GP Quatar (voorbeschouwing)

Betrapt!!!!!! Zo maken ze bij Camel Honda 's nachts een plek raceklaar of zou die vent de hele baan hebben gedaan :+

114559.jpg
 
leuek foto zeg...zou dat die "schoonmaker" zijn?????

Volgens crash.net wel.
Bij Rossi maakten ze het op deze manier schoon.....burn rubber baby :+
Alhoewel ik op de plek van nakano ook sporen zie en wel van een auto....ze hadden dus eigenlijk het hele veld achteraan kunnen zetten :+

114442.jpg
 
Hoe je het ook wendt of keert, het was natuurlijk wel een sublieme start van Rossi. Als laatste gestart maar in de eerste bocht al op de 10e plaats! :)

Enne, Gibernau zet HRC weer mooi te kakken met z'n "oude" uitlaatsysteem. :]
 
ZIEK!! Hoe naai ik iemand een oor aan en kan ik misschien een GP winnen :( En dan Proton! B| Hoe kunnen die er nou voordeel bij hebben/uit halen :? Ze starten achteraan en finishen achteraan..no respect :( Okay, een startplek 'behandelen' mag niet, maar ik vind 't een kinderachtig! :r

Euh.. bij Gaulaises en Camel lopen ze illegaal te wezen door het gladde asfalt van die nog nieuwe baan iets op te ruwen zodat ze een paar posities kunnen winnen bij de start (wat niet onbelangerijk is bij deze baan waar nog maar 1 ideaale lijn is en dus moeilijk in te halen)
Dat doen ze ook nog eens s'nachts wat wel aangeeft dat ze donders goed wisten dat het illegaal is.
En als de concurentie dan een klacht in dient, noem jij dat dan een oor aan naaien ? |( |( |(
Dit is geen kinderachtige kwajongens streek, het gaat hier toevallig wel om de wereldtitel.
Rossi zelf wist hier misschien wel niks vanaf maar ik vind het wel heel erg stom en onprofesioneel van het team.
 
114559.jpg


This picture appears to show a member of Max Biaggi's Camel Honda team cleaning the Roman's grid slot late on Friday night, in preparation for Saturday's Qatar Grand Prix.

Although the picture is 'murky', the grid slot being brushed, and apparently washed, is on the right hand side of the track – consistent with Biaggi's original twelfth placed starting position.

Camel Honda team principal Sito Pons later admitted that his team had cleaned Biaggi's grid slot, but claimed it was standard practice at a new track and was purely for safety purposes.

"Max started this race from the back of the grid for a penalty which I feel was too severe," said Sito. "The team has done what you do to a new track and where the presence of sand was more than evident.

"To clean the position where the rider is starting from is a process which is simply for the safety of the rider at the start, a preventative measure which the organisation should have dealt with especially in the area of the starting grid," he explained.

"I repeat, our intervention was only trying to guarantee the safety of the rider on the track."

However, presuming the picture is of a Camel Honda team member - and if not, then another team should also have been penalized - the grid cleaning clearly took place late at night (as did Rossi's) implying some effort to keep it secret.
crash.net
 
Wel een slimme tip om de concurent een oor aan te naaien. Gewoon 's nachts zijn plek gaan staan dweilen :+ Ben benieuwd wiens plek er in Sepang wordt gedweild :+
 
heeft rossi zn team dan ook de een na laatste plek "gedweild"? hij was wel verdacht snel weg....


en wat dat circuit betreft, ik vind het een super circuit! erg knap aangelegd en het is echt cool om een plaatje van bovenaf te zien zo met al dat woestijn eromheen. biaggi noemde het zelfs een langzamer assen. iedereen is er over te spreken. dat het publiek wat tegenvalt is te verwachten. daar stoor ik me dus echt niet aan :?
lekker toch als je in de buurt woont ;) altijd plek, je kan alles goed zien en je staat niet 3 uur in de file :}

vreemde race met wat onverwachte wendingen die het alleen maar interessanter maken, maar IN GODSNAAM geef nakano toch een honda. kawa heeft nog een lange weg te gaan... te lang voor nakano als je het mij vraagt. die jongen is NU in vorm.
 
Iemand die zoals bij de Montegi-race een link heeft om de race te downen? Ik werk altijd op zaterdag en heb de race dus niet kunnen zien ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan