Gp Portugal

Frosty

MF veteraan
9 mei 2003
1.184
0
Weer erg goed van de suzuki's Die dingen moeten toch gigantisch handelbaar zijn ivm. de anderen, ze moeten hun verlies aan topsneleid toch ergens goed maken. Hulde!

full
 
Ik verwacht toch in de 1e kwalificatie hele andere tijden..

Nou, de Suzuki's zijn gewoon bestwel goed in de kwalificatie. Probleem is dat ze het geen hele wedstrijd volhouden... '(

Ook goed voor Barros dat hij er weer goed bijzit!
Ik had tot voor Brno nog alle hoop op goede resultaten voor Barros. Echter, na zijn zoveelste crash heeft hij het (zelfs!) bij mij verpest! Neemt echter niet weg dat hij wel steeds heel snel is :?

Ik hoop dat Rossi zal winnen en dat Hopinks of Roberts en Melandr de rest van de podiumplekken vullen *D
 
Ik heb Hopkins gesproken op Brno en reken maar dat die jongen risicos gaat nemen. Hij wil kost wat kost in 2005 in motoGP zitten dus denk dat hij nog wel voor een stunt(je) kan gaan zorgen. Hij verdient het zeker na Brno. Toen z'n blok de geest gaf en hij op 8e plek lag en de snelste tijden reed.

We zullen nog effe moeten afwachten vrees ik. Maar ik ben benieuwd.
 
En wat zei ik?
Niet slecht he.... 2 suzuki's in top 10.
Dan wel achteraan oke, maar het ziet er goed uit.

Ik dacht dat Hayden vervangen zou worden door Ukawa????
Ik zie tot nu toe nog geen 2e rijder op een Repsol Honda rond rijden.

Weet iemand hier meer van toevallig?????

Het zal zondag wel weer duel Rossi/Gibernau worden vrees ik..... :P
 
Fabrizio voor het eerst op de Aprilia, nu al sneller dan Mc Wililams en 'maar' 2,5 sec van Rossi.
 
Dat verdient die gozer zeker.
Die timmert goed aan de weg zeg.
Schop Barros van die Honda af en zet die Fabrizio er maar op.
Wellicht komt HRC REPSOL HONDA dan nog in de top 3 dit jaar!!!!!

Wordt zo voor die gasten een heel erg teleurstellend seizoen he..... :? :X :X :X
 
Ochja , ook als barros zich wel kwalificeert morgen op een goeie plek.Flikkert ie er toch wel af in de race..
 
En die top van Max is ook niet misselijk :} pfff dat gaat wederom hard. Nu maar hopen dat hij de pole pakt :) .
 
Ik hoop dat dit niet één snelle ronde is geweest van de eerste 5 heren, maar dat ze constant voorin zaten. Zou toch wel een keer hel erg leuk zijn als er gewoon een compleet ander podium stond dit keer. Ook goed voor de spanning in het klassement.
 
300370.jpg

echt tof dat tamada er goed bij zit :} voor hem en bridgstone.
maar ik denk niet dat hij mee kan doen voor de overwinning
over barros zeg ik niet te veel.
vanochtend is ie weer onderuit gegaan.net als gibernau :9~
heerlijk vind ik t als gibernau onderuit gaat :9~ .
het word zeker een spannende race. :9~
:} voor hopkins met de suzuki :}
mijn hoop is dat rossi zijn voorsprong gaat uitbreiden op gibernau, en dat sete onderuit gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan