GP Jerez

Ben wel benieuwd tot waar hij kan komen op de Honda, net als met Vermeulen vorig jaar, dat was ook leuk om te zien hoe die het rechtstreeks van een WSBK fiets deed op een MotoGP fiets.
Daarom ben ik ook zo benieuwd hoe het nu dan gaat met Vermeulen, met wat meer training en zo.
 
Toseland is best een goede coureur, ma met 1 weekend invallen kan niemand een top prestatie neerzetten.

idd..bijna niemand,alleen haga reed ooit goed in japan-sugo [volgens mij werd hij derde] toen hij met een wildcard meereed in de 500cc,ik meen in 97.?? :? of 96?? en wel op een yamaha
 
Wil wel eens zien hoe Toseland zich houd ten opzichte van de concurentie in de MotoGP.

In de WSBK is het een topper, maar toch zie je in veel gevallen dat de WSBK toppers in de MotoGP toch net niet een topper zijn(op edwards na die geregeld podiums rijd).
Bayliss kon bijvoorbeeld kon het ook net niet waarmaken om een constante topper te zijn.
Wat niet wegneemt dat Baylisstic in mijn ogen een absolute topper is.

Pak het voorbeeld van Vermeulen, is een betere coureur en leverde ook geen topprestatie in zijn eerste weekend.
 
ik wil het niet verpesten hoor...
Maar zoals ik het begrijp rijd James Toseland dus niet he!~
check: http://www.racesport.nl/nieuwsitem.asp?newsid=10943 -O-

In het ene nieuwsbericht is het wel zo dat Toseland rijd en in andere bericht niet.
Denk toch dat LUcio Checcinello niet uit zijn nek lult over een eventuele coureur die Stoner zou vervangen, daar in tegen is de reactie van Toseland en Ronald? Ten Kate ook weer geen leugen neem ik aan.

We zullen het wel zien donderdag met de eerste practice sessie, ik hoop voor Stoner dat ie optijd terug is, maar het lijkt me ook wel leuk om te zie hoe Toseland het doet.
 
In het ene nieuwsbericht is het wel zo dat Toseland rijd en in andere bericht niet.
Denk toch dat LUcio Checcinello niet uit zijn nek lult over een eventuele coureur die Stoner zou vervangen, daar in tegen is de reactie van Toseland en Ronald? Ten Kate ook weer geen leugen neem ik aan.

We zullen het wel zien donderdag met de eerste practice sessie, ik hoop voor Stoner dat ie optijd terug is, maar het lijkt me ook wel leuk om te zie hoe Toseland het doet.

Donderdag?
 
Ja, ze beginnen toch op donderdag al met de eerste vrije trainingsdag?

Of zit ik nou mis en is dat vrijdag pas...?
 
Ja, ze beginnen toch op donderdag al met de eerste vrije trainingsdag?

Of zit ik nou mis en is dat vrijdag pas...?

Je zit in Assen, waarschijnlijk. ;)
Of in Qatar.. als de race op zaterdag is, zijn de vrije trainingen op donderdag.
Is de race zoals in de meeste gevallen op zondag, zijn de vrije trainingen op vrijdag.

Correct me if I'm wrong! :)
 
idd..bijna niemand,alleen haga reed ooit goed in japan-sugo [volgens mij werd hij derde] toen hij met een wildcard meereed in de 500cc,ik meen in 97.?? :? of 96?? en wel op een yamaha

In 98 het jaar dat Biaggi gelijk de eerste 500cc gp won in Suzuka. Haga reed op een Yamaha YZR500 en werd inderdaad gelijk derde :}
Op Sugo rijden de SBK's. Maar ook daar rijden, net als in Suzuka, de wildcards meestal vooraan.
 
ik ken nog wel een gepensioneerd coureur die wel vaker invalt voor honda :X :X :X

_O- _O- _O-

En ik ken nog wel een coureur die yamaha gaat verlaten voor een vierwieler ;) (dat is minstens zo erg :+ )


Ok ff ontopic, ik denk dat die (ik neem aan dat je Okada bedoelt) niet gaat rijden voor Checcinello, die staat ervoor dat hij jonge talentvolle coureurs laat rijden.
 
Stoner gaat gewoon zelf rijden toch?

Ik snap er allemaal niks meer van...
wat ik er wel van begrijp is dat Stoner tussen nu en de kwalificatierun een medische keuring moet doorstaan om te laten blijken of hij mag rijden.
Komt hij daar niet door ben ik het spoor bijster over wie hem vervangt -O- :?
 
Ik snap er allemaal niks meer van...
wat ik er wel van begrijp is dat Stoner tussen nu en de kwalificatierun een medische keuring moet doorstaan om te laten blijken of hij mag rijden.
Komt hij daar niet door ben ik het spoor bijster over wie hem vervangt -O- :?

Fernando Alonso gaat Stoner wel vervangen, en dan wint hij de gp ook nog eens :X
Hij heeft toch een weekend vrij O-)
 
Ik heb ff een dringend vraagje:

WORDT HET NOU LIVE UITGEZONDEN BIJ DE NOS ZOJA HOELAAT??
 
Ik heb ff een dringend vraagje:

WORDT HET NOU LIVE UITGEZONDEN BIJ DE NOS ZOJA HOELAAT??

Nou een race begint meestal half 2 plaatselijk. (dit is even het voorpraatje dus, de echte race zelf is om 2 uur).

Dus ik weet niet precies hoe laat op de tv...
 
Ik snap er allemaal niks meer van...
wat ik er wel van begrijp is dat Stoner tussen nu en de kwalificatierun een medische keuring moet doorstaan om te laten blijken of hij mag rijden.
Komt hij daar niet door ben ik het spoor bijster over wie hem vervangt -O- :?
Hij staat er wel bij in dit kleine groepje.
424700_19256.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan