GP Sachsenring

Die wordt wel wk winnaar als zn materiaal het blijft doen..en capi niet te lastig wordt.

23 punten achter stond die?
 
wow, niet normaal hoe spannend deze race tot aan het einde was! :} :} :} :}

echt sick met welke snelheden ze al die hobbels in de weg trotseren, ik hield echt mn hart vast :X

fenomenaal gereden door rossi en melandri weer! de actie van roberts was daarintegen wel ff minder |( pff, wat een pech voor die goed rijdende tamada.......

:^


Ging met Tamada echt ook super! :} :} :}

Vond dat echt zonde :Y :N
 
Vale vale valeeeeee :} :} :} *D
Hulde aan deze man!!!
Geweldig mooie race een van de weinige waar echt de spanning te snijden was.Idd ook erg jammer voor makoto tamada en roberts.Aankomend weekend USA denk dat hayden erg sterk gaat zijn :r
 
rossi :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
melandri }) }) }) })
hayden 8-) 8-)


( zie topic gp donington 8-) 8-) ) chagopedrosa : NANANANANAAAAAAAAAAAAAAAA hehehe die mag van mij weer winnen als tie opa is ;) :+ :+ :+

edit ...

ik heb de race met een slaperige kop gekeken zat dus echt met een waas er naar te kijken en mijn ouders waren ook nog aan het zeuren tijdens de race B| B| B| B|
dus ga morgen de herhaling nog maar eens keer kijken O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
mooie race! Rossi heeft hard gevochten om de rest af te houden maar het gaat hem niet makkelijk af. scheelde niks of melandri had hem verschalkt!
Laguna komt! Hayden pakt daar hopelijk weer de winst! is goed voor het kampioenschap. ik denk dat Hayden nu met zijn hoofd rijd en mooi gestaag punten verzameld en zo op een mooie slimme manier het kampioenschap binnenhengelt!

gun hem het zeer!

Een paar GP overwinningen en dan mooi constant voorin rijden. dan ben je een goede kampioen. Honda is goed bezig! Ook melandri gaat Rossi het nog fors moeilijk maken vermoed ik!

Rossi mag wat mij betreft dit jaar een mooie tweede plek scoren!
 
ik denk dat Hayden nu met zijn hoofd rijd en mooi gestaag punten verzameld en zo op een mooie slimme manier het kampioenschap binnenhengelt!
Tsja dat is maar hoe je het bekijkt...lijkt mij er meer op dat het kampioenschap hem uit de vingers aan het glippen is...zijn voorsprong wordt met de race kleiner!
 
idd, als je ziet wat voor trucs rossi uit de kast trekt ten opzichte van hayden, dan lijkt het me duidelijk wie kampioen hoort te zijn! 8-)
 
Wel leuk om alle prognoses te zien in het begin van dit topic, was er niet een goed. Wel dik verdiend van Rossi hoewel hij het in USA wel moeilijk zal krijgen, maar verder wint hij alles. Jammer voor jullie Hondarijders....
 
De mooiste race van het seizoen! In de Italiaanse geschiedenis heb je een aantal grote kunstenaars: Leonardo da Vinci, Michelangelo, Antonio Vivaldi en... Valentino Rossi *O*

De uitslag van de kwalificatie gaf de juiste krachtsverhoudingen weer. De Yamaha's waren nergens in vergelijking met de Honda's. Maar dan komt de race! Rossi reed magistraal. Dit jaar laat hij zien hoe groot hij is. In Assen met een beurs lijf en gebroken botten naar voren rijden vanaf de laatste startplaats... De grappen en grollen bleven, ook toen het tegen zat. Nu gaat hij gewoon weer richting kampioenschap. Hayden sprokkelt zijn puntjes bijelkaar, hij is een goede rijder, maar de ware kampioen is natuurlijk nog steeds Valentino Rossi :}

ik heb gezegd ;)
 
De mooiste race van het seizoen! In de Italiaanse geschiedenis heb je een aantal grote kunstenaars: Leonardo da Vinci, Michelangelo, Antonio Vivaldi en... Valentino Rossi *O*

De uitslag van de kwalificatie gaf de juiste krachtsverhoudingen weer. De Yamaha's waren nergens in vergelijking met de Honda's. Maar dan komt de race! Rossi reed magistraal. Dit jaar laat hij zien hoe groot hij is. In Assen met een beurs lijf en gebroken botten naar voren rijden vanaf de laatste startplaats... De grappen en grollen bleven, ook toen het tegen zat. Nu gaat hij gewoon weer richting kampioenschap. Hayden sprokkelt zijn puntjes bijelkaar, hij is een goede rijder, maar de ware kampioen is natuurlijk nog steeds Valentino Rossi :}

ik heb gezegd ;)




:^
 
ik denk dat Hayden nu met zijn hoofd rijd en mooi gestaag punten verzameld en zo op een mooie slimme manier het kampioenschap binnenhengelt!

gun hem het zeer!

Een paar GP overwinningen en dan mooi constant voorin rijden. dan ben je een goede kampioen. Honda is goed bezig! Ook melandri gaat Rossi het nog fors moeilijk maken vermoed ik!

Rossi mag wat mij betreft dit jaar een mooie tweede plek scoren!

Jaaa dan ben je echt een heel goede kampioen ja als je een beetje zielige 3e plekjes ga halen om maar niet te veel risico te nemen.. :?
Áls Hayden dat zou doen, waar ik hem eigenlijk wel voor aan zie, zou ik het echt het toppunt van zwakheid vinden.. B|
Rossi knalt er toch ook gewoon elk jaar de laatste races ook weer gewoon vol in..

En wat Melandri die het rossi moeilijk gaat maken betreft zal dat ook wel meevallen.. Rossi blijft gewoon de betere rijder, dus als het allemaal goed in elkaar zit bij het team word ie wel weer gewoon kampioen. Zoals het hoort. :Y
 
Ah trouwens..dat niet teveel risico nemen van Hayden is helemaal niet aan de orde.
Hayden moet keihard z'n best doen om überhaupt een 3e plek te kunnen behalen. :W
 
Mooooie race, heb hem alleen niet live gezien :P


Echt zo superknap van Rossi... Dit laat zien wie de échte kampioen is, de beste man hoort kampioen te zijn, en dat is niet Hayden in mijn ogen.

Lacuna Seca wordt echt een belangrijke race voor rossi, dan zijn de rollen omgedraaid :P Hayden 1e en Rossi proberen om maar zoveel mogenlijl punten te sprokkelen.
 
Hayden geen risico? Kijk eens naar de TT, hoe hij er voor ging!
En nu ook, kuip aan kuip met Pedrosa. Er zit voor hem niet meer in. Dat neemt natuurlijk niet weg dat hij een topcoureur is. Op nog geen 3/10 afstand van de winnaar ging hij over de streep. En hij is een van de weinige coureurs die in alle races punten heeft gemaakt. En hij staat vaak op het podium.
 
Het was absoluut een mooie race zonde van Roberts jr. en Tamada en een mooie en verdiende overwinning voor Rossi. *O* *O* *O* *O* *O*
 
*D het was gewoon superrrrr de race . het was leuk dat er dan gevecht was voor de eerste plaats tussen melandri en rossi maar hebben jullie gezien dat het laatste moment melandri de buitekant nam en rossi in de binekant liet gaan melandri dacht ik ga eerstes zijn maar het was mis ik vraag nu hebben jullie gezien wat melandri ging doen met rossi (ik denk een duw geven voor voorn te graken en rossi uit de race te duwen ) maar eerlijk rossi verdient het 1ste plaats begin van het jaar wat slechter begonen maar kijk eens naar de kampioen lijst rossi staat 2des en nog ef een klein duwtje rossi nog een paar keer op het podium staan op het hoogste gedeelt (1ste) en dan verdient hij wat meer puntjes en dan is hij er :Y *O* ik heb ook hoort dat hayden niet tevreden was met 3de plaats :? ik vind het juist goed 3des rossi mag nog eens wereld kampioen worden en niet HAYDEN ZEKER NIET :( :W
full
 
Als je 10de staat toch als eerste over de streep komt maar een ding :} :} :} :}
Hoe goed moet een team zijn omdat klaar te spelen????????
Als je nagaat dat Rossi 10de stond en dat ze die M1 in een avond zo kunnen aanpassen met een kleine training in de ochtend dat ze er een winnede fiets van kunnen maken :? idioot gewoon.
Ik ben ook van mening dat een goed afgestelde yammie en Rossi niet bij te houden is,laat staan te verslaan.
Denk ook niet dat ze van allen problemen verlost zijn,heb sterk de indruk dat de fietsen uit 2004 en 2005 beter zijn,kijk maar naar de start posities en de tijden van Rossi.
Maargoed als het zo doorgaat gaat ie zeker voor de titel en ik gun het hem zeker.
 
Denk ook niet dat ze van allen problemen verlost zijn,heb sterk de indruk dat de fietsen uit 2004 en 2005 beter zijn,kijk maar naar de start posities en de tijden van Rossi.

De yamahas gaan inderdaad wat minder dit jaar, ik vermoed dat al het geld momenteel in de 800 cc gp fiets gaat en er daardoor toch wat minder mogelijk is dit seizoen. Honda werkt sowiezo met een groter budget en met meer top rijders voor de doorontwikkeling van hun machine.
 
Terug
Bovenaan Onderaan