GP Sachsenring

de race wordt morgen om 10:00 nog een keer uitgezonde :Y

Ik heb de plannen wat gewijzigd ... ben je een fan of ben je het niet *O*

ROSSSSIIIIIII *O* *O* *O* Wat een wedstrijd ! Laatste ronden echt op het puntje van de bank gezeten. Pedrosa knap gereden ...maar nog knapper weggezet :X
Melandri had hem bijna echt heel sterk gereden, ondanks zijn gebroken sleutelbeen :} :Y en Hayden was heel blij met de foutjes van Pedrosa en toen ...daaaaag :W

Ben weer blij vandaag ... gisteren jarig, vandaag Rossi! kan niet meer op dit
weekend *O*

En ik moet er even bij zeggen, dat ik voor het eerst op BBC gekeken heb. Commentaar een dikke 10 , Beeld (zwarte balken rondom) beetje jammer. Is zeker bedoeld voor de nieuwe platte TV's ofzo :?
 
pfoei wat een race, en het is al zo heet
Wat een slotronde zeg. Een hele mooie strijd. Ik zat op het puntje van mijn stoel. :}

En dan die ronde in het Italie shirt met Materazzi als opdruk. :} :} :}

Wat een held. :}
 
En dan die ronde in het Italie shirt met Materazzi als opdruk. :} :} :}

Wat een held. :}

full
goeie actie idd ... :}
 
wow, niet normaal hoe spannend deze race tot aan het einde was! :} :} :} :}

echt sick met welke snelheden ze al die hobbels in de weg trotseren, ik hield echt mn hart vast :X

fenomenaal gereden door rossi en melandri weer! de actie van roberts was daarintegen wel ff minder |( pff, wat een pech voor die goed rijdende tamada.......
 
poor Stoner ;( ;(
Wat een race zeg, slecht voor je hart.
Maar wel geweldig 8-)
 
Rossi was gewoon weer geweldig. *O* Van plek 10 naar 1 :} Melandri, Hayden en Pedrosa een superwedstrijd gereden. Bedankt daar voor :} dit wil ik zien als toeschouwer. :Y

Ik heb zolang gewacht tot Tamada weer op dreef kwam en dan wordt ie eruit gekegeld door Roberts Jr. ;( -O- Tamada blijft toch één van mijn helden dit weekend. Wat zou er zijn gebeurt als die niet uit was gevallen.

250CC:

Wat ontzettend lullig weer voor Alex de Angelis. Gun die kerel zo zijn overwinnig :Y
 
Rossi was gewoon weer geweldig. *O* Van plek 10 naar 1 :} Melandri, Hayden en Pedrosa een superwedstrijd gereden. Bedankt daar voor :} dit wil ik zien als toeschouwer. :Y

Ik heb zolang gewacht tot Tamada weer op dreef kwam en dan wordt ie eruit gekegeld door Roberts Jr. ;( -O- Tamada blijft toch één van mijn helden dit weekend want hij liet toch een paar verschrikkelijk mooie inhaal acties zien en kon goed bij blijven. Wat zou er zijn gebeurt als die niet uit was gevallen.

250CC:

Wat ontzettend lullig weer voor Alex de Angelis. Gun die kerel zo zijn overwinnig :Y

* Sorry dubbele post |(
 
Ik heb hem opgenomen op mpeg via tv tunercard..wel iets storing had de verkeerde zender.


Maar tis iets van 2,5 gb
 
nu weet ik in ieder geval weer zeker dat er niks mis is met mijn rammelaar .
Want als je zo'n laatste ronde overleeft kan dus nooit goed zijn voor je gezondheid .
Maar als het zo blijft gaan tot einde van het seizoen krijgen we nog een hoop moois te zien *O* *O*
 
Wat een super race, helemaal dat Rossi weer won :} :} :}



Hij heeft weer een super kans op de titel, k heb nooit aan hem getwijfeld!!


Hayden is geen kampioen, zal die ook nooit worden.

Assen had hij mazzel, al deed Rossi fit mee, was het heel anders geweest.
In Amerika zal die ook wel weer winnen, maar het kampioenschap gaat Rossi winnen!!
 
Wat een super race, helemaal dat Rossi weer won :} :} :}



Hij heeft weer een super kans op de titel, k heb nooit aan hem getwijfeld!!


Hayden is geen kampioen, zal die ook nooit worden.

Assen had hij mazzel, al deed Rossi fit mee, was het heel anders geweest.
In Amerika zal die ook wel weer winnen, maar het kampioenschap gaat Rossi winnen!!
Nou, het kan nog spannend worden hoor. Volgend weekend Laguna Seca schat ik hem in voor de overwinning. Maar spannend is het zeker.
 
Prachtig toen die melandri in de 2 na laatste ronde te pakken nam...doet die toch maar ff...

wat kan die scheuren tjezus...Rossi
 
Terug
Bovenaan Onderaan