GP-Tsjechie- BRNO

RVFjarno

MF veteraan
29 feb 2004
5.288
0
Velp (gld.)
Ik ga het weekend van 21 en 22 augustus naar de GP in Brno.

Heb gehoord dat dat een best gaaf circuit moet zijn, en op de site van circuit Brno zag ik dat de prijzen ook nog leuk zijn.

Heeft iemand er leuke en niet leuke ervaringen opgedaan?

Wat zijn zoals goede (zit) plaatsen e.d.??

Weet iemand een aardige camping in de buurt?

Zie jullie reacties graag tegemoed.

BVD

Wij zaten in '99 (Jurgen op de pole :} ) op talud C. Beviel goed, en voor zover wij hebben gezien de leukste plaats om te zitten.

full

Eind Juli is er op Brno ook nog een grootse happening voor Ducati's.
Ik meen 20-24 juli oid. Is de vervanger van het evenement op Zeltweg/A1 Ring.

Ik ga het weekend van 21 en 22 augustus naar de GP in Brno.

Heb gehoord dat dat een best gaaf circuit moet zijn, en op de site van circuit Brno zag ik dat de prijzen ook nog leuk zijn.

Heeft iemand er leuke en niet leuke ervaringen opgedaan?

Wat zijn zoals goede (zit) plaatsen e.d.??

Weet iemand een aardige camping in de buurt?

Zie jullie reacties graag tegemoed.

BVD

Vorig jaar de MotoGP bezocht. De prijzen zijn unfu*&ingbelievable goedkoop. Koop een passpartout voor het hele weekend voor......17,50! Lekker uit eten voor......10,-! Aardige en behulpzame mensen. Op de terugweg stonden er in Praag nog mensen om de stoet motorrijders "uit te zwaaien". Fantastisch gewoon.
Helaas geen ervaringen met campings omdat we daar overnacht hebben voor 10,- p.p.p.

Wij zaten op de plek "A" zoals op de kaart hierboven. Goed uitzicht op een gedeelte van het circuit waar spectaculair wordt ingehaald en waar ze behoorlijk driften.
O ja, ze hebben daar fantastisch mooie vrouwen. (geen prosti's)

Ik ga dit jaar ook met een stel naar BRNO. Waar kun je je kaartjes kopen en wat kosten deze. Was er nog genoeg plek? Ik zit aan vak A te denken. Zijn er meer mensen naar BRNO geweest, en wat is jullie ervaring.

Ik ga dit jaar ook met een stel naar BRNO. Waar kun je je kaartjes kopen en wat kosten deze. Was er nog genoeg plek? Ik zit aan vak A te denken. Zijn er meer mensen naar BRNO geweest, en wat is jullie ervaring.

kijk maar eens op: http://www.automotodrombrno.cz

Ik ga voor de C tribune denk ik, als die al niet is uitverkocht.
Voor 3 dgn. 39 euro.
kijk maar eens goed op deze site.

Gaan jullie op de motor? Zit er ook aan te denken om weer te gaan. Ben helaas alleen dit jaar.

Gaan jullie op de motor? Zit er ook aan te denken om weer te gaan. Ben helaas alleen dit jaar.

ik ga in mijn/onze zomer vakantie en ga samen met girlfrend.
ik ga met MB Vito bus en met de motor erin. kan ik daar ook nog een beetje toeren door tsjechie, weet je wel....
succes verder met zoeken.... ;)

Ik ga ook dit jaar, ben er nog nooit geweest maar krijg de kans om de GP te bezoeken via de Boxercup waar m'n broer monteur van één van de Nederlandse deelnemers is. Ben erg benieuwd hoe het daar is.

En die kaartje die koop je daar?
Kun je trouwens daaar het circuit wel rondlopen en niet als in assen dat je weer terug moet?

Ik koop de kaatjes daar.
Wilde ze eerst bestellen, maar zorg dat we er al donderdagmiddag zijn.
We staan op de camping op 1km. loop afstand van circuit.
Heb de campingplek wel gereserveerd via de site van Brno.

Ik ben er nog niet geweest en ik weet niet of je rond kunt lopen. Ik hoop het wel!!! Geen idee!!! Zou wel mooi zijn!!!
Wellicht zijn er mede MF-ers die dit lezen en hier een antwoord op hebben????
BVD :)

Ben er 2 keer geweest, maar das al weer weer 10 jaar geleden.

Kaartjes kun je gewoon aan het circuit kopen, meestal is er plek genoeg, het schijn minder druk te zijn dan 10 jaar geleden toen de GP door Duiitsers werd georganiseerd. Kamperen kun je overal dicht bij het circuit, vergelijkbaar met Assen.

Waar geen tribunes staan kun je gewoon rondlopen. Heb op C en op de hoofdtribune gezeten. Vind het een heel mooi circuit met veel hoogteverschillen.

En Tsjechie is heel goedkoop en het bier ook en heel lekker (Urquell, jammie)

Kaartjes kun je gewoon aan het circuit kopen, meestal is er plek genoeg, het schijn minder druk te zijn dan 10 jaar geleden toen de GP door Duiitsers werd georganiseerd. Kamperen kun je overal dicht bij het circuit, vergelijkbaar met Assen.

Waar geen tribunes staan kun je gewoon rondlopen. Heb op C en op de hoofdtribune gezeten. Vind het een heel mooi circuit met veel hoogteverschillen.

Thanx.....klinkt goed. *D
Shit wat krijg ik ineens trek in bier.... :9

Thanx.....klinkt goed. *D
Shit wat krijg ik ineens trek in bier.... :9

Ik koop de kaatjes daar.
Wilde ze eerst bestellen, maar zorg dat we er al donderdagmiddag zijn.
We staan op de camping op 1km. loop afstand van circuit.
Heb de campingplek wel gereserveerd via de site van Brno.

Ik ben er nog niet geweest en ik weet niet of je rond kunt lopen. Ik hoop het wel!!! Geen idee!!! Zou wel mooi zijn!!!
Wellicht zijn er mede MF-ers die dit lezen en hier een antwoord op hebben????
BVD :)

Je kunt overal lopen. Van beveiliging of afzettingen heeft men nog niet gehoord. Spotprijzen voor 17,5 euro: trainingen en race! Gadgets zijn goedkoop.
Ga zelf misschien, is nog niet helemaal zeker.

Je kunt overal lopen. Van beveiliging of afzettingen heeft men nog niet gehoord. Spotprijzen voor 17,5 euro: trainingen en race! Gadgets zijn goedkoop.
Ga zelf misschien, is nog niet helemaal zeker.

klinkt goed!
Thanx.

Wat vond je er van?????

Terug
Bovenaan Onderaan