GP Motegi

Wie wint de GP van Motegi?

  • Rossi

    Stemmen: 36 51,4%
  • Melandri

    Stemmen: 5 7,1%
  • Hayden

    Stemmen: 6 8,6%
  • Pedrosa

    Stemmen: 4 5,7%
  • Capirossi

    Stemmen: 18 25,7%
  • Tamada

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders, namelijk ....

    Stemmen: 1 1,4%

  • Totaal aantal stemmers
    70
2003 en 2004 is ie er afgevallen.. En toen heeft Rossi gewonnen. En vorig jaar liep Rossi ook vet in op het einde, als ie goede start heeft pakt ie ze allemaal :+
Gevallen ja, maar wel snel..
En Rossi liep niet dik in, toen 'ie iedereen voorbij was (behalve dan Melandri/Hayden) bleef hij ong op 5 seconden.. Liep niet dik in
 
Gevallen ja, maar wel snel..
En Rossi liep niet dik in, toen 'ie iedereen voorbij was (behalve dan Melandri/Hayden) bleef hij ong op 5 seconden.. Liep niet dik in

op het einde was het verschil nog geen 3 sec.
395756.jpg


en liep vanaf halverwege de race iedere ronde paar tienden in, dat is nogal veel op een circuit als valencia. als ze nog meer benzine over hadden en nog paar ronden meer, had rossi ze beide gepakt *O*
395792.jpg
*O*
 
ja portugal zal mooi gaan worden.Weet iemand waar ik de afgelopen 2 wedstrijden kan downloaden.Australie & motegi ik was op vakantie vandaar :9
 
ik Wist daT het een klein ventje was maar zo erg ;)

ps Rossi word in de laatste wedstrijd met 1 punt wereldkampioen. *O* *O* *O*
:N :N :N


Loris wint de laatste 2 races ook gewoon, Rossi heeft wat pech en Hayden kan het niet meer bijhouden, Capirossiiiiiiiiiiii campioneeeeee *O* *O* *O*


Lekker he, dromen :z :z :z Maar het zou zo maar kunnen :Y
 
Ik vond een een close racing image voor de liefhebbers

full



Full size via mail verkrijgbaar
 
ik hoop dat rossi het word, anders capirossi. als hayden het maar niet word...zou niet verdient zijn vind ik.

Precies. Nu hij er echt voor rijden moet, redt hij het steeds net niet.

Blijft Edwards nog bij Yamaha? Gezien z'n magere resultaten zou ik het niet verwachten (of hij moet Hayden eraf rijden in Estoril).
 
Terug
Bovenaan Onderaan