GP schakelen op SM

Voor 2 soorten mensen:

1. Mensen met een onwikkeld IQ die samen over hun intresses praten en bij een probleem samen tot een oplossing proberen te komen.

2. Mensen met een IQ van kersenpit die geen fatsoenlijk antwoord kunnen geven in topics dus na het stappen maar beginnen te klepzeiken.


als je wat hoger had gelezen, had ik al gezegd, schakelwals omdraaien |( |(
 
Inderdaad is vrijwel de enige manier om de schakelvolgorde te veranderen: een geinverteerde schakelwals zien te vinden. Als die al op de markt zijn, zullen ze hoogstwaarschijnlijk best prijzig zijn.
Wanneer je ruimte in je blok hebt, bestaat er misschien een kans om de overbrenging tussen je schakelpook en schakelwals te inverteren. Hier heb ik weleens over na zitten denken maar meestal kan dit niet omdat je in je blok plaatsgebrek hebt.

Aan de andere kant kun je jezelf ook de tijd gunnen om te wennen. Ik heb brommers gereden met 2 verschillende versnellingsbakken. Het kwam weleens voor dat ik dezelfde dag met 2 verschillende versnellingsbakken reed. Het belangrijkste was: de eerste 5 minuten even rustig aan doen. En hoe vaker is wisselde, hoe beter ik mijzelf aanpastte.

Persoonlijk denk ik dat je beter de laatste mogelijkheid kan overwegen. Tenzij je veel geld hebt, dan zou ik als ik jou was het eerste proberen.

(Inderdaad is het niveau van motor-forum drastisch aan het dalen :(
TS, probeer alsjeblieft die persoonlijke aanvallen voor je te houden, wil je)
 
Voor 3 soorten mensen:

1. Mensen met een onderontwikkeld IQ die willen dat een ander vlug een domme vraag voor ze beantwoordt.

2. Mensen met een IQ van kersenpit die veel te graag antwoord geven maar daar geen reden toe hebben.

3. Mensen die de andere categoriëen duidelijk maken in welke categorie ze zitten.

:Y
 
Enige optie is om een Rem/schakel set erop te fabriceren van het SS gebeuren.
Dit ga ik ook proberen.

Wanneer het klaar is plaats ik wel een piccie.

Een ieder met serieuze benaderingen bedankt voor de moeite. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan