GP van Austin

Waar kijken we naar?

  • SBK Assen + MotoGP Austin

    Stemmen: 17 53,1%
  • Alleen de GP, SBK misschien

    Stemmen: 4 12,5%
  • Alleen de SBK, GP misschien

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alleen de GP, SBK niet

    Stemmen: 8 25,0%
  • Alleen de SBK, GP niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik hou niet van motoren

    Stemmen: 3 9,4%

  • Totaal aantal stemmers
    32
Goh wat hoop ik toch dat marquez geen P1 heeft want ohjee dit was toch echt weer zoooo perongeluk van meneer Marquez dat zag iedereen natuurlijk............en nee ik zeg het niet omdat ik Rossi fan ben ofzo maar Marquez is echt zon vervelend kut mannetje aan het worden. Hij wist dat Vinales er aan kwam en eventueel een P1 tijd neer ging zetten en dan blijft hij als een schaap midden op de racelijn rijden.

Ik vind het echt belachelijk als ze hier niks mee doen zeker na afgelopen race. :N

Hoe kan hij dat nou weten? Ja, misschien als hij toevallig naar een scherm gekeken heeft, maar wat je doet is vermoedens uitspreken als feiten.
Het is wel zo dat hij, dankzij zichzelf, ook echt niks meer verkeerd moet doen en het ligt onder een enorm vergrootglas. Eigen schuld dikke bult.
 
Laatst bewerkt:
Het M.M. momentje

Kunnen we niet eens met de pet rondgaan om M.M. een cursus "hoe gedraag ik me als een grote jongen" te geven?










Oh nee, gaat niet meer. Die pet is een paar jaar geleden al bij iemand in de open haard beland.
 
Het is gewoon het krapste langzaamste punt vd track . Waar moet ie heen dan?

Overdrijven is ook een vak .

Vooruit? Hij reed 'opzichtig' langzaam tijdens de kwalificatie, niet zo ingwikkeld toch? Andere coureurs krijgen voor hetzelfde vergrijp dezelfde penalty (P.Espargaro, Q1).
 
Maar het is MM, dus je hoort er extra over te zeuren omdat anderen dat ook doen. :+

Dit is dus precies het punt wat ik in mijn eerdere post bedoelde. Bij iedere andere rijder hoor je niemand.

Het is een Spanjaard en ook jij weet dat de meeste Spanjaarden in gemotoriseerde sporten, buiten Spanje en Spaanstalige landen, niet zo heel veel fans hebben. Want als het ook maar even of enigszins tegenzit zijn het vrijwel allemaal Spanjankerts. Begrijp me niet verkeerd, want ik wou dat ik kon wat oa Lorenzo kan, maar als het hen overkomt is de (race)wereld te klein, als ze het zelf doen is het; "that's racing". Bovendien roept MM het grotendeels over zichzelf af.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan