GP Qatar

Hoe ga jij kijken?

  • Eurosport (televisie)

    Stemmen: 60 71,4%
  • Eurosport Player

    Stemmen: 1 1,2%
  • MotoGP.com

    Stemmen: 17 20,2%
  • Downloaden

    Stemmen: 2 2,4%
  • Anders

    Stemmen: 4 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Los daarvan, even vanuit de SBK invallen in de MotoGP daar heb je niks aan. Eer je die motor een beetje naar je hand hebt kunnen zetten is de invalbeurt alweer voorbij. Michael moet zich nu richten op de SBK, om daar de grootste in te worden en dan hopelijk door te stromen naar de MotoGP.
Precies! En iedereen denkt op een of andere manier ook dat Michael nu meteen wereldkampioen gaat worden in de WSBK ofzo. Ik zou het mooi vinden en 't 'm gunnen, maar laten we eerlijk zijn voorlopig staat íe 11e op 75 punten achterstand op Rea :+
 
Precies! En iedereen denkt op een of andere manier ook dat Michael nu meteen wereldkampioen gaat worden in de WSBK ofzo. Ik zou het mooi vinden en 't 'm gunnen, maar laten we eerlijk zijn voorlopig staat íe 11e op 75 punten achterstand op Rea :+

Een crash, een mechanische DNF, een penalty - ik denk dat Michael alle 'pech'mogelijkheden voor de komende twee jaar nu vast wegwerkt. Slimme zet! :+
 
Desondanks, Rossi won en Lorenzo vond dat-ie met een pothelm ook wel had kunnen winnen, dus net als 2007: topsnelheid alléén is lang niet genoeg.

#kijkenoferiemandhapt :+
Altijd maar weer het materiaal de schuld geven als het niet lukt.
Niets mis mee toch? ;)

76233.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan