani dit het hele seizoen kunnen volhouden en dat Rossi vol aan de bak moet.
 
wat een saaie race weer!!!!!!!!!!!!sorry hoor maar het leukste moment was dat rossi van zijn motor flikkerde(zullen nu wel wat mensen op de tenen zijn getrapt),maar vond het echt tegenvallen.
Motogp kan nog wat van de superbike leren zeg!!!!!!.en k snap niet dat pedrosa niet blij kan doen!!!!!!!snappen ze niet dat ze iets hebben en kunnen doen wat miljoenen andere ook willen doen.hoop niet dat dat een wereldkampioen word,hele tijd zon kutbek op het podium.
wel mooi voor ducati.altijd een lekker begin.
hopen op wat spannendere races en wat spontanere acties.
 
wat een saaie race weer!!!!!!!!!!!!sorry hoor maar het leukste moment was dat rossi van zijn motor flikkerde(zullen nu wel wat mensen op de tenen zijn getrapt),maar vond het echt tegenvallen.
Motogp kan nog wat van de superbike leren zeg!!!!!!.en k snap niet dat pedrosa niet blij kan doen!!!!!!!snappen ze niet dat ze iets hebben en kunnen doen wat miljoenen andere ook willen doen.hoop niet dat dat een wereldkampioen word,hele tijd zon kutbek op het podium.
wel mooi voor ducati.altijd een lekker begin.
hopen op wat spannendere races en wat spontanere acties.

Pedrosa is gewoon zo sober en saai in zijn persoonlijkheid dat het mij ook irriteert. Als rijder is hij een wereld talent een een toekomstig kampioen.
 
Of niet!!!! :+
Vond het echt super van Pedrosa, had het niet meteen de eerste race verwacht. Maar wat heb ik zitten genieten. Dacht nog ff hij gaat de Capirossi ook nog pakken. Maar dit wil ik echt vaker zien.

Natuurlijk is het leuk om na de race wheelies, burnouts, emoties en dat soort sh*t te zien. Maar ik zie nog veel liever een spannende race. En die heb ik gisteren toch zeker wel gezien.

En wat betreft Sete -O- man wat zal die balen. Hoop niet dat het de rest van het seizoen ook zo gaat, dan zou het wel eens snel afgelopen met hem kunnen zijn.

En wat betreft Rossi en Elias, handje, geen handje who care's. Het was gewoon een raci incident. Denk dat ze allebei iets te veel wilde in die eerste bocht. Wat ik wel netjes vind is dat elias toch nog bijna derde weet te worden. Belooft ook nog iets voor de toekomst.

Trouwens stoner ook *O* met zo weinig training toch zo presteren.

Om een lang verhaal kort te maken. Dit wordt een mooi seizoen!! *O* *O*
tsja een mooie race is super belangrijk. die uitloopronde is maar een uitloopronde. alleen die rijstijl van pedrosa vind ik niet mooi, als je je kijkt wat capi of hayden heeft 8-)
maarja iig wel knap om al zo hard te gaan die eerste race
 
wat een saaie race weer!!!!!!!!!!!!sorry hoor maar het leukste moment was dat rossi van zijn motor flikkerde(zullen nu wel wat mensen op de tenen zijn getrapt),maar vond het echt tegenvallen.
Motogp kan nog wat van de superbike leren zeg!!!!!!.en k snap niet dat pedrosa niet blij kan doen!!!!!!!snappen ze niet dat ze iets hebben en kunnen doen wat miljoenen andere ook willen doen.hoop niet dat dat een wereldkampioen word,hele tijd zon kutbek op het podium.
wel mooi voor ducati.altijd een lekker begin.
hopen op wat spannendere races en wat spontanere acties.

_O- _O-
 
LOL @ Baylisstic82 & Guz


*O* *O*

full
 
Pedrosa is gewoon zo sober en saai in zijn persoonlijkheid dat het mij ook irriteert. Als rijder is hij een wereld talent een een toekomstig kampioen.

Dat is gewoon de aard van het ventje, moet hij dan gemaakt leuk gaan doen. :?
Dan krijg je net zo'n "acteur" als Gibernau. ;(

20050731csrcsrdep_3_I_LCO.jpg


Pedrosa leuker kan hij het niet maken wel makkelijker. :+
 
Dat is gewoon de aard van het ventje, moet hij dan gemaakt leuk gaan doen. :?
Dan krijg je net zo'n "acteur" als Gibernau. ;(

http://www.cadenaser.com/csermedia/cadenaser/media/200507/31/deportes/20050731csrcsrdep_3_I_LCO.jpg ((Afbeelding))

Pedrosa leuker kan hij het niet maken wel makkelijker. :+
Ach ja, elk vogeltje zingt zoals hij gebekt is...

De rijstijl van Pedrosa vind ik trouwens wél mooi hoor. Niet zo spectaculair glijdend als Capirossi, maar super-, superstrak. Hij hield nog heel wat asfalt over soms, nam de bochten best krap. Heeft wel wat :}
 
Ach ja, elk vogeltje zingt zoals hij gebekt is...

De rijstijl van Pedrosa vind ik trouwens wél mooi hoor. Niet zo spectaculair glijdend als Capirossi, maar super-, superstrak. Hij hield nog heel wat asfalt over soms, nam de bochten best krap. Heeft wel wat :}

:^ Toen hij achter Hayden reed kon je goed zien dat hij overal krappere lijnen reed. En natuurlijk erg strak, maar tegen het einde begon hij toch wel wat te spinnen :9~

Pedrosa voor president :} :} :} :} :} :} :} :}
:+
 
:^ Toen hij achter Hayden reed kon je goed zien dat hij overal krappere lijnen reed. En natuurlijk erg strak, maar tegen het einde begon hij toch wel wat te spinnen :9~

Pedrosa voor president :} :} :} :} :} :} :} :}
:+

Hij rijdt zijn lijnen inderdaad super strak, zeker als je het vergelijkt met hayden of capirossi. Ik dacht op een geven moment zelfs dat ie onderuit ging zo strak stuurde hij in.

Pedrosa gaf zelf ook al aan dat de boel tegen het eind van de race wel een beetje begon te spinnen.

Staan trouwens op crash.net een paar mooie foto's waar Pedrosda Hayden inhaalt.
 
Hij rijdt zijn lijnen inderdaad super strak, zeker als je het vergelijkt met hayden of capirossi. Ik dacht op een geven moment zelfs dat ie onderuit ging zo strak stuurde hij in.

Pedrosa gaf zelf ook al aan dat de boel tegen het eind van de race wel een beetje begon te spinnen.

Staan trouwens op crash.net een paar mooie foto's waar Pedrosda Hayden inhaalt.

Verheug me op een gevecht tegen Rossi met hem!
 
Denk niet dat Pedrosa het Rossi erg moeilijk kan maken.
Rossi is toch nog steeds een klasse apart en heeft bovendien veeel meer ervaring in de GP-klasse dan Dani.
Lijkt me eerder iets voor Sete Gibernau, Loris Capirossi of miss. Marco Melandri.
 
:^ Toen hij achter Hayden reed kon je goed zien dat hij overal krappere lijnen reed. En natuurlijk erg strak, maar tegen het einde begon hij toch wel wat te spinnen :9~

Pedrosa voor president :} :} :} :} :} :} :} :}
:+

JA idd, geweldig om te zien! Dani reed overal echt PERFECTE lijnen! hoe zou dat zijn als hij meer ervaring heeft 8-) volgens mij kan deze jongen nog weleens beter dan rossi gaan worden. :o
 
Even een citaat van uit de collum van Moody op crash.net.
Gaat over de eerste bocht. ;)


Rossi was a little rich on Sunday when he said that Elias was a bit over the top at turn one. "He's young, Spanish, first race with Honda so he had some pressure for sure... but I say I hope it's the first and the last time."

I asked Valentino if there was pressure on him in Motegi last year when he put Marco Melandri in hospital with an 'optimistic' braking manoeuvre similar to Elias' at Jerez. He stuttered for a moment before referring back to Sunday's mistake by Elias. "I know exactly, this is racing. Toni came to my box after the race to offer his hand to me and the mechanics saying sorry. I never have something strong against him... I never... It's racing. It happens to me, happens to..."
He may be a seven time world champion, but he does need reminding at times that mistakes by other riders do happen - and I wonder how many riders would have crawled under the Yamaha garage door after the race when it was only open by 3 feet to go and apologise to the mechanics, let alone the rider.

:}

Ik ben het helemaal met hem eens!!
 
Ik heb nog wel een paar leuke foto's van Jerez.
Die vent links kennen jullie van boven gezien wel. En die kerel rechts met het rode petje, dat ben ik :P

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan