GP Jerez

Wat nou Pedrosa is een iemand met een saaie rijstijl :+
bron:crash.net
203243.jpg

 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat Pedrosa het Rossi erg moeilijk kan maken.
Rossi is toch nog steeds een klasse apart en heeft bovendien veeel meer ervaring in de GP-klasse dan Dani.
Lijkt me eerder iets voor Sete Gibernau, Loris Capirossi of miss. Marco Melandri.
:^
 
nog mooie fotos van mij?

He Hugo, goed gereden man!
Heb je in de gaten gehouden en ook een paar foto;s gemaakt.
Je was veel te snel dus je staat er niet zo mooi op als Joey.
Ik heb jou gefotografeerd na en tijdens de race, maar al die maffe spanjolen zaten er steeds met de handen voor _O-
Joey heb ik in de kwalificatie gefotografeerd, maar toen zat jij niet op de baan :Y

Succes volgende race en de groetjes aan Jos.

full
 
He Hugo, goed gereden man!
Heb je in de gaten gehouden en ook een paar foto;s gemaakt.
Je was veel te snel dus je staat er niet zo mooi op als Joey.
Ik heb jou gefotografeerd na en tijdens de race, maar al die maffe spanjolen zaten er steeds met de handen voor _O-
Joey heb ik in de kwalificatie gefotografeerd, maar toen zat jij niet op de baan :Y

Succes volgende race en de groetjes aan Jos.

(Afbeelding)

dankje mooie fotos!
ik heb met de 250 nog in het publiek gezeten maar als je dan blijft zitten zie je ook niks :9 :)
 
Laatst bewerkt:
#$%!@!$@%#%^@!!!!! MAZZELAAR!!!!!

Voor de liefhebbers is het wel even leuk te weten dat mijn trip en verslag van de GP van Jerez 2006 in mijn Testafette verslag komt in de Moto73 van a.s. donderdag 18 mei.
Ik ben toen met de nieuwe R1 op en neer naar Jerez geweest. Er moeten ook enkele leuke foto's bij staan. Mocht je het verslag lezen en tegen komen, schroom dan niet een reactie te vermelden in dit TOPIC :Y

Ik ben benieuwd naar jullie commentaar :P :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan