GP Laguna Seca

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Laguna-Seca-MAP.jpg


Hier kan je alles kwijt over de MotoGP van Laguna Seca.

Wie weet hoe laat de race wordt uitgezonden (NL tijd?)

Ik ben met vakantie en moet hem opnemen.
 
Vorig jaar kon Rossi het zich nog wel permitteren om de Yanks voor te laten. Nu niet. Ik denk dat hij Hayden gaat raken 'where it hurts most'. Tenzij er iets bijzonders gebeurt gaat Rossi Hayden een pak slaag geven, samen met Melandri.
 
Vorig jaar kon Rossi het zich nog wel permitteren om de Yanks voor te laten. Nu niet. Ik denk dat hij Hayden gaat raken 'where it hurts most'. Tenzij er iets bijzonders gebeurt gaat Rossi Hayden een pak slaag geven, samen met Melandri.


:^

rossi moet hier winnen , hayden wordt 2 en melandri 3

O-)
 
Hayden maakt heel erg weinig fouten. Daarbij komt dat de andere rijders weinig ervaring op LS hebben. En zijn wil om te winnen is erg hoog.

Maar onderschat Edwards en Hopkings niet.
 
iK denk dat hayden te graag wil gaan winnen en daarom te veel fouten gaat maken.

Rossi
Edwards
Robberts jr of Hopkins
?? zou wel eens leukwezen
als rossi op laguna seca wil winnen moet hij zorgen dat hij zich op de eerste rij weet te kwalificeren... zo niet kan hij het die race wel schudden.
maar ik heb er wel vertrouwen in :} hij word gewoon nog kampioen :}
 
Vorig jaar kon ik het niet méér mis hebben. Ik dacht dat Hayden het niet kon klaren, alleen vanwege wat meer ervaring met het circuit.

Nu denk ik andersom, Hayden kickt ass, en Rossi (die sowieso problemen heeft met zijn Yam) zal waarschijnlijk wel op het podium belanden. (hoop ik :X )
 
Harry het wordt tijd dat je beentje weer helemaal tiptop is...
je begint namelijk raar te zwetsen _O-

Rossi en op Seca winnen :X

Hayden
Melandri
Rossi
Pedrosa

:9




hahahaha _O- _O- _O-


het is trouwens harrie en niet . harry :( :+


nou vooruit dan hayden , rossi en melandri O-) ...



}) }) en hier laat ik het bij .... ;) *D
 
Ik mis edwards :?

hoop dat hayden wint, edwards 2e pedrosa 3e en Rossi ergens op het 10e plekje.. :+
 
als rossi op laguna seca wil winnen moet hij zorgen dat hij zich op de eerste rij weet te kwalificeren... zo niet kan hij het die race wel schudden.
maar ik heb er wel vertrouwen in :} hij word gewoon nog kampioen :}
Rossi een race schudden ??
Op de sachsenring zeiden ze ook dat daar weinig mogelijk heden tot inhalen zijn.
 
Vorig jaar was de situatie niet te vergelijken met dit jaar, Rossi had toen een riante voorsprong in het kampioenschap en kon het zich veroorloven om op "safe" te rijden op het in zijn (en in die van vele anderen) ogen gevaarlijke Laguna Seca, dit jaar is het circuit natuurlijk niet meer nieuw voor hem en zijn Yamaha crew en kijkt hij tegen een achterstand aan van 26 punten op thuisfavoriet Hayden, ik denk dat Hayden het dit jaar niet kado gaat krijgen.
 
ze moeten gewoon niet rijden daar bij die jenken, 125 en 250 word niet eens gereden :( :( |( |( ik hoop dat dit het laatste jaar is dat ze daar op die zandbaan rijden :X
 
Laatst bewerkt:
Khoop eigenlijk op een suc6'je voor Kenny Roberts jr. maar het zal wel niet...

Dan Rossi of Hayden maar
 
Terug
Bovenaan Onderaan