GP Le Mans

Gaat Bo zijn 1e punten pakken?

  • Ja, top 15 gaat lukken

    Stemmen: 18 64,3%
  • Ja, top 10 gaat lukken

    Stemmen: 1 3,6%
  • Ja, hij gaat voor een podiumplek

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ik ben altijd negatief

    Stemmen: 9 32,1%

  • Totaal aantal stemmers
    28
Met Marquez op de baan zou winnen voor Dovi heel lastig geweest zijn.
Ducati was vandaag de sterkste machine dat zie je ook aan de Pramac mannen en daarnaast liet Dovi in de trainingen onder warme omstandigheden al zien dat hij de snelste was (FP2,FP4). Daarom baalde hij ook zo enorm, omdat hij een grote kans op de winst liet liggen.
 
Fuck zeg! Kunnen ze de cup niet vast aan Marquez geven? -O-

MM moet men met eigen middelen bestrijden. 2-3 verschillende rijders die hem er de volgende races om de beurt af rijden. Dan krijgen een paar coureurs een onnoze tijdstrafje... en MM mist in 2-3 races 50-75 punten. Dan is de spanning weer terug.
 
MM moet men met eigen middelen bestrijden. 2-3 verschillende rijders die hem er de volgende races om de beurt af rijden. Dan krijgen een paar coureurs een onnoze tijdstrafje... en MM mist in 2-3 races 50-75 punten. Dan is de spanning weer terug.

Ben je motorsport liefhebber of niet? Marquez is gewoon een klasse beter nu, en dat zeg ik als die hard Rossi fan. Ik ben dit weekend in Le Mans en stond voor de Rossi tribune toen Marquez viel gisteren. Veel gelach en gejuich. Dat vind ik echt dieptriest
 
Mm zijn onnozele acties zijn ook diep triest.
Als hij t gewoon bij snel rondjes rijden houd krijgt ie mijn respect.
 
Ducati was vandaag de sterkste machine dat zie je ook aan de Pramac mannen en daarnaast liet Dovi in de trainingen onder warme omstandigheden al zien dat hij de snelste was (FP2,FP4). Daarom baalde hij ook zo enorm, omdat hij een grote kans op de winst liet liggen.
Geeft Marquez zelf na de race ook toe.

Dann schaute ich, wo Dovi ist, denn er hatte das gesamte Wochenende die beste Pace.
 
En we kunnen alleen maar concluderen dat er op Marquez echt geen maat staat. Man, man, man, wat een getalenteerd irritant mannetje :)
:^

Zonder twijfel de beste motorracer op deze planeet.
Waarom moet zijn vader ieder keer in beeld :? nog irritanter :r dan zijn zoon,snap dit echt niet :N
Wil je Moto GP kampioen worden dan zal je MM moeten verslaan want de rest rijd er achter.


Zarco oh oh jongen wat aan baaldag voor je '( .......
Geduld is een schone zaak :Y

Dovi en Iannone kunnen wraak nemen op hun thuisbaan Mugello :)
 
MotoGP was stom. Al mijn favorieten eruit en gelijk een optocht. Petrucci wel goed em ook Miller, ondanks uitvallers, toch goed gereden.

Moto2 was ook niet echt om over naar huis te schrijven. Vierge was wel erg sterk. Bo 16de, moet wel echt beter gaan starten en kwalificeren. Voor de rest prima gedaan.

Moto3 wederom een spectakel! Erg balen dat Bezechi er af ging. Die jongen doet het wel heel erg goed.
En Kornfeil!! Wat een sprong! Daar houdt hij nog een paar mooie plaatjes aan over met al die fotograven die daar stonden.

Die tijdstraffen bij snijden van de bochten zijn ook wel erg triest. Geeft een onrechtvaardig gevoel voor de uitslag zo. Digiantonio was er ook flink kapot van.
 
DdohvO5VAAAwJ8K.jpg


_O- _O-
 
Ducati was vandaag de sterkste machine dat zie je ook aan de Pramac mannen en daarnaast liet Dovi in de trainingen onder warme omstandigheden al zien dat hij de snelste was (FP2,FP4). Daarom baalde hij ook zo enorm, omdat hij een grote kans op de winst liet liggen.

In die warme omstandigheden zat Marquez er net zo goed bij. Het zou wellicht spannender geweest zijn, maar de winst was ook op basis van FP2 en FP4 allesbehalve zeker voor Dovizioso. Zonde dat hij hem neergelegd heeft, ja, maar anders had-ie er ook absoluut voor moeten strijden. Had je die run van 32'ers gezien van Marquez in FP4? Deed niemand 'm na. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan