GP van Italie - Mugello

Winnaar motogp Mugello

  • Rossi

    Stemmen: 31 51,7%
  • Melandri

    Stemmen: 2 3,3%
  • Stoner

    Stemmen: 13 21,7%
  • Pedrosa

    Stemmen: 5 8,3%
  • Lorenzo

    Stemmen: 6 10,0%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 1 1,7%
  • Capirossi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovizioso

    Stemmen: 2 3,3%
  • Elias

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
eerlijk waar , je weet totaal niet waar je over praat , ik ben al meerdere keren naar de motogp in italie geweest en het enige wat daar telt is VALENTINO ROSSI , ik zal het je nog sterker vertellen motogp is daar VALENTINO ROSSI , als hij langs komt rijden gaat iedereen te keer en roepen ze VALE als de ducatie langs rijd hoor je niets , helemaal niets en toen de race over was en rossi werd derde en bijna het hele circuit ging naar huis .

NEE JONGE JE WEET ER NIETS VAN TOTAAL NIETS , ga eerst maar eens kijken dan mag je verder praten.

onthoud dit : als valentino rossi ophoud in de motogp te racen stort de hele motogp in elkaar en zal het weer langzaam opkrabbelen.

zo dit zijn de woorden van een echte VALENTINO ROSSI fan die weet waar hij over praat , uit ervaring :} :} :} :} :}

:} :} :} :}
 
Hebben jullie die Ducati tribunes dan bijvoorbeeld niet gezien? Of ga je dat nu ook al ontkennen. :(

Er was inderdaad een Ducati Tribune, dat waren 2 van de 8 ofzo. Daarnaast had je het grootste deel van het volk gewoon 'prato' op het gras zitten, en daar heb ik weinig mensen horen juigen voor Stoner.
 
Er was inderdaad een Ducati Tribune, dat waren 2 van de 8 ofzo. Daarnaast had je het grootste deel van het volk gewoon 'prato' op het gras zitten, en daar heb ik weinig mensen horen juigen voor Stoner.

Stoner!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan